@roeltje: Landal Winterberg - Bungalowpark Winterberg - Sauerland, Duitsland @dees: wij hebben nog geen slee, ben ook steeds aan het kijken maar er is zoveel keus!
Thanks Psje.. zal eens neuzen morgen.. misschien dat het wat voor ons is.. ik ga zo lekker naar bedje denk ik.. manlief is toch niet boos of chagrijnig.. kreeg net een smsje met een vraag (over dat gezeik met de inspectie) en daaronder gewoon een kus Oja, weer een update van de inspectie.. vanmorgen gebeld naar die man.. hij gekeken, maar niks te zien over een test in het UMCG.. laatste update was de keuring van afgelopen februari. hij is in principe goedgekeurd voor 2 jaar, dus in 2012 pas weer heen.. nu kunnen we natuurlijk zeggen dat er niks aan de hand is enzo, maar ja, als we niks zeggen en ze vinden die uitslag alsnog en daaruit bijvoorbeeld blijkt dat hij hergekeurd moet worden hebben we een probleem.. Die man zou in het archief zoeken en kijken naar de brief. Hele aardige man hoor verder en niet zijn fout, hij gaat daar normaal niet over, alleen over herkeuringen dus hij kan er niks aan doen (al was ik best boos op m).. Na tien minuten belt hij terug en zegt: Heb niks gevonden.. Shiiiit.. *zucht* wilde vanmiddag bellen naar het UMCG of ze een kopie konden sturen naar de SVinspectie.. Maar voor ik kon bellen belde die man terug.. Het zat hem toch niet lekker dus heeft verder gezocht en uiteindelijk de brief gevonden.. Die stuurt hij nu naar ons dus hopelijk hebben we die morgen of maandag binnen.. heeft niks gezegd over de uitslag, maar ja daar heb ik toch geen verstand van haha.. ben benieuwd of hij nog steeds goedgekeurd is of dat hij hergekeurd moet worden.. één voordeel: Als die test niet goed is wordt hij alleen daarop afgekeurd.. hij mag wel gewoon zijn werk blijven doen, alleen geen wacht houden.. nouja, nog geen drama gelukkig zo, die ben ik kwijt..
@roeltje: jah leuk, moet je boeken voor 4 tot 11 februari kunnen emma en lenn samen in de sneeuw spelen Wat een gedoe joh, met die keuring! Wel een goeie vent dat ie toch verder is gaan zoeken. Nu maar hopen dat het allemaal gewoon goed is. @slee: hebben jullie gewoon van die houten sleeen of van die speciale babysleeen?? ik denk dat ik morgen maar gewoon de slee van mn schoonouders ga lenen, scheelt nog geld ook zo en nu ga ik mn bedje opzoeken, morgen weer ochtenddienst dus om 6 uur de wekker met deze kou is dat helemaal niet leuk
Wij gaan op zoek naar een houten slee maar is bijna nergens meer te krijgen joh! @Wintersport: neej dit jaar voor ons niet, althans enkele dagen engeland zitten er echt nog wel een paar keer in, daar ligt nu volop sneeuw Wil in de zomer wel ff weg hoor.... is dit jaar ook niet doorgegaan. @Roeltjefff wat n gedoe met die keuring is dat joh! @PSje: leuke nieuwe avatar, en lekker tog vakantie in Sauerland! @Gimena: ohhh TESTEN TESTEN TESTEN!! we waren vorige maand gelijk met ongi he!? en ik ben het al een paar dagen, jij nog niet!? TESTEN TESTEN TESTEN! @Hier: Morgen ben ik er niet veel... eerst shoppen voor ons allemaal in Tilburg, dan eten, en dan naar een verjaardag van mn tante.... Tot spreeks, kruip mn bedje in xxx
Zowww ik lig @dretjuh: zow jij hebt ook weer een lekkere drukke dag voor de boeg! Veel plezier! Jah de sleeen zullen idd wel uitverkocht zijn overal... Die krijgen alle kindjes van de sint @all: slaap lekker en fijn sinterklaas weekend!!!!
Psje zal eens overleggen met man.. 10 februari is hij jarig dus is wel leuk om het daar te vieren met zn 3tjes Jaa minimeeting Lenn en Emma trusten meid.. Dretjuh jee drukke dag morgen zeg.. Veel plezier!! zit nog steeds beneden whaha.. volgens mij komt man zo thuis dus wacht nog even.. Lenn werd net ook beetje wakker toen ik eigenlijk naar bed wilde, dus ik blijf nog even zitten
@roeltje; loopt niet geheel soepel dus met die keuring, wat een gedoe! @PSje; ik hoor net dat mijn schoonouders ook nog een slee hebben staan, morgen maar eens vragen of we die ff mogen lenen. Moet alleen wel zo'n zitje voor bij gehaald worden. @hier; ik lig ook net in bed, ga zo slapen
Pooh Kook en Bakboek komt van zo'n witte Boekenmarkt. Had ze ook op internet gezien, maar in de winkel waren ze geloof ik maar 8 euro. Ze vonden het gelukkig een leuk kado Roeltje Yeah! Dat gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat we niet te snel juichen weer... Chiquita Cakemix is vrij zwaar voor een taart/ Die zebra heeft Amy ook gehad met haar verjaardag. Ze kan er nog niet zelf op, maar kruipt er de hele tijd naartoe om met de knopjes te spelen. Erg leuk! Dretjuh Wat een rotnacht... Ontzettend gave cupcakes zeg! Suus Die onderwaterfoto's maakten ze ook bij Center Parks in het zwembad maar ik kreeg het niet over mijn hart... Zag een meisje zo boos boven komen... RiTi Aha, jij ook een klein Shrekje....beterschap. Amy is trouwens weer redelijk opgeknapt vandaag. Nu maar hopen dat het eens even zo blijft. Ga verder as dinsdag enorm op mijn flikker krijgen van de vlos. Moet al 3 weken naar het zh voor die glucose test, maar ben er niet toe gekomen....oeps! Caruli Nogmaals super veel succes maandag! Dees Wat een lieve spam zeg! Zo'n lief koppie! Zusje de wind van voren geven zondag en als het er niet bevalt mag ze die laatste week ook bij je ouders doorbrengen. Is ze nou helemaal besodemieterd? Elmo Klinkt als een volle dag. Als ik daar een fractie van doe ben ik al gesloopt.... PSje In Winterberg een paar jaar geleden mijn stuitje gebroken met sleeen. Kan sindsdien geen slee meer zien. Met skieen ook wel eens ongelukkig gevallen, maar toen ik van die slee viel heb ik echt als een klein kind staan huilen. Nu nog steeds last van als ik lang zit. Manoe Hahaha...fruit in een oerwoud? Da's weer eens wat anders! Slee Mmmm, Amy krijgt zondag een slee van de sint. Beetje jammer dat dan alles net gesmolten is. Mijn slee komt van Babywalz...helemaal niet duur! Als ze wat ouder is kan ik onze oude slee krijgen. Da's gewoon zo'n houten ding waar wij vroeger ook op gezeten hebben. Hier in het parkje hebben we een leuke heuvel waar de kiddo's zo mooi vanaf kunnen met de slee. Vroeger zelf ook zo veel gedaan (woonde vroeger in dezelfde wijk)
@Dretjuh jaa klopt idd wacht nog zoetjes af heb niet het gevoel wat zeurt je bent zwanger. was dat maar zo
Gimena En? al ongesteld geworden? Oeeh ben zo benieuwd! Spannennnnd!! Collo Jeetje, nog last van een val van paar jaar geleden? Was een beste val dan die je gemaakt hebt Dees Beetje kunnen slapen meid? Vandaag komen je ouders Even beetje bijtanken Veel plezier vandaag! vannacht om een uur of 12 kwam manlief pas thuis, maar ja moest de deur open doen want hij had geen sleutel dus gewacht.. zus en zwager had ie nog binnen gevraagd.. Lenn sliep net weer, knalt meneer zijn tas en spul met lawaai de gang in, Lenn weer wakker.. Die had papa allang gehoord natuurlijk dus die wilde niet meer slapen.. Uiteindelijk meegenomen naar beneden.. Geknuffeld met papa en is weer gaan slapen.. Vanmorgen kw voor 6 wakker (Jeeej!!) flesje gegeven in bed maar wilde niet meer slapen.. zitten nu dus beneden haha.. als man wakker is duik ik er weer in.. Hij neemt Lenn mee met boodschappen doen dus kan mooi blijven liggen nou, ik ga kopje thee drinken..
Goedemorgen!! @dees: soms zijn schoonouders best handig ( heel soms!) @collo: jeetje dat was een flinke val dan! Is niet niks een gebroken stuitje. Ik ben zelfnog nooit in winterberg geweest. Maar het is niet ver rijden en dan kunnen de mannen toch nog ff skieen. En in combinatie met zo'n park met van alles te doen leek me wel handig omdat emma en ik ons toch ook moeten vermaken. @roeltje: goedemorgen!! Ahh lenn weer helemaal blij met zn papa! Wat lief zeg! Lijlt me leuk als jd tegelijk met ons in landal bent Slaap lekker nog straks!! Zo mn ontbijt is op, ik ga hond uitlaten en aan het werk. Het is hier spekglad dus ga maar wat eerder weg, kan ik voorzichtig over de dijk glibberen.....
Psje goedemorgen Rij voorzichtig en werkze! Zal het vanmiddag eens overleggen met m'n man.. Lenn wordt alweer moe dus die zal er met een half uurtje wel weer in liggen val zelf ook om van de slaap dus hopelijk slaapt hij sowieso een uurtje, kan mn man er lekker uit als ie wakker wordt
Goodmorning ladies, @Gimena, haha...ik had gisteren ook mijn NOD...natuurlijk (helaas) ben ik gewoon ongi nu , jij hopelijk niet! Ik ga duimen voor je! en een spiraal bestellen voor mijzelf, haha, is toch iedere keer weer hoop en ben ik zat @Psje, glibber je voorzichtig? Werk ze! @Roeltje, morning! Of lig je al plat? Geniet ervan! Mannen kunnen zo lomp zijn he? Hier is dat altijd de visite...grrrr @Collo, thanks. Maar die boekhandel hebben we hier niet...wellicht loop ik er gewoon zo een keer tegenaan. @Dretjuh, veel plezier vandaag! Ben je al aan t genieten van de rust in huis? Bedoel met je stiefzoon of moet je nog veel regelen? @Dees, laat je lekker verwennen!!!!!! @Riti, goedemorgen lady! @Lotte, hoe was je party? Niemand vergeten hoop ik?? Nou ik zal er weinig zijn denk ik, vandaag veel eten maken (huzarensalade, chili con carne etc), taarten afmaken, slingers en zooi ophangen vanavond en morgen...GENIETEN.
Goedemorgen! euh net lekker met koffie alles bijgelezen, maar heb het niet meer zo reactiescherp op een rij, sorry . Hier inmiddels mama en Maura-shrek, getsie beuh, is het eindelijk weekend zal je altijd zien . @ Sint; zo leuk dat 'gerommel' overal, iedereen is er mee bezig, gezellig! Wij vieren het morgenmiddag, eigenlijk alleen voor twee kindjes, maar niettemin groot feest . @ Dees; hoogste tijd dat je zusje op zichzelf gaat volgens mij, zal dr goed doen! (en jullie ook ) @sneeuw; het is wel erg mooi hier . @ Collo; ai, je stuitje. Had jij niet dat je bang voor je stuitje was met de bevalling? Daar heb ik me van te voren wel zorgen om gemaakt, heb er nog wel eens last van en het idee destijds dat er ook nog een kind langs moest brrrrr. Type pijn die je niet meer vergeet (vind ik). @ kerstboom; ja, hij gaat er komen . Na Sinterklaas uiteraard, maar vind het vooral fijn om niet alles te laten zitten vanwege de staat van het huis. We gaan gewoon lekker verder, al wordt het even zoeken naar de kerstspullendoos (zet m op een doos, nog beter). @ keuken; aangezien jullie hier zo meegeleefd hebben met onze keukenperikelen een updateje. Heerlijk om een keuken te hebben vooral . Maaruh, hij moet feitelijk helemaal opnieuw geplaatst worden . Het lijkt zo bescheiden en eenvoudig allemaal, maar dat het dus niet. Het fornuis staat goed, die kan blijven staan al het andere is scheef, niet juist gezaagd, verkeerd afgewerkt etc etc. Maar goed, hij functioneert prima, alleen de koelkastdeur sluit niet, die komen ze gelukkig maandag ook al doen de rest wordt januari. Heb er niet echt last van gelukkig.
o getsie het is glad, iedereen erg voorzichtig doen! @ Pooh; heel logisch maar toch wel heftig een spiraal lijkt me. Weer een volgende stap, knap hoor.
Riti Keuken hebben jullie niet zelf gezet toch? haha Maura-shrek.. Sorry vond 'm wel geestig Pooh Nee ligt nog niet plat helaas haha.. Lenn heeft het beneden nog wel prima.. Nouja, die gaat vanzelf slapen Kaartje komt maandag denk ik, was gister net te laat voor de lichting Heeeeel veel plezier morgen en idd GENIET er enorm van.. Je kleine meisje begint groot te worden..
@Riti, balen van je keuken meis! Gek dat dat eigenlijk nooit goed gaat...je zou toch denken dat er bedrijven zijn die wel kunnen wat ze zeggen...kennelijk niet...balen! Veel plezier morgen!!
@Riti, thanks maar dit is ook niks...Wim is t daar ook mee eens gelukkig . Maar als ik morgen zou mogen kiezen zou ik natuurlijk anders kiezen, maar goed dat werkt niet en ik ben er klaar mee. Zei ze stoer hahaha @Roel, o balen...nog wakker..nou hopelijk zo nog even! Geeft niet meid..komt vanzelf dat kaartje. Wel leuk om elke keer kaartjes te krijgen hoor! Heb er nu 4 van het forum.
@RiTi; balen zeg dat de keuken verkeerd geplaatst is, opzich wel beter dat je je keuken gewoon kan blijven gebruiken. Beterschap voor jullie shrekjes!! Hebben jullie trouwens wel water? @roeltje; joepie manlief weer thuis dus! Jij je ook weer een beetje laten verwennen hè! Ik heb wel redelijk geslapen, was het alleen niet zo dat Beau om stipt 3u wakker werd en na zo'n 30min. weer verder is gaan slapen. @hier; redelijke nacht gehad. Mannetje is net de deur weer uit en hoopt vandaag op tijd klaar te zijn. Maaaaaaaar we zitten zonder water!!!!! HELP!!! Hij is met zijn toilettasje naar het werk vertrokken maar echt geen druppel water..... De leidingen lijken wel bevroren!! Wat nu?? Wie moet ik daarvoor bellen?