December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Whahahahaaha een zoertje!!! Dat is veel leuker!!! :):)

@collo: hoest met jou? wat is het laatste nieuws? (sorry ben niet echt bij...)
    @riti: bibber de bibber, pffff wat schrikken zeg!
    @dees: kssssst weg zusje van dees!!!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    :D:D

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @riti: je had dus gewoon gelijk!!! Vreemd he, dat die emoties zomaar de kop op steken als je ze niet verwacht! Voor jullie komt de tijd ook weer meid! Knuffel! Oja haha zoertje! Ik zou dan voor zurtje gaan:) of klinkt dat iets te negatief;)
    Maaaar ehm, brusje is toch ooit officieel bedacht als benaming voor jet broertje/zusje van een gehandicapt kindje?? En later is het vlgs mij een algemene term voor ongeboren broertjes/zusjes geworden.

@dees: neeee! Gelukkig heeft je man de brand geblust! Als het weer oplaait mag je mijn brandweermannetje wel ff lenen hoor!!

@gimena: wil je van mij ook nog een ooievaar in bestelling of word het dan een beetje te gek;)

@collo: bellen, bellen, bellen en dan nog een keer bellen. Misschien even zeggen dat je zo'n last heb van prikkels.......;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ze kregen vanmiddag via de mail het concept van de overeenkomst die ze morgen moeten onderteken.
    Tja mijn pa is zo gek niet en leest deze dan nauwkeurig door en valt dan over wat woorden en/of zinnen die hem onduidelijk zijn....en zegt dan ook gewoon dat hij het daar niet mee eens is (al weet hij de juiste definitie niet) en dus niet tekent.
    Morgen moest de akte maar gewijzigd zijn in de woorden die hem wel zinnen...
    Dus tja daar ging nogal wat aan vooraf net om het hem duidelijk te maken...

@Doortje; Iets harder nog, ze zit hier op de bank en hoort ut niet :p

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Ik heb gelukkig je nummer, in geval van nood bel ik jullie wakker :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; gelijk heeft hij, maar niet zo relaxt voor jullie nu. Oh ik help wel even: ksssssssssssst

@ Psje; hihi zurtje, of zeurtje
    oh nee dat is mijn schoonmoeder :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dames ik kom welterusten wensen, boek is uit, inmiddels in een nieuwe begonnen maar viel in slaap.. Lig nu in bed en ga verder waar ik gebleven was:p tot morgen!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; weltrusten!

@ PSje; nav wat je schreef nog eens gegoogeld, het is inderdaad ooit begonnen met de term van broertjes en zusjes van kinderen met een handicap.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ga maar lekker slapen meid....zzzzzzzzzzz

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: is goed, stuur ik hem met dd grote brandweerwagen dan kan ie gelijk je zusje met dr spullen uit je huis halen;)

@roeltje: heerlijk he lezen! Hier ook verslaafd!!

@riti: waha je schoonmoeder is een zeurtje, nou laat dat tje maar weg bij die van mij;) ahhhh

@all: ben inmiddels in bed aanbeland! Weltrusten allemaal!!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Psje; Is goed, deal! Kan hij dan ook gelijk ff doorrijden naar twente...daar staat ook nog een hele lading :D
    Truste meid! Slaap lekker!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Hoe is je gesprek eigenlijk gegaan met je baas, kun je het nu wat rustiger aan gaan doen op de langere dagen?

@hier; Ik denk dat ik zo het bed maar eens in ga kruipen...morgen weer een druk dagje denk ik!
    Mijn ouders zullen hier rond 13u/13.30 zijn...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kan weer eens niet slapen ... Lig nog na te malen

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaaaaaaa hij heeft doorgeslapen :D wel om kw voor 6 wakker maarja, is niet anders.. hebben net broodje gegeten.. eens kijken wat we vandaag gaan doen.. wil alleen de kamer en keuken nog even doen, schoonmoeder komt vanavond oppassen dus moet er wel toonbaar uitzien:p

vanavond met de dames in de familie naar het theater.. en ik heb geen zinnnn!! zwager haalt mn man op als ik nog niet terug ben, schoonmoeder komt hier heen na haar werk en neemt gelijk eten mee.. zou eerst Lenn naar haar en haar vriend brengen, hij woont vlakbij het theater.. Maar omdat man waarschijnlijk pas in de nacht terugkomt en we alweer thuis zijn hoef ik Lenn niet 2x uit bed te plukken.. Nouja, hij slaapt ook slecht in een ander bedje, dus dat komt goed uit:)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

@ Dees; Hoop dat je nog lekker in slaap bent gevallen.

@ Roeltje; Wat lekker dat hij doorslaapt! Ga je naar een leuke voorstelling vanavond?

Wat voor traphek hebben jullie? Waar moet ik op letten? Anders pluk ik morgen de eerste uit de praxis hier en schroef m vast :).

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    geen idee, hebben 'm van babyplanet.. we zagen de grijze hangen maar vonden we niet mooi.. Was ook in het zwart dus die maar gepakt.. waren binnen twee minuten bij de kassa:) hij is van ijzer (?) gewoon heel simpel.. hij krijgt m met geen mogelijkheid open elk geval haha..

zo, was opgevouwen en één in de machine gedaan.. boven aan de rommel geweest, Lenn zijn kamer opgeruimd (écht opgeruimd) te kleine kleertjes in de kast, dat kan dit weekend naar zolder.. kleertjes die hij nooit draagt (gekregen en ze zijn leeeeelijk!) weggedaan:D jeutje, wat een ruimte nu zeg haha.. speelgoed uitgezocht en omgewisseld met beneden..

nu eerst kopje thee..

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Yess het gaat steeds beter het slapen. Luuk lag er om 19.15 in en werd vanochtend om 07.00 wakker. Ik hoop zo dat dit voorlopig blijft!

Vandaag lekker rustig dagje , heb gisteren al gepoetst.

*shit daar gaan WEER de kattenbrokken de grond op*

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Stink
    hee wat lekker zeg, klokje rond geslapen:) haha hier belanden de hondenbrokken constant overal, behalve in zijn bak :D

Nou zeg, Lenn ligt gewoon weer te slapen:$ snap echt niks van 'm af en toe.. Nouja, ik ga de gordijnen maar eens wassen, had een spin doodgeplet (zat op het gordijn) maar nu zit er een dikke vlek:)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: ahh wat fijn dat hij heeft doorgeslapen zeg!! Lekker
    Heej leuk theater, naar wat voor voorstelling gaan jullie?

@Riti: ik heb hier 2 goedkope witte simpele dingen van de prenatal 25 euro per stuk.
    Ben er superr tevreden over! Die krijgen ze de komende jaartjes echt niet zelfstandig open.

@stinkerbell: ohh kan dani luuk zn schema niet overnemen met slapen whaha ;)

@Hier: zoow Dani is net klaar met zn boterhammetje met jam, dus ik ga nu wat spullen inpakken van de kinderkamers *extra hydrofielluiers, zomerkleding hebben ze nu ook niet nodig, decoratie van hun kamer*
    Die gaan morgen met de auto mee naar engeland.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    komt steeds dichterbij he, de verhuizing:) Leuk leuk!!
    *ik zeg, volgende meeting bij Dretjuh:p*
    moet even zoeken.. heb namelijk geen idee waar we heen gaan.. weet alleen dat we er om kw over 7 moeten zijn en dat het in Drents dialect is :D wordt nog wat want niet iedereen praat drents haha..
    'T Oal Volk van Vrömde Vogels zie ik.. ben benieuwd.

Deel Deze Pagina