@roeltje Leuk het theater. Gaan jullie daar ook eten? @dretjuh Ik zeg ook volgende meeting bij dretjuh hahahahahaha @all Nou net met mijn hand tussen luuk zijn blokkendoos gezeten. De klep kwam in een keer naar beneden. Maar goed dat ik er tussen zat en niet Luuk. Hij heeft dat ding gekregen van mijn zwager. Hebben hij en mijn man vroeger ook mee gespeeld. Nou lekker ding. Hand is nu aardig blauw en dik aan het worden. Zo ga maar eens wat eten en GTST kijken.
Stink Nee gelukkig eet ik lekker thuis Schoonmoeder neemt wat te eten mee.. Jee zeg, leuk speelgoed dan neem aan dat hij er niet (meer) mee mag spelen?
@roeltje Je hoeft niet te koken nice! Nee hij mag er inderdaad niet meer mee spelen. Ik denk dat we eerst iets moeten maken zodat die klep niet dicht kan vallen. K*tding.
Doortje Alles hier steady. Wil hier nog steeds niet zijn, maar we wachten gewoon tot woensdag af, dan zal het feest beginnen... Brusje Vind het eigenlijk sowieso een raar woord... PSje Hahaha...ben benieuwd of ze vanmiddag Dretjuh eruit komt gooien, die verpleegster from hell.. (Andrea komt vanmiddag op bezoek met kids) Stink Succes met je hand/klep Roeltje Veel plezier vanavond.
geen bloed meer gezien, positiefe begint te overheersen, hartje doet t prima (lang leve de angel sound) vanavond maar weer aan t werk en t vertellen! ben benieuwd
whahaahah ik laat me er niet uitgooien Verpleegster from hell heeft Dretjuh en pietjuh dan nog niet ontmoet *devil* whahahaha Enneh meeting bij mij?? JAAAA LEUK!!! Iedereen is welkom hoor!!! haha (Dani slaapt weer, lol)
Collo/dretjuh whaha hopelijk is ze vanmiddag aan het werk heb zo'n idee dat er wel eens sneer te verwachten is bapsie fijn dat je niet meer bloed.. hopelijk blijft het zo.. komt helemaal goed net Nijntjelied afgespeeld op youtube na het fruit eten.. moest zo mn best doen niet te lachen.. hij keek zo verbaasd heb filmpje gemaakt, zal m op youtube zetten
@collo Is die verpleegster er vandaag weer? jeetje zeg is zou ook gaan koken. Kun je niet expres in je bed plassen of zo. @bapsie Wa fijn zeg. @roeltje Ben erg benieuwd naar je filmpje. Hier speel ik vaak Elmosong af op youtube. Vind Luuk helemaal geweldig. @hier
chips heb me verslapen en sophie heeft me niet eens wakker gemaakt terwijl ze een kamer recht over ons ligt. nou we zijn weer bij geslapen lol.
YouTube - Nijntje kijken tadaaaa.. geweldig, dat koppie er ook bij Gordijnen van de slaapkamer zijn gewassen, die van Lenn zitten er nu in.. Ramen gewassen boven *shit, Lenn kan dus bij de ramen.. mooie kunst die kinderhandjes op je raam* nu broodje eten en de gordijnen nog weer ophangen en dan KLAAR.....Schoonmoeder kan met een gerust hart komen oppassen haha
Hello Pfff Milan heeft het op de bank klimmen nu zo goed door dat hij niet anders meer wil. Moet m nu dus gaan leren dat hij er achterstevoren af moet haha. Vorige week zei ik nog dat we hem nooit op de bank hebben eigenlijk...nu heeft hij bedacht daar wat aan te gaan doen. Wel schattig hoor hoe trots hij dan is Werk Ik voel me zo'n ontzettende niksnut en gewoon rot dat ik niet werk dus ben toch weer steeds aan het kijken. Ik probeer het maar even naast me neer te leggen dat in een Apotheek werken nu gewoon even geen oplossing is. Het verdient super, maar ik denk dat het nu nog niet verstandig is wbt de stress. Eerst maar even hulp. Ik heb een leuk baantje gevonden 40min rijden hier vandaan. Iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Maar je moet dan 4 dagen op cursus eerst van 9:00 tot 17:00. Dus dan zou ik eerst iemand moeten vinden die 4 dagen op Milan kan passen...vind het een beetje raar om hem ineens zowat een hele week ergens anders te laten...ook voor hem.... Pooh Ja het is inderdaad snel gegaan. Las je stukje over ovutesten. Ik had ze in eerste instantie om te kunnen weten wanneer ik ongi werd...als je een cyclus hebt die wisselt tussen 34 en 64 dagen dan word je gek. Dan denk je telkens dat je misschien al zwanger bent en daar wilden we nog even mee wachten. En condooms schieten er weleens bij in haha. Ach ja...iedereen is idd anders...als ik in jouw situatie zou zitten zou ik het misschien ook raar vinden. Nu snap ik het wel, want er zijn er zoveel die ze gebruiken. Triptrap Ja hij klimt er echt uit haha. Best irri. Moeten het plankje maar gaan verlagen dan...Hij heeft ook zo'n smal lijfje...komt er makkelijk uit. Gimena Gewoon bij mij langs komen...je weet in welke straat ik woon (Niet hier neerzetten svp). Dan krijg je misschien ook een beebje van de ooievaar Riti Leuk dat ze zwanger is...ehhh "zoertje"...klinkt als....nee doe maar brusje.... Tanden en kiezen Hier nu 7 tanden en 4 kiezen Roeltje Alweer begonnen aan je ovutesten of nog niet? Stink Auwww! Angelsound Jaaaa die moet ik nog ergens uit het vakantiehuisje zien te plukken...ehhh....dat wordt een heel gedoe...ligt denk ik in een kist onder een kist achter een kist tussen de kisten...snappie?
@roeltje dat snoetje haha helemaal in trans van Nijntje., @lottie hier nu ook een bank klimmer sinds 2 dagen doet ze dat. jaaaa zou super zijn @hier straks naar de HA heb weer na me ongie Zo pijn.wordt er niet goed van dus maar weer even na de huisarts.en sophie zit nog steeds hellemaal onder de drogen harde plekken tewijl ik nu toch echt zit te twijfelen of je geen persoriases (huidziekte ik heb het op me hoofd huid en het is erfelijk) heeft. al meer ik met van alles en nog war lijkt erger te worden . erg zielig. als hij me zo makkelijk weer weg stuurt.stuurt hij me maar door naar iemand anders. 14:00 moet ik er zijn ben benieuwt
Goedemiddag allemaal. @Riti, wat leuk dat ze zwanger zijn, en dat het ff geen (hele leuke) emoties bij je oproept.. prima toch. Ik weet overigens zeker dat Riti zwanger 2011 uitwandelt. Enneh, zoertje? Ik moest even nadenken.. dan is zochter leuker toch hahaha. @Pooh, ik hou wel van jou mening zonder verpakking, misschien omdat ik het wel herken haha. Fijn dat je weer meeschrijft iig. @Collo, dus ze vond jullie ook niet leuk?(ivm kamerswitch). Nou, gelukkig maar, is ze iig opgehoepeld. @Lottie, kan je man geen 4 dagen(of iig 2 ofzo?) vrijnemen? Jawel toch? Kan jij je cursus doen. Weet je wat het is.. haken en ogen om een bepaalde stap niet te nemen, zijn er altijd wel. De kunst is dat je jezelf daardoor NIET laat belemmeren. In het ergste geval is Milan 4 dagen weg.. So what? toch. Ik ben iig trots op je dat je stappen onderneemt, je komt er wel. @Filmpje Boaz, ja heerlijk hé, hoe die nee schudt, ik geniet er echt van haha. @Psje, ik dacht ook al dat ie het gewoon door wilde verkopen.. Gisteravond hoorde ik van mijn buurvrouw(wel een goede band mee) dat hij sinds kort een vriendin heeft, dus misschien dat die ook wel wat leuks kon gebruiken.. @Bapsie, fijn! Geen bloedverlies.. Heerlijk hé, om dat hartje te horen. Bijna 12 weken! @Dretjuh, veel plezier bij collo vanmiddag! NIET te druk doen hé. @Gimena, meid, ik snap goed dat je er van baalt dat iedereen in een scheet(zo lijkt het een beetje toch) zwanger is, terwijl jij al best weer een tijd bezig bent.. Jou tijd komt heus wel (en liefst een beetje snel..) Vandaag is mijn baalmood helemaal over. Redelijk goed geslapen en me erover heen gezet. Boaz is weer lekker vrolijk(heeft vast ook met een vrolijke mama te maken) dus vandaag is genieten. Hij ligt nu al 2 uur weer te slapen, daarna even boterham eten en naar de winkels(het moet maar met dit weer..). Vanmiddag komen er 2 vriendinnen langs, gezellig. Boaz slaapt elke dag nog heerlijk 2 keer 2 uur en dan 's avonds van 7 tot 7, dus ik mag niet klagen.
@mroos dat maakt me niet zo uit.vindt het juist leuk om te zien en horen. na het stoppen met de pil heb ik zoooo veel buikpijn.al aantal keer aangeven hier bij de ha. toen ik bij me ouders was die 3 dagen ben ik bij me ouderlijke huisarts geweest. en die zei dat er gewoon na gekeken moet worden al is er niet aan de hand maar dat je het dan ook weet. nu haal je gekke dingen in je hoofd. @werk.,jaaaa ben happy ik heb werk.en kan ik vanuit me huis doen.
Gimena Wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. En hoop niet dat het psoriasis is voor Sophie. Succes bij de ha Mroos Nee dat kan helaas niet. Hij heeft met kerst en oud en nieuw al dagen opgenomen van dit jaar en in de zomer gaan we nog 3 weken weg en dan de baby nog in sept. Dus dan zit ie al weer over zn dagen heen. Thanks voor je reactie... Boaz slaapt echt VEEEEEEEL wow...hier 40 min over de hele dag deze week en thats it! Gelukkig voel je je weer wat lekkerder
@lottie ik hoop het eerlijk gezegd ook niet, maar me moeder zei dat ik zulke plekken ook had als kindje staat ook in me cb boekje van mijn. dat de kans er best in kan zitten. we zullen het zo horen.
@ Happy, wat een goed nieuws!!! Echt fijn voor je Nu genieten he! @ Mroos lekker he dat hij nog zo lang slaapt! Hier ook in de ochtend 2 uur en in de middag 1 uur. En van 7.30 tot 7.30/8.00 uur hier dus ook niks te klagen @ Lottie 4 dagen cursus is nog wel te overzien! Kan manlief inderdaad geen 4 dagen vrij nemen? En hoe gaat het met jou? Veel kwaaltjes? @ Roeltje super lief zeg!! Hier alles goed Heb onze frummel al aangemeld bij het KDV van Morris (super lange wachtlijsten) maar waarschijnlijk wel plek omdat ik hem/haar zo vroeg heb aangemeld! Heb me zelf aangemeld bij MVM en 4 febr intake VK en 11 feb eerste echo!!! Zo heb wel weer genoeg geregeld haha Straks op verjaardag bij me best dinnetje!
@Happy: ahhhh wat een goed nieuws zeg, ahh 2mm jeetje da's zo onwerkelijk he!! @Gimena: jee, hopelijk is het geen psoriasis voor Sophie, kun je veel last van hebben. Succes! jij ook met je pijn *knuf* @mroos: jahh joh ga de boel op stelten zetten daar whaha neej ga me netjes gedragen... @Hier: pff Dani is alweer wakker, hij ligt er pas 30 min. in