December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    ow huh ik las serieus dat je van 14:00 tot 16:00 wilde doen!?!? Veranderd? Of ik scheel gekeken haha. Vandaar dat ik kort zei!! 13-16 lijkt me prima. Mensen zullen vast langer blijven maar ja. Ik leg Milan gewoon op bed als hij moe wordt, als ie dan überhaupt wil slapen;). Vaak houden ze het lang vol in drukte!! Komt vast helemaal goed:)

riti
    oeps haha. Altijd wennen met n nieuwe oven! Wij hadden laatst crispy gegratineerde witlof;) ging nog net:p. Je bent wel n keukenprinces zo te horen!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    nog steeds niet gegeten, als je een halve zak kokindjes niet meetelt ;).
    Manlief wil graag nog iets maken voor bij de kip en de pompoen...lekker hoor, en fijn en zo...maar heb gewoon trek :)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; hihi crispy witlof, klinkt als een leuke nieuwe ontdekking :D

Deze 'keukenprinses' zit nu dus mooi te wachten op haar keukenprins die inmiddels enthousiast staat te zwaaien met zilverstelen (net opgezocht hoe het heet :)).

*wel gezellig de laptop weer te hebben*

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    tijd feestje: nou wij doen dus vanaf 18 uur. qyano gaat in het weekend vaak pas om 21 uur naar bed eerder krijgen wij hem er niet in. hij slaapt vaak na het boodschappen doen dat is om 14 ur tot 17 uur dus dan zoou het al niet kunnen hij is op do 23 jarog dus niemand kan nu doen wij het za 18 dec mijn man moet werken tot 16 uur daarom vanaf 18 uur.
    dan weet ik tenminste zeker dat mensen kunnen..

eten: qyano eet de ene dag heel goed en veel soms 2 bordjes en de andere dag krijg je er net 1 hapje in :S...

hier liggen de 3 kids lekker op bed.. nu dadleijk bank hangen ncis kijken :D

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier ben ik weer even. Zo meteen iemand van Aegon op bezoek. Weer eens de boel door kijken.

Nou heb de laatste tijd erg veel hoofdpijn in denk toch echt dat het komt door het werk. Vind die verhuizing maar helemaal niks. Nu kan ik straks met een busje mee rijden maar dat is of er om 05.00 uur in zitten en tot +/- 15.00 werken. Of om 08.00 en tot +/- 19.00 werken. *zucht*
    Heb net weer even banen zitten kijken en kom nu al voor de vierde keer dezelfde vacature tegen en ga denk ik toch maar een poging wagen om daar aangenomen te worden.
    Sorry voor mijn gezeur. :)

@kaartjes
    Hebben jullie wel kaartje gehad van mij? Heb ze via internet gemaakt.

@all
    Zou donderdag weer proberen op iedereen te reageren.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Nee hoor, had toch echt van 13.00u tot 16.00u geschreven. Je zal het vast verkeerd hebben gelezen.

@stink; Dat zijn niet echt ideale werktijden nee...
    Je kan altijd reageren op een vacature, nee heb je..ja kun je krijgen! Succes!

@Chiquita; Zou zelf nooit voor die tijd kiezen om het feestje te laten beginnen, maar als ik je uitleg hoor snap ik je volkomen.

@hier; Beau was tot 20.00u wel aardig vrolijk en aanwezig maar toen hij naar bed moest/ging sloeg hij compleet om in een klein draakje.
    Hij weigerde gewoon direct zijn papfles en zette het op een krijsen, ik kreeg er geen druppel in. Dus tja dan maar gelijk door naar bed...eigenlijk tegen mijn gevoel in maar ik kon hem ook niet langer ophouden. Hij zat weer telkens met zijn schouder tegen zijn oortjes aan te drukken, dus ik heb hem maar op bed gelegd met een pcm tegen de pijn?! Zijn temp. was 38.1
    Ben nu reuze benieuwd hoelang hij het volhoudt in bed zonder papfles...:(
    Eenmaal in bed was hij stil en is vrij vlot gaan slapen.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: ach gossie, heeft hij zo'n last van zn oortjes dan??
    Soms moet je hem gewoon ff laten gaan toch. Ben benieuwd hoe lang hij het zonder papfles doet.

@Stink: Succes, hopelijk wordt t wat !

@Hier: Nou met foto's plakken ben ik bij, kan nu met mn nieuwe laptop cd's en ook dvd's branden dus wil nu alle filmpjes van de kids en alle foto's van de kids op cd's/dvd's branden.
    pfff blijkt nog een hele klus. Voor zowel video's en foto's past er maar een half jaar op 1 cd. Dus moet zo'n 6 cd's branden en uiteraard ontwerp ik daar voor alle kantjes iets moois voor. Dus voor,achterkant en binnenzijde's.
    Ben al de hele avond bezig met Layla's film dvd van haar eerste half jaar. LOL!
    Zo blijf je wel bezig he ;)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    kan gebeuren toch? Zeg zelf al dat k scheel keek en t een mooie tijd vind...;)
    arme beau...helpt de PCM wel n beetje steeds? Zo zielig

Riti
    ahhh arme jij en zielig knorrebuikje!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; wel veel werk maar wel erg gaaf dat je het allemaal doet en ook zo persoonlijk maakt, knap hoor!

@ Lotte; het is goedgekomen met mijn buik gelukkig :p

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; wat een werktijden zeg, als de vacature die je zag je leuk lijkt zou ik een poging wagen, succes!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff vreselijk dit zeg..
    Ben zooo moe!! Maar durf niet naar boven:)
    Nee geen geesten of spoken, maar een slapende Lenn:$ (nog wel;))
    wedden dat ie wakker wordt als ik naar bed ga..

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Jeetje!!! Ik ben vanmorgen vroeg nog hier geweest, bijgelezen en berichtje geplaatst. Drukke dag gehad, log net weer in en hebben jullie dus gewoon zowat 20! Pagina's erbij gekletst!!!
    Ik moet bekennen dat ik niet heb bijgelezen sorry. Ben moe en ga mn bedje zo opzoeken. Vanochtend werkoverleg gehad en geroosterd voor januari. Daarna naar mn ouderd want mn moeder is jarig. Daar ook gegeten en vanaf 21 uur thuis. Pfff morgen lekker lummel dagje met mn meisie:) mannetje gaat weer een dagje overwerken.
    Nou dames, weltrusten en tot morgen!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stink
    dat zijn idd geen fijne tijden!! En je zeurt niet!!

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @all
    Dankjullie wel. Ga morgen maar gelijk een brief er aan wagen. We l samen met manlief die is beter in het "verkopen van". hihi

Nou eagon mevrouw is net weg. En gelukkig hebben we het met onze verzekeringen en pensioen helemaal goed geregeld. Ik kan zelfs 6 jaar eerder stoppen met werken. :D Dus lekker tegelijk met manlief. En hou er ook nog een aardig zakcentje aan over.
    Ga nu toch met een lekker gevoel slapen.

Slaap lekker allemaal, en ik duim voor de jullie dat de zieke kindjes vannacht niet wakker gaan worden. *duim duim duim duim*

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pfff nou hier ligt Beau er net weer in, rond 21.30 werd hij hoestend wakker, we dachten dat hij wel weer verder zou gaan slapen maar niet dus. Wederom weigerde hij net zijn papfles, weird!! Maaar toch heb ik hem zover gekregen dat hij wel iets binnen zou krijgen.
    Ben nu reuze benieuwd wat de nacht gaat brengen.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag echt een rare Amy dag gehad. Ze heeft echt heel erg veel geslapen. Is tussendoor elke keer max 2 uur wakker geweest. Tot 09.00 uur, om 11.00uur weer naar bed. 13.00uur eruit, 15.00uur weer terug in bed. Om 17.30!uur eruit en om 19.15uur er weer in. Daarnet nog even eruit gehad om een fles te geven en omdat ik bang was dat ze anders vannacht niet meer zou slapen, maar binnen een half uur was ze weer aan het draken. Wil alleen maar op schoot en heel veel huilen. Wel ook erg lief knuffelig..
    Hebben natuurlijk wel wat drukke dagen achter de rug...hoop maar dat het daar aan ligt en dat ze even lekker bij moest slapen.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Amy heeft inderdaad veel geslapen! Misschien zit ze ergens tegenaan te hikken waardoor ze ff anders is dan anders. Sprongetje ofzo....geen idee eigenlijk.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hmm mijn ogen beginnen wat zwaar aan te voelen...tijd om te gaan slapen dus.
    Tot morgen (straks) !

19. gimena

gimena Niet meer actief

hehe sophie slaap weer door :)
    genot :) alleen nu kan ik niet slapen.
    malen zoveel dingen door me hoofd.
    me moeder had weer 2 kanker plekken weg laten snijden vandaag.
    waar de artsen tijdens het snijden weer 2 plekken ontdekt hadden.
    belasting terug betaling van 2009 krijg ik vandaag pas op de stoep en dat is me een bedrag letterlijk om te janken :( toch maar even na bellen.
    denk dat de kinder wens toch maar op zich moet laten wachten:(
    DAMN zit in een dipje. jammer dat ik geen vriendin om de hoek heb.
    waar je even bij kan uit huilen.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    Ach meid wat k*t!! Hoe is het nu met je moeder?
    En dan de BD er ook nog bij:( Zit niet mee he..
    Even bellen vandaag en evt. vragen voor een betalingsregeling? Zijn ze volgens mij niet zo moeilijk in.. Zou wel enorm rot zijn om daarvoor je kinderwens in de koelkast te zetten..
    Dikke knuffel meid.!!

Collo
    Jee ze heeft idd veel geslapen zeg..

Nou hier heeft ie gewoon doorgeslapen :D wel weer om kw over 5 wakker maar ja, dat is niet anders.. Wel enorm jammerig, wilde niet blijven liggen bij het verschonen, krijste de hele boel bij elkaar.. op ons bed maar verschoond, de kamer van de buurmeisjes zit naast die van Lenn:D

wij gaan broodje eten..

Deel Deze Pagina