December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    eten
    kip madras

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw dat is idd ook lekker, schrijf het als idee op voor morgen of overmorgen!

@hier;Vrijdag komen mijn ouders al op bezoek, heerlijk...en blijven dan tot maandag/dinsdag ivm de verhuizing van mijn zusje.
    Zaterdag ga ik lekker met mijn moeder op stap, nog ff wat cadeautjes inslaan + boodschappen.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chiquita
    Bedankt voor de kerstkaart!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier wordt het een latertje...mannetje belde net dat hij zojuist weg rijdt uit Groningen...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sta ik me daarvoor zo uit te sloven in de keuken:(:)
    Meneer eet niet meer dan 5 happen en is klaar..
    Gaat al een paar dagen zo, af en toe dat hij een dag flink eet.. En hij vindt het wel lekker want we eten het wel vaker..

Straks nog maar toetje proberen, maar die weigert hij ook steeds vaker..

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; dat klinkt gezellig! Fijn dat je ouders komen helpen, voor jou én je zusje :)

@ eten; ben een beetje aan het klooien aangezien ik de oven nog niet helemaal onder de knie heb ;). Er zit een kipje in, lekker zacht kipvlees daardoor, wellicht krijgt Maura het dan wat beter weg. En een enorme schaal pompoen. Overweeg zo nog champignonrisotto te maken maar weet het nog niet, best lastig alles in de gaten te houden :p

*ben ondertussen de oude laptop weer nieuw leven aan het inblazen aan de keukentafel en met Maura aan het spelen*

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; balen zeg. Maura eet ook niet meer zo enthousiast, hoor het vaker zo rond 1 jaar.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Dat is balen, anders bewaar je het nog voor morgen...poging 2 :)

@RiTi; Ben er ook erg blij mee, en dan zondag lekker Beau zijn verjaardag vieren met z'n allen.
    Je klinkt als een echte keukenprinses, lekker van alles aan het proberen...gaat vast goed komen!

@verjaardag; welke tijd hielden/houden jullie de verjaardag. Vanavond ga ik de uitnodgingen de deur uit doen (via de mail) en hebben qua tijd van 13.00 - 16.00 in gedachte....is dat vreemd?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja had het vorige week nog ergens gelezen.. Is ook niet erg.. zijn brood ging ook al paar dagen minder.. vanmorgen de helft aan de hond gevoerd;) ook fijn..
    Tussen de middag ruim 1.5 boterham op dus die ging al beter..
    Gisteravond heeft hij ook al weinig gegeten.. paar happen maar..
    zit alleen nog even te bedenken of ik hem een rijstewafel moet geven voor als hij toch wel honger heeft, maarja, daar moet ie ook weer niet aan wennen natuurlijk.
    zo maar eens kijken of hij een toetje wil..

Oeh lekker, risotto!! Jammie :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Was idd lekker:). Milan heeft er ook wat van gegeten. kan dat kwaad? Met dat soort dingen word ik al wat makkelijker;). Als ie er maar geen last van krijg. Hij heeft wel weer weinig gegeten.

En je ouders gaan een gesprek voeren met je zusje he? Spannend. En dan hebben jullie eindelijk het huis weer voor jullie zelf?

Collo
    Ga even bij de deur kijken of wij nog post hebben gehad vandaag:)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Haha, hier dus ook al een tijdje dat ie minder eet hoor. Gelukkig maakt het voor de kleintjes zelf niet uit. Alleen is het wel jammer ja. ik moet ook steeds dingen weggooien.

Dees
    Wji hebben van 12:00 tot 17:00 gedaan, anders is het wel heel kort. En de meeste mensen komen toch niet precies om 12:00 aanzetten.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Zal vast geen kwaad kunnen hoor.
    Mijn ouders hebben al een stevig gesprekje met d'r gevoerd op zondag....ze weet er nu van......ik tel de dagen af naar maandag ;)
    Qua tijd zitten we dus ongeveer hetzelfde...ik wil namelijk ook een klein beetje rekening houden met zijn slaapje tussen de middag...anders gaat hij het echt niet redden.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chiquita; bedankt voor jullie kerstkaart, wat lief!

@ Dees; wij hadden 12-15 gecommuniceerd op de 'familiedag' aangezien die het drukst met haar zijn. Zo had iedereen er wat aan :).
    De dag er na hebben we 'de middag' aangehouden, en dan verder Maura volgen in haar ritme.
    13-16 klinkt ideaal naar mijn idee.

@ eten; Nou deze oven gaat toch wat harder dan mijn oudje dus de kip was toch een beetje droger dan ik had gewild. Maura zat in ieder geval te smullen en stopte (mini) stukje na stukje in dr mond om het er later allemaal weer uit te vissen want doorslikken ging niet zo :p.
    De pompoen was dus ook superzacht-gaar, die vond ze wel lekker maar net als Lenn vanavond, na een paar happen was het gedaan ;).
    Wij hebben in ieder geval nog meer dan genoeg pompoen en kip :D.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Kijk, dan is ons idee qua tijd toch niet zo heel slecht.
    Tja die oven...ik ken het...onze oven is veel vlotter warm en de gerechten zijn veel sneller gaar dan bijv. de oven bij mijn ouders.
    Je moet zo'n ding altijd eerst even leren kennen is mijn ervaring.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; en er is maar 1 manier dat te doen :p

Ik had een klein combi-magnetron-oventje en nu een enorm ding met van alles er op en er aan...met een heus boek er bij...hoef me dus niet te vervelen :D

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    geen zin meer om risotto te maken, pompoen met kip en nog wat sla lijkt me meer dan best.
    Morgen in de herkansing..

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ohw heerlijk is dat toch, lekker uit je dak gaan in de keuken. Daar hou ik ook wel van...op zijn tijd dan...nu heb ik daar toch vaak de puf niet voor.
    Is wel een heel verschil van zo'n klein magnetron-oventje naar een enorm ding....jij kan je gerust uitleven straks met de feestdagen :D

@hier; mannetje gaat vlot zo te zien, hij rijdt alweer bij groenekan...zo het eten maar eens opzetten.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees: we wonen nu in de keuken, of de keuken zit in de woonkamer, net hoe je het ziet. Maakt klooien in de keuken wel makkelijker, al zit je dus ook meteen in de bende :p.
    Groenekan, dan is hij bijna thuis, fijn!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, Lenn ligt op bed.. Koortsvrij:D vanmiddag had ie nog vehoging (37.9) en nu 37.1.. mama blij..
    kijken wat hij vanavond en vannacht doet..
    ik duik op de bank voor de tv :D

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje en Collo, ik heb jullie verjaardagskaartje vandaag gekregen, bedankt! Leuk Collo, die foto van Amy en Lotus erin hihi...

Deel Deze Pagina