@ooievaar,s haha niet teveel sturen hoor voor je het weet krijg ik van de 3 bestellingen een 3 ling haha
Panos: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79, Lottie ,DeesDees ,Caruli Meisje: Stink -Bapsie: Jongen: Collo, Happy79, Lottie ,DeesDees ,Caruli Meisje: dretjuh, Stink -Mili: Jongen: dretjuh, Collo, Happy79 Meisje: Stink, Lottie ,DeesDees ,Caruli -Happy79: Jongen:dretjuh, Lottie ,DeesDees Meisje: Collo, Stink ,Caruli -Manoe: Jongen:dretjuh, Collo, Lottie ,DeesDees ,Caruli Meisje: Stink, Happy79 -Lottie: Jongen:Stink, Happy79 ,Caruli Meisje:dretjuh, Collo ,DeesDees -Doortje: Jongen: Happy79 Meisje:dretjuh, Collo, Stink, Lottie ,DeesDees ,Caruli Zoooo nou klopt de lijst weer
@Dretjuh, is wel cool...bijna buurmeisjes geweest..hihi...moeten we toch maar eens buurten bij elkaar als brabo's....haha @Collo, ja! Schijt onder die boel! Whahaa..ik zeg: spetterpoep hahaha Heb gisteren chili con carne gemaakt voor de mannen (bah), moet ik voor jou dinsdag een pannetje brengen? Succes verzekerd! @Gimena, als een drieling teveel gaat stuur je die maar hierheen...
Ze is zwanger! ( en ik had dus gelijk ) Vind het echt heel leuk voor ze, ze zijn ook helemaal gelukkig, zo mooi om te zien . Wat mij brengt op het volgende, waarom is het brusje en geen zoertje? Ben nog steeds een beetje wiebelig en hoor achter in mij hoofd ook nog steeds de trap (rommeldebommeldebom). Heb nu ook wel weer genoeg stil gestaan bij het feit dat ik niet zwanger ben dus dat hebben we ook maar weer gehad. @ Psje; Heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee dat ze zwanger is, maar het kan (blijkbaar) zo ineens emoties oproepen .
@ Dees; Nee zeg. Morgen, morgen, morgen! Wat goed dat je man kon ingrijpen, jullie worden wel erg uitgedaagd in grenzen stellen .
@Dees, ja dat is niks als er wat is met je kleintjes! Nou ik zou op de dag dat ze weg gaat gewoon de tassen buiten zetten...ze kijkt maar lekker...geen minuut langer...sterkte meiske!
@RiTi; Ohw je gevoel klopte dus ook nog eens, warempel zeg! Jaaa mijn man kan echt alles Nee mijn vader dreigde bijna niet te willen tekenen morgen....en tja dat zal hij toch echt wel moeten nu. Dus er ging vanavond nog eerst een heel gesprek vooraf om hem duidelijk te maken waar hij precies voor tekent....hij had nogal wat vragen over de opzet van de hypotheek... @Poohbeer; Jaaahaaa chili con carne is geheid een succes!! Ohw ja, nog helemaal vergeten te vertellen maar Beau krijgt alweer meer tanden door!!! Stand is nu 10!!! Ut kereltje zit niks anders dan met zijn vingertjes in zijn mond en loopt weer te knarsetanden, rode wangen en meer poepluiers op een dag. Ik heb hem net maar een pcm gegeven voor de nacht, allicht om de pijn wat te verzachten...
@Riti, ik duim voor een zoertje voor Maura. Een zoertje is COOL!!!! Je mag er best ff balen hoor! Hoort erbij meis...moet je gewoon even de tijd gunnen. Wel leuk voor je schoonzus en zwager...maar ja...is weer dubbel he??? KNUF
Pooh Wat fijn dat jullie toch altijd zo met me meedenken... Ze was hier net nog op de kamer voor mijn buuf maar heeft helemaal niks tegen me gezegd. Mijn buuf kreeg een slaappilletje en ze moest maar bellen vannacht als er iets was he? En ik zeker niet? Nou, zou in ieder geval zo'n graftak als haar nog niet bellen al zou ik persweeen weg moeten puffen... Nog een uurtje, dan zit haar dienst erop.
@Dees, (S)tand nr 10...jeetje! Ik mag niet voelen aan de kiezen...ze bijt gelijk mijn vinger er zowat af! Dan neemt je vader haar maar mee...zin of geen zin..hihi
@ Pooh; thanks, ach ja, en zo, toch pfff...zoiets, snappie? Het is ff zo'n dag, morgen is die voorbij . @ Dees; Oh jeetje zeg. Je vader moet ook niet tekenen voor jullie natuurlijk, wat situatie is het eigenlijk ook zeg. Fijn dat het met een sisser afliep. Wat zal jij lekker slapen morgen!
@RiTi; Ja precies...oops....belde ik alweer??!! Gna gna gna @Poohbeer; Yupz, 10 tanden en/of kiezen zijn nu officieel door!! Beau laat mijn vinger dus wel toe en gebruik deze wel een beetje als kauwstaaf....soms gaat hij ook tever hoor! Auw!! Ze moeten maar zin maken idd, opzouten nu!
@Riti, snap je helemaal! @Gimena, bij een drieling: 1 voor jullie, 1 voor Riti en 1 voor Poohtje hahaha Dan zijn ze op...hihi...ach goss... @Collo, je zegt t maar hoor! En blijven bellen!!!!!!!!!!!
@RiTi; Hij moet juist wel tekenen, ouders staan namelijk garant.... Maar beseffen schijnbaar nog niet helemaal wat dat inhoudt. Zusje kon dus niet alleen een hypotheek met zich mee dragen
@RiTi; ja erg he....ze poppen gewoon echt zijn mond uit nu. Mijn mannetje zei al...dat komt vast door al die melk die je hem nu geeft, sinds een weekje drinkt Beau nu halfvolle melk mee. Tja melk en een melkgebit vond hem wel grappig gevonden.
@ Dees; snap het qua tekenen en zo, maar zo last minute nog onduidelijkheden of twijfel over waar je je handtekening onder zet klinkt (in mijn juridische oren) wat eng.