December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

hmmm.,zou dan zit ik me zelf opvreten vanbinnen.

Soms:(;) haha..

knuffel als je wat dwaas zit gooi het hier maar der uit al is het via pb ;)
    niet goed stress en irritatie,s.

@schoonmoeder
    had van me vader een leuke stenen spaarpot gekregen voor sophie.
    had ik op me kamer staan ivm sparen voor sophie.
    kom ik gister erachter dat hij kapot is.
    alleen de kont van de spaarpot vond ik onder me dekbed :S
    mag me schoonmoeder wel even melden dat het gevallen is even heel me huis na gekeken of ik geen scherven vond.
    ben nu ook ineens kleding van sophie kwijt :S
    zou fijn zijn als ze dat even zegt maja zal ze wel weer vergeten zijn pfff.;)
    zo het is eruit :)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zooo zuurkool ovenschotel staat in de oven. Vriend is nog niet thuis, dus komt mooi uit:p. Duurt nog 40min voor ie klaar is namelijk:p

Collo
    Woehoeeeee en hoeveel bh-tjes ga je morgen eten;)

Dees
    Woehoe...eindelijk gaat ze weg:D.

Joyce
    You go girl:p. Je zit toch niet rond je ei he:p?

Happy
    Gelukkig!

POOH
    Waar is pooh??????? Vroeg met dat vanmorgen ineens af...

Riti
    Ik denk niet dat ik op kraamvisite ga. Toen het slecht met dr ging kon ik steeds voor dr klaarstaan en heb heel wat traantjes voor dr gelaten. Toen het goed ging kreeg ik steeds geen reactie meer ergens op...vind ik een beetje jammer. Weer gesmst van de week, weer geen reactie...Dus ik twijfel...
    Enne wbt de nesteldrang...sorry maar heb hier nog een hoop in te halen haha:p...en nog een vakantiehuis wat van buiten helemaal geschuurd en geschilderd moet worden:(. en nog veel meer:p

Psje
    Gelukkig paniek om niks hihi

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    stink
    Staar m stoer!!!

Kapper
    Er zit hier dus geen normale kapper!! Balen!! Milan moet ook naar de kapper. Heb er eentje gebeld die woont hier niet meer en de ander wordt niet opgenomen. Ze hebben geen normale kapsalon tssssss

Moeders voor moeders
    Heb me aangemeld en ze komen 24 januari langs:D. Hopelijk hoef ik het alleen nu niet weer elke week zelf weg te brengen met de auto....

4. mroos

mroos Niet meer actief

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lottie, Pooh is hier!!!!!!!!!!!

Ik lees altijd wel mee hoor...kom straks ff buurten en beppen, heb net patatjes besteld en die zak staat over 8 minuten klaar...dus ik ben even weg en eten..tot straks...

6. gimena

gimena Niet meer actief

eetsmakelijk allemaal.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    Heeeee wat toevallig hihihi. Was je er al of zag je het net toevallig?
    Hoe gaat het met je?? Ow dat horen we zo dus;)

*PING*
    Overnschotel is klaar en vriend net thuis. See yaaaaaaa

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nou zeg...heel bericht getikt...ik loop even weg...scherm weg !?!?! manlief denk ik.........

Nou nogmaals in herhaling...

@Happy, jeetje meis...kan mij voorstellen dat je graag wilt dat t vrijdag is! Duim voor je!

@Bapsie, gets meis...jij ook al bloedverlies...maar goed een goede echo wekt hoop!!!!!!! Kop op..heb vertrouwen!

@Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd!

@Dees, fijn dat je zus nu bijna vertrekt! Heerlijk!

@Collo, jee niet weer he! Potverdorie! En nu een week hangen en wurgen daar tot je ingeleid wordt....sterkte meiske!

@Dretjuh, al ingepakt?

@Gimena, ik bestel een ooievaar voor je....hoop dat t helpt...knuf!

@hier, Lotus heeft maandagavond tot 3x toe alles onder gespuugd. De eerste keer dat ze echt ziekies was. Bleef ze nog bijna in haar braaksel! Met mijn vingers haar luchtpijp geprobeerd open te krijgen, want daar was het terecht gekomen. Ze keek heel paniekerig...HELP ik krijg geen lucht. Pfff echt eng was dat! Durfde beide (hubbie en ik) eigenlijk niet meer te gaan slapen die avond...bah...gelukkig dag erna en vandaag niks meer aan de hand...hopelijk niet vanavond weer....

Wim heeft zijn knie gisteren gestoten en gekneusd kraakbeen rondom de knieschijf...loopt niet echt gemakkelijk en zeker niet pijn vrij.

Lotus loopt net zo hard hahaha...vijf stappen, dan is ze t beu ofzo.
    Wel dingen aanwijzen, woordjes zeggen, klappen enz enz. Lief klein wijsneusje.

Max gaat ook lekker. Had vandaag een 7,5 voor een leestoets terwijl hij altijd moeite heeft met concentratie bij het lezen (en andere dingen). Dus mama is trots!

9. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh wat ben je ook een schat he! *knuffelt terug* wij hebben hem ook besteld wie weet hebt de dubbele bestelling :D
    maar weer afwachten.....
    alles goed met jou lieverd?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    jeetje wat en v Lotus! Brr!
    Goed van max die 7,5!!
    Is je niks opgevallen aan mijn onderschrift:p?

Edit
    laat maar je had t al gezien. Zie n berichtje aan alle zwangere.

11. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh aaah Lotus.,gaat het weer wat beter met haar? wat goed van max mooie cijfer ;) erg goed snap dat je trost ben zou ik ook zijn!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lottie, ja goed he! Zwanger! Ik wist jou nog wel maar er moest er nog 1 zijn had ik onderweg gelezen in n onderschrift...weet alleen niet meer wie...shame....

@Gimena, gelukkig heb je er zelf ook 1 besteld...bedacht mij net dat ik er de laatste jaren ook niet zo best in ben...dat bestellen...;). Weet hoe t voelt meis...sterkte...KNUF

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, ben weer bijgelezen:) Heb geen puf om te reageren:)
    Lenn ligt lekker op bed, heeft weer prima gegeten.. Weer geen vlees en wilde ook geen toetje, maar de rest ging er prima in:)

weet niet meer wie het vroeg maar lees De plek van de verloren dingen.. bijna uit:D vanmiddag in begonnen haha.. lang leve de lange slaapjes van Lenn :D en dat boek MOET vanavond uit..
    dus ik duik de bank op met een kruik, thee en boek ..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    hihi manoe en doortje is opnieuw zwanger!!!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; ik verwachtte eigenlijk jou H&M pakketje, maar helaas....:D
    Vandaag alles er goed uitgebaald, dan moet morgen wel een topdag worden! Je zou maar naast Joran van der Sloot wonen :p

@ Mroos2; ooooh wta een mooi filmpje. Wat zit hij heerlijk te genieten, mooi om te zien. Wat goed dat hij zo duidelijk 'nee' aangeeft, en zo rustig ook. Mijn man net ook het filmpje laten zien, hij wil ook een schommel :D.

@ Stink; oeh kort koppie, staat hem goed!

@ Pooh; hoooooooi. Wat eng van Lotus zeg, brrrr. Fijn dat het verder goed met jullie gaat (op wat kraakbeen na dan). En met jou zelf?

@ Gimena; jaah een hele snelle dubbele bestelling voor jou!

@ Roeltje; heerlijk als een boek je zo pakt, en je ook nog de gelegenheid hebt hem lekker door te lezen....heerlijk.

@ hier; nou, zit nog na te bibberen :(. Maura is van de trap gevallen, ik weet niet hoe veel treden maar het klonk als rommelde bommeldebommeldebommeldebomweeeeeeh.
    Ze had overigens niets, alleen geschrokken en dr kin een beetje geschaaft. We hebben nog steeds de oude vloerbedekking op de trap en ze is niet omgevallen maar naar beneden gegleden met dr neus naar de trap.
    Maar goed, voel me er erg slecht onder. Ik weet dat ze 'waarschijnlijk al wel de trap op komt' en ik weet ook dat we geen traphek hebben bladiebla. Ik heb haar laten scharrelen en onderzoeken in de gang bij de wagen zonder dat ik er naast stond, niet per ongeluk, dat doe ik wel vaker.
    Maar goed, vervolgens bedacht ze zich de draad van het lopen maar weer eens op te pakken (ze bleef steken bij 3 passen en aan een vinger) en loopt zo de hele kamer rond, en nog een keer, en nog een keer :( :$.
    Dussuh, als je wilt dat je kind gaat lopen, helpt het als je ze van de trap af mietert ;).

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ja, ik heb nog een weekje om alles te bespreken dus dat komt goed. Ga gewoon al mijn vragen opschrijven.
    Nu staat Caruli trouwens niet meer op de lijst, die had hem tegelijkertijd ,met Lotte ingevuld...
    Heerlijk dat je zus eindelijk weg gaat....

Over visite:
    Lig ik me hier de hele dag te vervelen, komen vanmiddag mijn vader en zijn vrouw langs... Joepie eindelijk weer wat aanspraak. Ook mijn beste vriendin kwam nog even langs. Komt er zo'n mispunt van een verpleegster de kamer op. Kijkt misprijzend naar mijn visite en zegt dat ze drie mensen teveel vindt (staat in de huisregels 3 personen max) en dat ik moet uitkijken met mijn ziekte en die van mijn buuf (die heeft hetzelfde) dat dat veel te veel prikkels zijn en ik had ook nog een laptop staan...schande! Ik voelde me net een kleuter die op zijn kop kreeg.
    Ik kon echt helemaal niks meer uitbrengen...was zo vreselijk pissig. Mijn buurvrouw had nota bene geen visite... Heb daarna van pure kwaaiigheid (en hormonen) nog zitten janken. Nu kan ik met mijn buurvrouw er wel grapjes over maken. Elke keer als de telefoon gaa...Kijk uit! Een prikkel! zo suf... Hoop dat deze takketr*t echt snel afgewerkt is en voorlopig niet meer terug komt.

Maaltijden
    Het lijkt altijd erger dan het is. Ik ben vrij makkelijk dus vind het eten wel prima. Hoef in ieder geval niet zelf te koken:D

Joyce
    Hahaha, verleidster!

Happy
    Voorzichtig goed nieuws joh... ik blijf nog even duimen. Morgen toch een echo? Oh, zie het al.... Houd ons op de hoogte.

RiTi
    Dacht dat ze hier niet zo moeilijk waren maar zie mijn verpleegster-from-hell stukje hierboven...dus ja, het eten is ongeveer het enige dat ik mag kiezen...
    Verheug me ook weer ontzettend om met Amy te kunnen spelen. Kan nu alleen maar op mijn kont op de vloer zitten, hoop dat ik straks weer mee kan kruipen en doen...is zo leuk...

PSje
    Gelukkig voor jou is alles nog volgens plan...geen verrassingen in de vorm van een tweede beebje...

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ow, en terwijl ik zit na te bibberen belt mijn man dat zijn zus vanavond even langs wil komen (+ vent) om te babbelen over de verbouwing en zo (ze zijn op huizenjacht). Dus ik zeg, ow die komen vertellen dat ze zwanger is van de 2e (zij hebben een meisje, 3,5 maand ouder dan Maura). Man helemaal in de bonen, huh? hoe kom je daar nou bij bla bla.
    Ik weet het ook niet, er is niet over gesproken of zo en die relatie hebben we wel met ze.
    Maar goed, lekker onsamenhangend verhaal, ze is zwanger en ik weet niet waarom ik het weet maar ik weet het. (zal je zien dat ik er naast zit).
    Ennieweej, in mijn fantastische bui zei er iets *pats* en ja hoor, daar ging ik "en iedereen wordt zwanger, en ik niet en ik laat ook nog mijn kind van de trap vallen".
    Het luchtte wel ff op...
    Ik denk niet dat mijn man binnenkort weer zal bellen vanuit de bus met een kort vraagje :p.

18. mroos

mroos Niet meer actief

@riti, ja de schommel is leuk hé:D. Het is zo slecht, maar ik geniet er echt van dat ie zo duidelijk nee aangeeft, daarom wilde ik het even op film hebben. Normaal ben ik natuurlijk hééél consequent en haal hem eruit als ik dat zeg haha.

Van de trap gevallen! auw! Gelukkig heeft ze verder weinig en gaat ze weer aan de wandel haha. Toch maar even erbij blijven als ze de trap gaat ontdekken.

@Collo, haha ik heb even gelachen om je stukje. Bizar dat je je dat zo laat vertellen eigenlijk hé, maarja, je bent wel een beetje labiel als hoogzwangere in het ziekenhuis natuurlijk;). Fijn dat er een medestander naast je ligt, ook even ver?

Nou mensen, ik ga zingen, ben er morgenochtend weer!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; aaaah, niet leuk zo. Die verpleegster is lekker voor je bloeddruk ;). Het is voor een goed doel meid, het komt goed en straks lekker thuis genieten van allebei je meisjes :).

20. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh is nog hopen dat de bestellingen goed zijn geplaatst :)
    we wachten maar weer netjes af.
    soms een beetje kut en soms ben ik flink jaloers.

Deel Deze Pagina