December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Snap ik ook wel. Van buitenaf is het altijd makkelijker gezegd;). Bij mij ging het ook niet zo makkelijk hoor. Heeft weken en weken geduurd en ben uiteindelijk zelf ook door blijven werken;). Werkte op het laatst 4x 3 uur. Maar eigenlijk trok ik het echt niet meer. Maar dan hoop je dat iemand anders het beter doet;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; En je vraagt je dan eigenlijk af waarom het zo moeilijk moet zijn...het grote deel waar ik ook mee zit is dat ik er gewoon ook geen puf meer voor heb, alleen al dat ik Beau zo vroeg zijn bed uit moet plukken en hij de rest van de dag er zo lamlendig van is en de nachten ook nog eens gaat spoken. Natuurlijk is dat geen excuus maar ik trek die kar gewoon niet meer zo.
    Ach ja, ik hoef nu pas volgende week donderdag pas weer te werken...we zullen tegen die tijd wel zien hoe verder.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ja stom is het eigenlijk. Spookt Beau alleen de nachten dat hij niet bij jou thuis is geweest of alle nachten? En hoe gaat het met m als hij niet thuis is? Weet je dat? Misschien merkt Beau ook jouw onrust? Weet niet hoor...En proberen (is lastig misschien) te denken aan de dagen die je nu niet hoeft te werken en nog niet aan volgende week donderdag. En gewoon lekker hier zeggen hoe het met je gaat als je dat wil en nodig hebt!

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @DeesDees, nee nog niet.
    Heb nu Doortje, Chiquita, Riti, Suus, Collo en Roel.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    Oeps, nee niet gelezen, overheen gelezen denk ik:)

Stom stom stom.. waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht.. ga zo een fles maken, daar slaapt ie meestal wel van.. Maar waarom ik daar vanmorgen niet aan gedacht heb.....

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    En lotte:p

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wat een ellende trouwens met die stakingen van de TNT, precies met de kerstkaarten, mijne hangen dus ergens in een brievenbus te hangen te ze opgehaald worden.... ahhh

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Beau is alleen zo uit zijn doen wanneer ik hem 's Ochtends om 6.30 wakker moet maken om naar de opvang te gaan om 7.30.
    De rest van de dag is hij heel onrustig en slaapt dan slecht, hij gaat dan spoken 's Nachts!
    Ik denk zelf dat hij mijn onrust niet merkt...wanneer we gewoon thuis zijn en een 'normale dag" hebben en ik toch wat onrustig ben is hij gewoon zichzelf (over het algemeen genomen dan).

@Poohbeer; Vreemd dan he, kaartje is donderdag op de post gegaan...

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Okee, dan komt het waarschijnlijk echt door het andere ritme wat ie niet prettig vindt. Jammer is dat. ook voor hem!

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Zeker vreemd...komt vast nog wel!

Ja LOTTIE...sorry!!!!!! Deed het uit mijn blote hoofd...te moe ;)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @TNT staking; Baal d'r ook flink van, ik hoop nu maar dat Beau's cadeau op tijd thuis bezorgd wordt :(
    Zo hebben wij donderdag al een pakket op de post gedaan en de beste man zit nu te klagen bij me waar het pakket blijft...ik heb hem een track and trace nummer gedaan en zag dus dat het als het goed is vandaag afgeleverd wordt bij hem.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    Haha foeiiii:p. Komt omdat je die van mij al vroeg had:p.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier nog steeds gewoon post! Gisteren middag ovutesten besteld en vanmorgen al bezorgd!

Chiquita
    Thanks voor je kerstkaartje:D

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden, alles goed hier?

Ben niet veel meer op het forum, maar lees zo nu en dan nog wel mee. Heb er gewoon geen tijd meer voor.

Ben gisteren wel een middagje naar Joyce en Lianne geweest met Milan. Was erg gezellig en Lianne en Milan hebben samen zitten spelen en samen een boterhammetje gegeten. Zo leuk om te zien. Joyce heeft foto's gemaakt, misschien komt ze die nog wel even spammen.

Dikke knuf!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Kerstkaarten; Ohw ja, die bestaan ook nog :)
    Nee sorry daar doe ik echt ff niet aan...heb er ook nog geen ontvangen trouwens.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    Haaai! Was je zomaar gezellig op visite bij Lianne en Joyce? Leuk hoor! Hoe gaat het verder met je?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kerstkaarten
    Alleen naar familie gedaan omdat we het vorig jaar ook niet hadden gedaan (had wel wat anders aan mn hoofd;), net als de meeste hier denk ik;)). Heb er al 3 ontvangen jeeeej haha:p

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; wat leuk zeg!! Ben benieuwd naar de spam!!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Lianne en Milan..

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lottie..ja, we zouden dat al een tijdje doen, maar iedere keer kwam het er niet van. Gisteren dus eindelijk!

Met mij alles goed verder, lekker bezig. En met jou? Ik las dat je bezig bent met ovu-testen...spannend hoor!

Deel Deze Pagina