@Chiquita; Ik weet niet of mamahilda wel/niet mee doet?? Vroeg me ook af of er al dames zijn die een kaartje van haar hebben ontvangen?
mm koekiekoekie is nu weer weg.. Ik ook trouwens.. Lenn is wakker.. Ruim 2 uur geslapen even boodschappen doen.. eten halen voor vanavond.. heb ook geen koekjes meer voor 'm in huis.. Tot later!
Chiquita En wist je toen echt zeker dat je ei niet later was geweest? Want dat vraag ik me dan vaak af. Ik weet namelijk echt dat ie tussen de 26 en 28e is geweest. Nou ja, we zien het wel...Heb geen testen meer in huis.
naaaajaaaaaaaa wat is dit!!!? Ligt net 5 minuten te slapen en begint weer te hoesten....hij is verder echt niet verkouden ofzo...zal m er zo wel weer uit moeten halen dan...
lotte: geen idee ik ging die maand trouwen dus was daar meer meebezig dan met wanneer mn ei was toen had ik me dara hel;emala niet in verdiept want was de eerste ronde en we zagen wel wanneer het kwam.. maar wist wel zeker at ik zwanger wa omdat ik zooo veel at opveral zin in had en erg moe was.. helasa bij 6 weken overgegaan naar misselijk waardoor ik opgenomen ben geweest enzo dees: volgens mij heeft nieman didd nog ene kaartje gehad.. wat kopen jullie allemala vorjullie kids met de 1 jaar?? kids zijn de vsmile ana het spelen nou ze vliegen mekaar bijna in de harenfijn computerspellen
@Chiquita; ik had al zo'n idee... @hier; Beau werd hoestend wakker, dus die ga ik nu maar eens uit bed plukken.
Milan Gisteren was het ook steeds. Haal m er idd niet gelijk uit hoor haha. Maar dan ging hij huilen en was gelijk weer klaar wakker. Dan aaide ik m even over zn hoofdje en ging weer weg, maar werkte niet. Maar nu wel hoor, hij slaapt nog Heeft al drie keer gehoest. Chiquita Ow haha. Tja, moe ben ik wel vaker en trek heb ik niet echt. Niet meer of minder dan anders. Maar dat had ik ook niet toen ik zwanger was van Milan. Ovutesten Heb maar vast nieuwe besteld voor volgende maand haha. Zo erg geloof ik er nog in.
Lotte Jammer meid...nu maar weer wachten op je volgende ei. Dees Groot gelijk om er een eind aan te breien. Hier Staan de muffins in de oven. Heb minutieus het recept gevolgd. Als het maar niet mislukt.... Amy is trouwens wakker geweest van 13.00 tot 15.00 en weer naar bed....ze bleef maar huilen. Heeft echt een slaapdagje vandaag denk ik.
Collo Yep, eerst ongi worden over 4 dagen. En dan weer wachten op een ei idd. Hopelijk weer wat eerder Succes met je muffins
zo, eten staat klaar.. vanavond spaghetti.. heb zin in bolognese saus dus voor Lenn tomatensaus gehaald.. Alvast wat groente apart voor 'm gekookt.. Dan wat gehakt en saus erbij en zijn prakje is klaar.. kan ik lekker scherp eten (Lenn houdt daar niet zo van)..
vraagje: wij eten vanavond stamppot rauwe andijve. Zal ik Sara hier ook van mee laten eten, of de andijvie toch even koken?
@Collo; Ik hoop dat je muffins goed gelukt zijn! Duim duim!! @avond-eten; hier wordt het zelfgemaakte babi pangang. Gisteren spaghetti bolognese gehad. @cadeau; net bij de Intertoys de little people garage besteld...was nu zelfs met 20,- korting. Dat krijgt dus van mijn oma...mocht wat rond de 50,- voor hem uitzoeken.
@dretjuh hopelijk vinden jullie een mooi huisje. waar jullie in kunnen wonen @mamahilda kaartjes NOPE en verwacht ze ook niet meer!