haai dames, Ff kort berichtje. Was ff zoeken we zitten al in deel 7! Haha jullie kletsen wat af. Alles oke hier. Sint weer achter de rug haha nu op naar kerst. de boom staat er al...oops haha. Alles oke verder met Nora en Aaron en ook met mij en hubbie gaat het goed. Liefs, Mili
Collo zo ze heeft zeker veel geslapen! Misschien toch niet helemaal fit. Benieuwd hoe t vandaag gaat! Gimena fijn dat je meisje doorslaapt! Wel irri dat jij ook zo piekert. Je mag me altijd pb-en of sms'en als je wakker ligt, ik lig nl ook bijna elke nacht tot 3-4uur wakker! Rustig aan! Knuf hier Milan wordt net wakker, ga zo naar beneden.
@ Collo; Amy heeft heerlijk bijgeslapen dus, heerlijk gedroomd over al haar kado's @ Gimena; Ach meid wat een narigheid, dikke knuffel! @ Mili; Fijn dat het zo goed gaat met jullie allemaal @ hier; we worden maar niet beter, ook niet een heel klein beetje, beuh. Zou graag met de dozen en de kerstboom aan de gang willen, maar heb al genoeg aan de gewone dagelijkse dingen. Snotter-de-snotter
@Riti, beterschap voor jullie! @Lottie, goedemorgen! @Gimena, jeetje balen! Misschien kun je inderdaad een betalingsregeling treffen?! Hopelijk knapt je moeder snel weer wat op! @Collo, jeetje wat een slaapkoppie! Hoe is t afgelopen met je brownies? Had je trouwens kant en klare pannenkoeken gebruikt? @Roel, goodmorning! @DeesDees, lekker geslapen? @Psje, ook lekker geslapen? @Dretjuh, goed man met die foto's! Ik moet nog beginnen!!! @Stinkerbell, zou zeker een gokje wagen! Succes met je brief! @Milli, fijn dat alles goed gaat bij jullie!
Goedemorgen!! @collo: zow dan heeft amy gisteren idd veel geslapen, zal zeker wel even bijkomen van alle drukte geweest zijn. @gimena: oh meisje toch, wat een elende. Dikke knuffel van hier! @roeltje: goedemorgen! Gelukkig heeft lenn doorgeslapen! @dees: en hoe is het gegaan met beau vanacht? @riti: beterschap! Het is een rotvirus, ben zelf ook al bijna 3 weken bezig. Ene dag denk je dat het beter gaat en volgende dag is het weer niks... @pooh: goedemorgen! Hier heerlijke nacht gehad, ben weer helemaal bij. Vandaag lekkef rustig dagje. @milli: hoi! Wat fijn dat alles goed is met jullie! Gelukkig ook beter met je man! @hier: ga maar eens ontbijten....
Goodmorning ladies, ik lig nog in bed....beau trouwens ook. Beau heeft vannacht weer aardig liggen spoken, is veel wakker geweest en heeft veel liggen hoesten. Ik heb daardoor helaas maar weinig slaap gehad. @gimena; dat zijn idd geen dingen die je in je gedachte zomaar ff aan de kant kan zetten. Hopelijk kun je met de BD dienst een regeling treffen! @Psje; jij ook een rustig relax dagje voor de boeg, hier idem. Ontbijtse! @collo; hoe is het met je brownies afgelopen? @Lotte; Milan al wakker? @RiTi; beterschap hoor! Hier lijkt mannetje ook weer verkouden te worden, die begon gisteravond ineens flink te niezen en heeft vannacht behoorlijk liggen snurken. Nu maar hopen dat ik gespaard blijf al denk ik van niet. @mili; hoooi!!
helemaal niet geslapen ben gewoon over me vermoeidheid heen. ik kan wel een belastingregeling maar ik ga eerst 1 en ander uitzoeken want volgende mijn zitten hun verkeerd! want waar hun over hebben het ik gewoon betaalt. snap ik niet het ooit zo hoog kan zijn, over me moeder ja gaat.wel last van knallende koppijn logies natuurlijk ze hebben in haar hoofd zitten snijden. en de snijranden waren schoon GELUKKIG. de nieuw kankerplekjes zijn er uit gehaald door een soort kleine appel boor en is naar het lad gestuurd om 12 uitslag of het echt om kanker gaat. zal even alles bij lezen hoe het met jullie en de kindjes gaat.
@mili fijn dat alles goed met jullie gaat!! @lottie wanneer mocht jij testen?? je NOD is toch in de buurt?? @alle goede morgen alles goed?? en de kids ook?? ik vindt het tijd voor een bakkie koffie!!!
Jee Gimena, heftig hoor Ga heul hard duimen voor een goede uitslag.. Hier heeft de BD ook eens een fout gemaakt.. Word je niet vrolijk van.. Anders even na laten kijken door een adviseur? Elk geval wel achteraan bellen, ze zijn best schappelijk, als ze maar wat van je horen.. succes! Mili he meid, tijd geleden Fijn dat alles goed met jullie gaat.. All Goedemorgen Dees ach jee, beroerde nacht gehad dus.. Lenn ligt eindelijk op bed.. niet te genieten ben benieuwd hoe lang hij slaapt.. Hoop genoeg, anders kan ik me vast voorbereiden of een rotnacht
@gimena; neem jij maar een lekker bakkie koffie. Bel dan zo straks ff achter de BD aan, dan weet je waarschijnlijk ook precies hoe het zit en scheelt misschien weer wat zorgen voor je.
@roeltje; idd een beroerde nacht, kruip er anders vanmiddag nog wel ff in als Beau dan wil slapen. Lenn heeft zijn dagje niet dus, balen!! Hopelijk slaapt hij nu zo nog ff. @hier; beau is intussen wakker, ik hoor mijn zeehondje weer blaffen Nu zou ik vandaag weer terug bellen naar mijn werk of ik morgen weer kom werken maar vind beau nog niet beter genoeg om weer naar de opvang te laten gaan, ik hou hem liever nog ff thuis. Wat zouden jullie doen?
Dees als jij denkt dat hij nog niet naar de opvang kan, moet je hem thuis houden.. Hebben ze maar rekening mee te houden op je werk
ik bewaar alle papieren en schijf ook altijd op als ik iets betaalt heb met de datum dus ga zo in me doos zoeken. anders maar in de rondte blijven bellen
Dees ow bah vermoeiende nacht dus! Vervelend voor jou en voor Beau! Ja, Milan werd om 8:45 wakker en om 9:05 heb ik m eruit gehaald
@Gimena: oeh jee spannend over de uitslag straks, houd je ons op de hoogte? @Rotnachten: nou ik kan jullie de hand schudden. Dani is NIET TE GENIETEN!!! hij is vannacht 3 keer wakker geworden, en sinds de laatste keer is hij nog steeds aan het huilen.. Hij blijft maar gillen en krijsen. Hij heeft wel 1,5 boterham op, zonder gehuil maar daarna begon het weer. Hij ligt nu op bed... nog steeds te huilen. Ga m zo maar weer halen.. pfff zoo vermoeiend, zo is hij al dagen/weken!!! Een moeilijke slaper. maar vandaag is het wel heel erg. Nog steeds maar 1 tandje, dus ben benieuwd.
Gimena bd zorgt vaak voor gezeur. Hier ook telkens weer. Heb doorgegeven dat ik niet werk, ben benieuwd of ze dat goed berekend hebbn met het kindgebondenbudget. Anders kan k ook weer n heeeel groot bedrag gaan betalen straks. Vervelend he dat soort dingen! Mijn nod is de 11e of 12e. Had gisteren (4 of 5 dagen voor nod) getest en was negatief. Dus hoop is weg en hb vast nieuwe ovutesten besteld!