December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou dit wordt wat vandaag:( meneer is alweer wakker:(

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Gimena wat een rotnieuws!!! Sterkte meid, Ik woon niet al te ver weg, je mag altijd langskomen....

Pooh, heb je mijn kaartje trouwens wel gekregen??

Chiquita, bedankt voor je kerstkaart, die van jullie zijn onderweg.

Stinkerbell, Wat sta je voor een moeilijke keuze... Je hebt het wel heel erg naar je zin op het werk he?
    Maar die nieuwe werktijden zijn echt beroerd alhoewel ik voor 05.00-15.00 zou gaan ( hier is toch iedereen vroeg wakker)
    Nou hopen dat je dan aangenomen wordt bij die andere werkgever...

Riti, jaja een ware keukenprinses hihi...

Hier, Net een telefoontje gehad dat mijn oma gisteren gevallen is, blijkt een scheurtje in haar bekken te hebben en ze weigerd nu al het eten en drinken, het ziet er naar uit dat ze de kerst niet gaat halen.....
    Ze is al een paar jaar dement, dus voor haar valt er niet veel te verliezen..
    Ik ga vandaag of morgen nog even langs ( naar Vinkeveen) om haar even flink te knuffelen, is zo'n lieve oma....:(

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; oef nou dat is idd kort zeg...sterkte vandaag...we lezen heir vast wel hoe je dag verloopt. Misschien straks nog ff met Lenn erop uit?

@Dretjuh; enig idee waarom Dani zo huilt? Last van zijn tandjes....anders kun je hem daarvoor nog wat geven, misschien helpt het.

@hier; net dus maar mijn werk gebeld, echt blij klonk ze niet toen ik aangaf dat het hier nog niet veel beter gaat en ik Beau nog liever thuis hou. Ze begon gelijk over dat er in zulke situaties vaak naar een andere oplossing gezocht gaat worden..toen bedacht ik me van waarom nou zo moeilijk doen?
    Ik ben al voor 100% ziekgemeld en werk eigenlijk alleen nog maar therapeutisch 2 ochtenden in de week....dat is toch wel te missen aangezien ik vervangend werk doe... :S
    Tja toen was de volgende vraag: "Zien we je dan maandag weer? " ik zo van euh nee want dan is Beau jarig en heb dit al een hele poos terug aangegeven en dat ik dan vrij zou zijn.....toen was het stil aan de lijn....."euh, ohw ja" " dan die donderdag maar? ".
    Nou ja erg lekker ging het voor mijn gevoel niet...maar het is niet anders.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Ohw wat een sneu nieuws van je oma...ze is al aardig op leeftijd dan denk ik of niet.
    Toch blijven dat soort berichten vervelend, je zit er nooit op te wachten.
    Vinkeveen...euh zit ze in maria oord? Is hier zowat om de hoek :)

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ja klopt

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    jee meid, wat een slecht nieuws.. Knuffel haar maar goed, want als de vooruitzichten niet zo goed zijn voor haar, zal je het nodig hebben denk ik.. Oei, komt wel lullig over geloof ik, maar weet niet hoe ik het anders neer moet zetten.. nouja, je weet wel wat ik bedoel..

Dees
    ze doen idd niet zo makkelijk nee.. Ze mogen blij zijn dat je überhaupt nog werkt zeg..

Net druk gespeeld met Lenn.. Ligt op bed en geen kik meer gegeven:)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nouhou! toen ik naar beneden liep sliep ie.. Nu niet meer:(

we gaan maar broodje eten en dan zien we wel..

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Was ik nog vergeten te zeggen: Sterkte meid :)

@Roeltje; En de dag is nog maar net begonnen...jeutje waar haal je het geduld vandaan?!

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Bedankt Dees en Roeltje...

Dees wat grappig dat je zo dicht bij het Mariaoord woont...

Roeltje, sterkte met Lenn, hij houdt je weer flink bezig zie ik.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach ja.. kan wel boos worden maar heeft ook zo weinig zin:D
    Hoe gestresster ik word over het niet willen slapen, hoe slechter hij gaat slapen.. Alsof ie het aanvoelt, het draakje:)
    hij zal vandaag vast wel in slaap vallen, anders morgen weer een nieuwe dag:D

heb hem maar voor de tv gezet.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Maria-oord is een onderdeel van de organisatie waar ik zelf ook voor werk :)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    He bah gevallen:( Arm mensje. Voor haar dus waarschijnlijk beter als ze niet te lang meer door hoeft? Sterkte voor jullie en voor je oma! Knuf!

Dees
    Wat vervelend. Komt me wel een beetje bekend voor van mij oude baas. Alleen was dat echt in alles een giga BITCH. Maar ze wil je dus toch perse elke keer laten komen al ben je officieel 100% ziekgemeld? Als je echt 100% ziekgemeld bent en de rest op therapeutische basis is, dan kan ze je niet dwingen. Dan mag jij bepalen of je wel of niet komt. Als dit vaker voor gaat komen en het wordt te vervelend voor je, dan kan je je misschien beter volledig afmelden...dat je dus ook niet op therapeutische basis komt. Is jou keuze natuurlijk, maar is maar een idee. Het moet je niet gestrest gaan maken.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Over het algemeen is ze altijd heel attent enzo maar nu lijkt ze toch wat te veranderen...misschien doordat ik de laatste tijd veel ziek ben geweest en/of af heb moeten melden. Ik ben langzaam aan ook steeds minder gaan werken...geen idee of het daaraan ligt, maar leuker wordt het er niet op nee.
    OP deze manier krijg ik ook steeds minder zin om nog te gaan werken...al denk ik ook van tja het zijn nog maar 3 weken.
    Eerlijk gezegd wil ik ook helemaal niet meer werken, ik heb er totaal geen zin meer in en zie het nut er ff niet meer van in...alle vervang is al geregeld.

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dees, gewoon lekker niet meer gaan werken. punt... * mama heeft gesproken*

Lotte, Ja ze is echt heel dement, zit de hele dag een beetje te staren en haar blouse open en dicht te knopen, dus nee ze heeft niet veel meer aan het leven.

Ik heb zelf op de PG afdeling van een verpleeghuis gewerkt, vondt het geweldig en zat demente mensen die echt nog lol hebben in hun leen, maar als ze de hele dag verdrietig zijn of alleen maar zitten tsja, dan is het leven hard....

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lottie, ik mag vanmiddag naar de huisarts

@Deesdees, wat een rotnacht en wat een gedoe met je werk. Gewoon doen wat jou goed lijkt en rust nemen!

@Elmo, ach gossie...omaatje...arm mensje...sterkte met het afscheid nemen!
    Nee, nog geen kaartje gehad...komt misschien nog.
    Had er vorige week 3 en gisteren 2, dus mis er nog een stel ;).

@Gimena, we duimen hier voor een goede uitslag voor je mams!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ja idd, want in het begin leek ze nog zo begripvol! Jammer dat het zo moet gaan...Snap dat je steeds minder zin krijgt ja en dan kunnen 3 weken erg lang zijn hoor:(. Ik denk dat je er echt eens even goed over na moet denken voor jezelf of je toch eerder stopt. Is waarschijnlijk een beetje tegen je principes in, had ik ook, maar wel beter nu misschien...En als toch alle vervang al geregeld is;). Dan kan je echt even je werk los laten en even helemaal bezig zijn met jezelf, je man, Beau en de komst van het nieuwe kleine wondertje...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    mijn kaartje al gehad? had er toch al moeten zijn anders..

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee Roeltje!
    Mijn berichtje niet gelezen gisteren??? hihi...
    Gisteren heb ik nl jouw kaartje en die van Collo gekregen...had t wel gemeld hier hoor haha.
    Nogmaals bedankt, erg lief!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; hihi was het maar zo gewoon...:)

@Poohbeer; succes vanmiddag bij de HA!
    Ik zal het proberen.

@Lotte; Klopt, zo is het ook in theorie....maar in de praktijk werkt het vaak toch net even anders is mijn ervaring. Het liefste wilde ik dat ik zo hard kon zijn maar ik durf het op 1 of andere manier gewoon niet....bang om iemand teleur te stellen lijkt wel (al doe ik dat nu ook al).

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Poohbeer; Ons kaartje ook mogen ontvangen?

Deel Deze Pagina