Panos: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo, Happy79 Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink -Happy79: Jongen:dretjuh Meisje: Collo, Stink -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo Meisje: Stink, Happy79 -Lottie: Jongen:Stink, Happy79 Meisje:dretjuh, Collo -Doortje: Jongen: Happy79 Meisje:dretjuh, Collo, Stink
Kan je nu al nesteldrang hebben LOL!. Ik heb deze week poetsdrang...dat heb ik bijna nooit. In de zwangerschap van Milan helaas vrijwel geen poetsdrang gehad haha. Collo Whaha nou zeg. Ja, ik moest al toen ik net zwanger was van Milan. Eigenlijk zelfs al eerder, maar toen heb ik pas een briefje gehaald. Die ben ik ondertussen wel kwijt. Ik ben met mn cholesterol medicatie gestopt toen we hadden besloten dat we een kleintje wilden. In het ziekenhuis kan het idd de hele dag, maar moet wel nuchter. Ach...toch maar eens doen dan. Eerst een nieuw briefje vragen Na mij is doortje uitgerekend Stink Klinkt apart. Heb zelf nog nooit pangasuis gegeten. Geen idee hoe het smaakt Eten Euhm...zuurkoolschotel uit de oven (lust ik zelf alleen weer niet Lijstje Hihi hier heb ik niks aan 2 x jongen, 2 x meisje Er hebben er iig twee gelijk
Panos: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79, Caruli Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo, Happy79, Caruli Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink, Caruli -Happy79: Jongen:dretjuh Meisje: Collo, Stink, Caruli -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo, Caruli Meisje: Stink, Happy79 -Lottie: Jongen:Stink, Happy79, Caruli Meisje:dretjuh, Collo -Doortje: Jongen: Happy79 Meisje:dretjuh, Collo, Stink, Caruli
Panos: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79, Lottie Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo, Happy79, Lottie Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink, Lottie -Happy79: Jongen:dretjuh, Lottie Meisje: Collo, Stink -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo, Lottie Meisje: Stink, Happy79 -Lottie: Jongen:Stink, Happy79 Meisje:dretjuh, Collo -Doortje: Jongen: Happy79 Meisje:dretjuh, Collo, Stink, Lottie Heb eerlijk gezegd nog niet bij iedereen een sterk gevoel, dus misschien wissel ik nog
zal eens nadenken over het geslacht van alle nieuwe beebjes kwam alleen even snel iets liefs vertellen.. Had druifjes voor hem in een bakje gedaan.. maar meneer blieft het niet natuurlijk Nou, dan mocht mama de druifjes wel hebben.. Stopte ze van het bakje in mijn mond zo schattig.. na 4 druifjes mn mond dicht gehouden maar hij peuterde net zo lang tot het druifje in mn mond zat.. net waskrijtjes gehaald, ging al iets beter al dacht ie dat het eetbaar was lekker gesmeer dus.. is een mooie tekening uit gekomen.. zal m op de laptop zetten..
Caruli en Lottie hebben tegelijk de lijst aangevuld... Pfff ben MOE!! Haha nesteldrang Lottie, nou wie weet! Vette tekening Roel en wat schattig van die druifjes
@Roeltje: ahh leuk zo'n picasso @Stink: ja hoor tis weer helemaal goed We zijn weer vriendjes haha @Eten: wij eten Kip Tandoori met courgette en tomaten als groenten en basmati rijst yummie is lekker!!!
Net weer het hoogtepunt van mijn dag gehad, de eet-lijst invullen. Het enige dat ik nog zelf mag beslissen...hoeveel boterhammen ik opeet.
Panos: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79, Lottie ,DeesDees Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo, Happy79, Lottie ,DeesDees Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink, Lottie ,DeesDees -Happy79: Jongen:dretjuh, Lottie ,DeesDees Meisje: Collo, Stink -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo, Lottie ,DeesDees Meisje: Stink, Happy79 -Lottie: Jongen:Stink, Happy79 Meisje:dretjuh, Collo ,DeesDees -Doortje: Jongen: Happy79 Meisje:dretjuh, Collo, Stink, Lottie ,DeesDees @Lijstje; Ik heb mijn voorgevoel ook maar ff ingevuld @Collo; Gewoonweg nu alles overleggen, zou zo vervelend zijn dat je er met een naar gevoel op terug moet kijken. En? Kun je nog wat lekkers kiezen qua maaltijden? Het is dat je een aardig stukje rijden hiervandaan woont, anders was ik je eerdaags komen opzoeken! @Eten; Hollands pannetje met hamlappen, boontjes en aardappelpuree. @Roeltje; Kei leuk zeg die tekening! Hier hangen ook de kunstwerken in de keuken @Stink; Luuk maakt er dus een lekker slaappartijtje van in bed @hier; Zusje krijgt morgen de sleutel...thank god!! Morgen komen dus ook mijn ouders over de vloer om mee te helpen....nu maar hopen dat mijn mannetje iets van een busje heeft kunnen regelen
Ik vond het wel relaxed dat je zoveel kon kiezen in het ziekenhuis haha. Al een pasbevallen vrouw naast je gehad?
@ mroos: oh maar vind je geen slechte mama hoor! je mag toch zelf bepalen wat ze eet! het gaat er om dat vaak andere mensen vinden dat jou kind iets wel mag proeven terwijl je zelf vind van niet.. snappie? maar als jij het prima vind, prima toch? @ hier: gister mannetje verleid.. hihi.. of nou ja... ik dacht zal hem ff verrassen na zijn zakenreis... komt alleen 1,5 uur later pas thuis.. lig ik in mijn mooie lingerie.. gelukkig had ik badjas aan had beneden kaarsjes aan met een briefje om naar boven te gaan.. boven ook kaarsjes en de ipad voor muziekje maar goed.. zegtie" wil wel ff genieten en tegen je aanliggen" puntje bij paaltje gebeurde er natuurlijk meer.. en daarna " waar zijn de cd's nou op moment supreme" "uhh... in het nachtkastje" (had ze klaargelegd, maar toen hij zei alleen knuffelen had ik ze weer in het kastje gelegd) "tja, zo hebben we er weinig aan he" "tja, maar het was wel lekker " hihi..... @ bijlezen: word weer ff lastig dus klik steeds op 2 pagina's verder.. dus als ik je tekst niet lees: sorry!! maar er is weer zoveel bijgekomen! @ slapen: lianne slaapt steeds vaker tot 7 of later, dus das mooi als we straks echt gaan ontbijten en denk idd dat op dagen dat ze naar de opvang moet het gewoon pap uit de fles word hoor!
Bah Collo.....fijn dat je hier nog mee mag kletsen dan....Hoeveel boterhammen gaan het worden? @Eten Lasagna! Jaja Joyce! Well done Vanavond naar de locatie kijken waar we het ja-woord gaan geven. Wel even een leuke afleiding voor morgen. Eerst de echo 11.30 en ook nog met Tijs voor zijn nieren om 14.00. Dagje ziekenhuis dus voor ons... Krijg weer een beetje hoop voor onze frummel, vandaag nog geen bloed verloren gelukkig. Durf alleen niet meer voor de grote boodschap naar de wc...ben bang dat ik het eruit duw...stom he.
Happy: Word spannend dan morgen, hoop dat alles goed is met jullie uk. En dat Tijs zijn nieren ook goed zijn.
@ Dees; Kan je je het al voorstellen, avondjes voor jullie zelf? Ik zou zeggen, neem die bak B&J maar mee van de supermarkt, je hebt het verdient! Filmpje er bij, man er naast.....dat wordt een heerlijke vrijdagavond . @ Roeltje; wat lees je? @ Lottie; wat leuk voor je collega! Ga je op kraamvisite? Net boodschappen gedaan, onze (scharrel) rookworst was op, misschien morgen nog een herkansing, anders stamppot zonder worst. Ennuh, als die nesteldrang je hele zwangerschap aanhoudt, mag je je altijd komen uitleven hier . @ Caruli; lastig dat gepuzzel voor het eten. Wel fijn dat hij zijn fles drinkt, daar zit inderdaad alles in. @ Suus; klinkt als een mooi plan, de slaapplekjes van de kindjes, leuk! Oh en een mozesmandje, vind ik zo leuk. Wil ik ook bij een evt. volgende. (Maura lag heel praktisch meteen in haar ledikant, ook helemaal prima vooral voor het budget) @ Panos; Wel fijn dat er een uitwijkmogelijkheid is mocht het niet gaan beide kindjes samen, maar het gaat vast goed. @ Bapsie; Nee wat eng . Wel fijn dat alles goed was, wanneer kan je weer kijken? Sterkte! @ Stinkerbell; Laag ijzer, daar kan je in ieder geval wat mee. Wellicht draagt het bij wanneer dat weer lekker op peil is. Klinkt erg lekker wat je gaat eten, pangasius met spek is lekker, doe het wel eens met rauwe ham het is er een mooi zacht witvisje voor . Wij eten pompoen met blauwschimmel kaas en uh iets...pasta of bonen geen idee, en een restje sla. @ Roeltje; jaaah Lenn-art! Leuk zeg, gezellig ook lijkt me @ lijstje; ik zal e reens over nadenken, of voelen of iene-miene-mutten of iets... @ Collo; ow echt, is dat je enige keuze? Hoe is het eten verder? Het brood (en beleg) is wel te doen? Jammer dat je zo ver weg ligt, kwam ik bijvoeren . @ hier; beetje ontplofte puinzooi...lekker boodschappen gedaan, er zijn twee pakketjes bezorgt en ik heb heerlijk met Maura liggen spelen en stoeien, met lege dozen, verpakkingsmateriaal en de boodschappentas . Heerlijk zo'n dag .