Mroos zie nu je filmpje pas door n reactie v iemand anders! Geweldig!!!! Dat nee schudden haha!! Leuk filmpje
Collo wat n brugmuts die verpleegster. Houdt zich iets te strak aan de regels tsss irritant!! Iedereen wel gewoon gebleven? En die buuf is dat die buitenlandse vrouw? Hoe is t daarmee en met kindje? Riti jeutje das schrikken!! Gelukkig is ze niet voorover gevallen dan zeg!! Triptrap en bank Milan klimt uit zijn tripstrap stoel!! Gaat gewoon erin staan! En klimt nu zelf op de bank. Die is best hoog!
@Riti, ach arme meid. Maar ze leren met vallen en op staan hoor...zelf hebben ze er vaak minder last van dan de mama's. Vorige week is lotus uit haar kinderstoel geklommen (had gordel om!). Kleng op de grond...metertje hoog denk...brrr...bad mama was even een plasje doen. Getroost en t was weer goed. @Lottie, echt wel snel gegaan bij jou! En nog wel zo weinig vertrouwen! Misschien helpt t een beetje? Hou die Milan maar in de gaten!!!! hihi binkie! @Manoe, leuk! Gefeliciteerd, al aan t idee gewent? @Doortje, voor jou ook, meisje, al is t vast nog enger dan de vorige keren...hopelijk een plakbeebje voor jou! Ik duim met bizon kit! Je bent trouwens wel allejezus vruchtbaar zeg........maar goed, dat zegt ook niks dat zie je...ik ga duimen draaien meis! @Collo, wat een b*tch! Als ze weer d'r kop om de hoek steekt zou ik er toch wat van zeggen...deze PRIKKEL is ook niet goed...laat r maar opzouten hihi! @Gimena, ja dat kan ik mij goed voorstellen. Ik had het ook wel met al die ovu testen hier...ik was ff klaar met zp...moest ff wat afstand hebben. Even heel ego dacht ik Jemig, wat is er gebeurd met spontaan zwanger worden, wat een gedoe om met maand 1 al met ovu testen te beginnen enz enz. Nu al "zeuren" dat t niet gelukt is enz enz. Maar het is natuurlijk ieder zijn ding, maar soms kan ik ff niet relativeren...was er ff zo klaar mee.... Maar wel steeds lezen...kon toch niet zonder...hihi Sorry meiden, die bui is weer over hoor! Zegt meer over mij dan over jullie haha...maar wist zowieso niet wat ik moest schrijven/reageren hier omdat dat op dat moment mijn gevoelens waren...dacht laat ik dat maar niet schrijven hahaha.... Maar echt waar; ik gun jullie de allermooiste beebjes van 2011 en 2012. Het is hier echt wel afgesloten, maar soms komt het gevoel toch weer even boven drijven...SOLLY LADIES!
@Pooh: nou morgen de auto ff volladen en zaterdagavond de grote tas voor mij, peter en de kids en dan zondag voor een hele week naar t huis in engeland. @Mroos: whaha leuke film! @Collo: ahhh verveel je je Ik kom morgen tussen 3 en 5 hoor!! met de kindjes oke? xxxx @Lotte: joh klimt ie daaruit? oej oej dat word oppassen Dani is ook zo'n klimmert hihihi
@Dretjuh, jee spannend meid! Wel lekker ff een weekje al daar heen. Zal stiekem ook wel een beetje als vakantie voelen, tis n prachtig huis! ENJOY
@pooh snap je volledig.je wil zelf zo graag zwanger zijn.niet dat je het een ander niet gunt maar je wil liever zelf de gene zijn de zwanger mag zijn. hoef je geen sorry voor te zeggen hoor lieverd! *knuf*
@Gimena, ja meis ik ken het...heb trouwens weleens gehoord van een vriendin dat het slikken van vitamine E zou helpen...baat t niet schaad het niet toch? Haha...maar ik kan soms zo bot uit de hoek komen als ik zeg wat ik denk, dus heb geleerd soms gewoon mijn mond te houden. Sommige mensen hebben de gave om een mening in te pakken in een cadeaupapiertje...ik dus niet hihi
Zo daar ben ik weer, alles bijgelezen @Caruli: hoop echt voor je dat er snel wat geregeld word in het zkh, wat loopt het slecht daar zeg!! @Slaapjes: hier al een poosje nog maar 1 slaapje 's middags. @lotte: wat fijn voor je collega!! @suus: klinkt als een prima oplossing met maud en brusje op 1 kamer. @bapsie: jeetje meid, wat eng. Snap dat je je nu ellendig voelt mn duimen draaien voor je meis.... @Dretjuh: wahahaha, geweldig! gewoon op de grond gepoept @Happy: blijft spannend, morgen dus de echo? wel fijn dat het bloeden gestopt is...We gaan van het positieve uit meid! @roeltje: ohh wat schattig, die tekening! en dat voeren doet emma ook bij ons, zo lief! Alleen soms haalt ze ook de uitgekauwde broodkorstjes uit dr mond om aan ons te geven.....nee dankje @eten: wij hebben boerenkool met worst gegeten. en emma heeft echt zitten bunkeren gewoon, vreetzakkie @collo: is het eten goed daar?? die ene dag dat ik er vorig jaar in lag was het niet te nassen8) @dees: YESSSSS morgen de sleutel al!! Dan kan ze het weekend lekker aan de slag. Heerlijk het komt toch eindelijk goed!! @stink: Fijn dat luuk zn bloeduitslagen goed zijn, laag hb is niks ergs en behandelbaar gelukkig! Staat hem leuk dat korte koppie!!! @mroos: vaag hoor, van dat pakketje! misschien wil die jongen het verkopen ofzo, beetje geld aan verdienen @joyce: ohhh mannetje in de val gelokt, goed gedaan @gimena: nouja, dat is ook raar van je schoonmoeder om dat niet te zeggen @pooh: schrikken zeg, van lotus! en super knap van Max een 7.5. @riti: ahhh arme maura! van de schrik gaan lopen is dan wel weer leuk niet schuldig voelen hoor, kan hier ook een keer gaan gebeuren. ik laat emma ook altijd lekker ontdekken zonder dat ik er altijd bovenop zit (uiteraard niet in echt gevaarlijke situaties) Ohw arme man, krijgt ie dat allemaal over zichheen in de bus. heeft het wel opgelucht?? Ben wel benieuwd of je schoonzus echt zwanger is, zou je er moeite mee hebben? @collo: te veel prikkels????? jeeees zeg wat een b*tch. Dat is er echt 1 die ff dr gezag wil laten gelden, dr man had zeker niet naar dr geluisterd vanmorgen ofzo, niks van aan trekken en terug pakken hoor! met zulke types gaat een week lang duren....sterkte!!! @pooh: dacht al een beetje dat je het ff moeilijk had! Knuffel voor jou en fijn dat je er nu weer bent!
@pooh: kan me helemaal voorstellen dat je het niet makkelijk hebt *knuf* Whaha jah ik zou willen dat ik af en toe mijn mening mooi kon inpakken kan ik ook niet
@PSje, thanks meis...je bent een schat. Echt moelijk had ik het er niet mee, vond het vooral effe onzin. Ons geduld van 5 jaar is beloond met een mooi beebje, dus dat is prachtig. En natuurlijk wil je als je zwanger wilt worden dat het snel raak is, maar op dat moment had ik zoiets van...pfffffffff...haha. En dus wist ik vooral niet wat ik erop moest schrijven en ging het er vaak pagina's lang over..logisch...maar ik even niet...maar ben er weer in vol ornaat . Las dat t bij jou ook nog even spannend was met de spiraal, toch? Of gooi ik nu dingen door elkaar? Beter dat het niet raak was...ivm de spiraal dan he...gaat vaak niet goed.
@Dretjuh, thanks meis...maar t gekke was dat het gevoel zegt dat t goed is zo. Zoals ik al tegen PSje zei net, vond t gewoon gezeur even haha. Hormonen misschien ook wel van de vorige maand geplaatste spiraal ofzo. Zullen we maar eens op jacht gaan naar mooie rollen cadeaupapier dan? Had je mijn mailtje nog gelezen trouwens over mijn adres van 1976 t/m 1989? Grappig he? Oja Jolande heette zuurbier ofzo van achteren...schiet mij ineens te binnen...
@pooh: ik vind dat je het prima hebt verwoord meid, ondanks het missen van het cadeaupapier Ja, mijn lichaam was even in de war. Idd loopt het vaak mis als er nog een spiraaltje zit.
mensen en vooral Pooh.. . best wel geinig.. kom er net achter dat toen ik 3 jaartjes was, dat ik een paar straatjes bij Poohbeer vandaan woonde Bijna om de hoek joh wat leuk! ga ff lekker bakkie thee drinken en dan lekker slaapies doen , ben moe
hallo lieve meisjes! wilde even zeggen dat hier alles goed gaat! Probeer zo min mogelijk te denken aan het zwanger zijn...Hoop dat de dagen snel gaan! Ik ga morgen nog een test doen en dan stop ik ermee (4 in totaal, 1 nega). Ik heb trouwens de ha gebeld en zij zei (eerst overleg gehad met de gynae) dat het enige wat ze nu kunnen doen is een vroege echo (met 7 weken). Bloed prikken heeft geen zin, aangezien mijn lijf vol met hormonen zit. Dus om een lang verhaal kort te maken: afwachten hoe deze zwangerschap gaat verlopen...We denken nog na over die echo, zijn we de vorige keren ook niet veel wijzer van geworden helaas... ik ga even proberen om bij te lezen, maar ben erg bang dat het heeeeel veel is Iemand toevallig een update? Hoe is het met collo, dees, happy, alle andere zwangere mutjes en andere dinnetjes?
@collo ik gun iedereen zo mooi iets. zou erg zijn als je dat niet deed. geniet lekker van iedereen zijn zwangerschap mee. tot wij aan de beurt weer zijn. wie weet worden we dubbel beloont
@Mroos; Wat een geweldig leuk filmpje zeg!! Heel duidelijk zeg dat hij aangeeft dat hij er nog niet klaar mee is @RiTi; Dat meen je niet!! Agossie!!! Wat zal ze geschrokken zijn @Poohbeer; Hoiiii, daar was je weer. Hmmz Lotus dus ff flink gespuugd, ik kan me voorstellen dat je er flink van schrikt als je hummeltje zo angstig van zich af kijkt. Ik had dat destijds ook bij Beau toen hij moeite had zijn brood te eten .het leek net of hij erin stikte @Gimena; Ik heb ook nog een ooievaar voor je besteld!! @Collo; Ohw heb ik echt de verkeerde lijst overgenomen .dacht toch echt de laatste gepakt te hebben... @hier; Vanavond dreigde hier toch de boel weer te worden afgeblazen...mijn mannetje heeft 'de brand' geblust... *zucht* ik wou dat we een week verder waren!!