*oeps, toch boven nog even gestofzuigd* nu maar wachten tot schoonmoeder komt Dees nog geen nieuws? *is totaaaaaal niet schieuwnierig* Collo haha ze zal wel raar staan te kijken als ze het leest babytv maar even aangezet.. Ben moe
Stink: Veel succes bij de dierenarts. Dees: Waar zit je op te wachten? Pooh: Hoe is het met jou? Gimena: Pff wat een kl*te arts zeg. hoop echt dat je snel iets anders vind. Hier vanmorgen weer het zh gebeld om te kijken of ik nu wel de arts te spreken zou krijgen... Nu maar hopen dat ze vandaag dan wel echt gaat bellen!
*jaaaa het is rond!! Ze heeft de sleutel! * Heb toch maar ff gebeld, maar kreeg geen gehoor en werd met een minuut teruggebeld. Het verhuizen kan beginnen
Dees: Super meid, straks heb je weer je eigen huisje voor je gezinnetje Lijkt me ook wel fijner zeg, zo aan het eind van je zwangerschap.
Ohw en http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/250759-december-2009-mamas-deel-8-a.html We mogen alweer naar een nieuw deel
@Caruli; Nu kan ik eindelijk weer wat tot rust komen...hopelijk geen of minder stress de laatste weken!