Panos Ohja dat is ook zo! Was met 12 weken ofzo? Dan is het wel heeeeeeel moeilijk te zeggen hoor, bij beide geslachten. Gaan jullie nog een geslachtsbepaling doen?
Suus Ben benieuwd!! Wij hadden voor M gelijk een ledikant. Misschien kan ik wel een mooie op marktplaats vinden. Wiegjes zijn wel heel schattig hihi. Ow wat handig die van Ikea! Die ken ik niet! Klinkt handig ja wat je zegt over de commode. Bij ons past het niet op de overloop helaas. Wel bij ons op de kamer misshien. Heb daar een ander kastje wat dan weg moet. Wij zijn ook op zoek naar een huisje...alleen bij de woningbouw kunnen we niet echt terecht. Staan verweg op de lijst en nu met die nieuwe regeling blijft er weinig over... Misschien dat mn pa nog een oplossing heeft, maar dat is nog een beetje onduidelijk allemaal
En met 14 weken is het nogmaals bevestigd . Uiteraard alles nog onder voorbehoud. We doen geen aparte geslachtsbepaling. Ik krijg de 20 weken echo al met 19weken en dan hopen we het 'definitief' te weten....
Dan zal het inderdaad wel kloppen hoor! leuk! @lotte: commode op slaapkamer kan ook evengoed, daar hebben wij dan weer geen plek, haha! @hier: ga ff de schuur aanpakken... kijken waar het water vandaan komt...
gister een bloeding gehad... spoed echo alles leek goed, konden geen duidelijke oorzaak van bloeding zien... kunnen ook geen garanties geven dus nou is t wachten en hopen dat t bij dat van gister blijft... voel me zo ellendig, weet niet hoe me te voelen...
ow bapsie wat eng! Hoe kan dat nu ineens? Gisteren had je ook de officiele termijnecho toch? Maar met het kindje ging het dus helemaal goed verder? Hopelijk dan een gesprongen adertje ofzo? Of was het echt veel meer dan dat?
Suus Moeten gewoon wat dingen weg zetten denk ik en dan past het best voor voorlopig. Voor ons sliep hier een samengesteld gezin met 5 grote kinderen, allemaal boven de 14 hahaha Leuk mandje!!!!!! Bapsie. hoi. Wat naar. Erge bloeding? Gelukkig wel een goede echo, dat zegt ook wel wat toch? Duim voor je Happy ik zit idd bij dat andere topic!!! Ik hoorde dat je bij die andere van de lijst gegooit wordt als je een paar dagen niet komt. Niet gezellig...Bij deze is het heel gezellig!
@suus: sooow de hele schuur onder jeetje, gelukkig bij mn ouders in tilburg en wij in haaren nog geen last van... Maar jij woont oook zooow in de buurt :s hmmmmm Enneh tja mannen......... pffff koppige kleuters zijn t soms Leuk mandje trouwens zijn erg schattig! @Slaapjes: hier rond 12 uur en dan om 13.15 vaak alweer wakker, dan pas om half 8 's avonds naar bed en dan tot 8 a 9 uur ongeveer slapen (na tig keer wakker worden) @Panos: ahh nou heb ik jou al fout whahahahaha Leuk joh! @Lotte: wat leuk voor je collega, miskramen gun je niemand !! @Bapsie: hee jases.... wat akelig Hopelijk is het niks en gaat alles voorspoedig!
Geslachtslijstje -Panos: Jongen: Meisje: -Bapsie: Jongen: Meisje: -Mili: Jongen: Meisje: -Happy79: Jongen: Meisje: -Manoe: Jongen: Meisje: -Lottie: Jongen: Meisje: -Doortje: Jongen: Meisje: Zet je naam achter wat je denkt dat de nieuwe zwangere krijgen. Als iemand eraf wil, zeg het maar.
Nou in dat geval kan ik van Panos nog wisselen whahaha -Panos: Jongen: dretjuh Meisje: -Bapsie: Jongen: Meisje: dretjuh -Mili: Jongen: dretjuh Meisje: -Happy79: Jongen:dretjuh Meisje: -Manoe: Jongen:dretjuh Meisje: -Lottie: Jongen: Meisje:dretjuh -Doortje: Jongen: Meisje:dretjuh
mijn hemel... dani na 45 min al wakker!!! ging ik hem halen was bij Layla ook het ligt aan. wat denk je? had ze haar luier uitgedaan, haar legging uitgedaan, is ze uit bed geklommen en heeft ze op de grond gepoept :s Dus whoppa alles kon gepoetst worden en mevrouw kon weer in bad, lol. gatverdamme dat stonk zeg! Maar wel een goed teken van zindelijkheid hahahaha niet meer bah doen in de luier Dit deed ze deze week al eerder alleen dan met plassen
Dretjuh hihi gevoel toch veranderd wbt panos? Ohhh gewoon op de grond gepoept!! Tja en nu weer uitleggen waar het wel moet hihi boefie!! Hier Milan ook na 40 min wakker en das z'n enige slaapje!
Dees Precies. Ze zeiden al dat ze iig geen Pethidine willen geven bij de kans op een hele snelle bevalling, maar een ruggenprik zou misschien nog wel kunnen hoop ik. Die buikband gaat nog net op tijd komen dan...als je wint. Panos Thanks voor de tip. Ik ga eens informeren. Elmo Flauw vallen Zou jij het niet eens een beetje rustig aan doen super-mama? (en professionele taartenbakster in spe) Lotte 2 jaar? Jij bent helemaal niet wijs! Maar in een zh kun je toch de hele dag bloed prikken? Ah, dorp...dat is lastiger... Wat leuk voor je collega dat ze nu toch een kindje heeft... Stink Ze vermoeden dat deze ook wel weer snel komt, net als Amy dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Nog steeds geen verandering in het oogje van je hond? Oh, ik lees het al...jammer. Dretjuh Hahaha...drinken in zijn eten...oh sorry, maar ik zie het helemaal voor me. Hoop dat jullie snel weer uit geruzied zijn. Oh gelukkig het is alweer goed. Mijn man kan helaas wel met een boze kop naar zijn werk. Dat vind ik altijd zo naar... Whahahahaaaa...die Layla, arme jij! Caruli Jeetje wat een frustrerende mallemolen zeg! Succes met een nieuwe afspraak krijgen. RiTi Doe mij maar een portie stamppot! Lotte: meisje Panos: jongetje ahhh, tis al een beetje verklapt.... wie is er het eerst daarna uitgerekend? Suus Jahaaa! We tellen af! Klote van je schuur troiuwens. Staat er veel in? Bapsie Oeh, schrikken zeg! Gelukkig is alles zo te zien goed. Happy Hoe is het eigenlijk daar? Alles nog goed?
Leuk weer zo'n lijstje. Hoop dat ik erop mag blijven. Vandaag nog geen bloed gehad...pff zo spannend! Wha! Dretjuh...da's wel heel letterlijk niet in de luier. Was ze trots?? Dikke knuffel voor jou Collo! Het is wat meid!
@Happy, Mijn schoonzusje heeft in week 7 en 8 heel wat bloedverlies gehad, ook ministolsels, 8 maanden later gewoon bevallen. het kan echt alle kanten op, en we gaan bij jou gewoon van het beste uit!
Jeetje heb Luuk om half 12 op bed gelegt en hij slaapt nog steeds . Nou arts heeft gebeld. En het ijzer in Luuk zijn bloed is aan de lage kant. Dus een tijdje rosevice ferro geven, spinazie en tomaten enz. Voor de rest gelukkig niks engs. @all Wat eten jullie? Ik ga iets nieuws proberen. Stampot van witte bonen en snijbonen en daarbij een filetje van pangasuis met spek er om. @happy Ik zou ook gek worden van onzekerheid! Je had vrijdag een echo toch? Morgen dus. @dretjuh En hoe is de sfeer in huis nu? Al goed gemaakt?
Hier mijn lijstje aangevuld. Kunnen we ook iets winnen? Panos: Jongen: dretjuh, Collo Meisje: -Bapsie: Jongen: Collo Meisje: dretjuh -Mili: Jongen: dretjuh, Collo Meisje: -Happy79: Jongen:dretjuh Meisje: Collo, Stink -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo Meisje: Stink, -Lottie: Jongen:Stink Meisje:dretjuh, Collo -Doortje: Jongen: Meisje:dretjuh, Collo, Stink
Herkansing! Panos: Jongen: dretjuh, Collo Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo Meisje: Stink -Happy79: Jongen:dretjuh Meisje: Collo, Stink -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo Meisje: Stink, -Lottie: Jongen:Stink Meisje:dretjuh, Collo -Doortje: Jongen: Meisje:dretjuh, Collo, Stink __________________