December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, jeetje...das niet fijn!

Lotus hier snapt het principe nog niet helemaal van de baby born....
    Speen afpakken en dan....

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dees
    ahhh arm beestje... hij heeft zo geen leven of wel? zou echt de da bellen nog n keer

3. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @pooh leuke spam van lotus, toch lekker zon speentje, hahah

@all ik ben dikke week ziek geweest dus kon neit naar buiten om kaartjes voor de jarige kids, dus sorry dat jullie geen kaartje hebben gehad, en voor de komende jarigen, heb nu wel kaartjes gehaald hoor. voor de andere kids, nog gefeliciteerd!!!!!! jullie hebben vast mooie verjaardag gehad met veel tAART EN CADEAUTJES, aan de fotos te zien op hyves :D

hier morgen alweer 1 jaar, en staakt de post deze week.... jaydan krijgt dus geen kaartjes morgen, komen pas volgende week... jammer weer...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Nee, klopt. Dat idee heb ik dus ook! Ik zou eigenlijk tot vrijdag moeten afwachten maar twijfel dus of het zinvol is dat ik nu bel om door te geven hoe het gaat.

@hier; Net een taart besteld bij de Hema, zo'n leuke fototaart is het geworden. Zoek er alleen nog een klein taartje bij voor Beau zelf :)

5. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @roeltje, slaapt lenn al wat beter?

@werken, ik heb vrijstelling gekregen van werken tot volgend jaar maart/april :) dus kan nog even bij komen, nu het eindelijk goed gaat met jaydan, vanmorgen gestoft gezogen gedweild en de ramen gedaan in de kamer en dat alles met jaydan erbij, heeft 1 uur en 20 mnuten alleen gespeelt kwam af en toe ff bij me kijken en kletsen, zo fijn dat kon ik eerder nooit!

dus nog paar maandjes niet werken.. :)

volgende week een bruiloft van mn vriendin, even er lekker een dagje uit, en aankomende week bruidsnagels zetten, spannend. :) het word ook weer wat drukker met de nagels, vriendinnen die emt kerst mooie nagels willen hebben, zo leuk om te doen, leuk zon hobby :D

ik ben helemaal in de 7e hemel nu ik eindelijk kan genieten van jaydan :D
    nu zo boodschappen doen voor zn verjaardag :D hij is alweer wakker, slaapt van 13 tot 14 en meer niet. zal hem eruit halen, klinkt zo mooi om even te luisteren naar zijn grote verhalen :D

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dretjuh..hihi...dat we voor het echie gaan....dat we zeg maar gaan klussen voor een brusje. Het echte werk zeg maar, ipv alleen maar klussen voor de fun.

7. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @chicken leuk, gaan voor een 2e bruusje, klussen is ook altijd leuk om te doen toch :p hihi

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; ik hoop dat het gauw raak is voor jullie, was je trouwens snel zwanger van Milan?

Krijg net een PB van iemand met de vraag waarom ik groen ben.....euh ;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

@all dank je wel.doe me goed!!!!

@dretjuh heb me moeder nog niet te pakken met bellen of het vergoed werd ja of de nee.
    of ze houd even een middag dutje doet ze meestal ander lukt het niet met koken.
    een helle dikke knuffel voor je lieve moeder!!! en een dikke smakkerd! *SMAK*

10. gimena

gimena Niet meer actief

@dees haha moet je Vragen Groen :p? net doen of je kleuren blind ben :p hahaha

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @gimena: oh meisje wat een rotbericht van je moeder. Ik neem aan dat ze wel in aanmerking komt voor een pruik. Moet ze ook weer aan de chemo of doem ze alleen wegsnijden? Hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte voor je moeder.

@elmo: ach je arme oma, nog even flink knuffelen. Als mensen echt niet meer willen kan het ineens heel snel gaan....

@dees: meisje jij bent een echte pleeg he;) altijd jezelf wegcijferen voor het werk. Je moet nu echt voor jezelf gaan kiezen. Alle vervanging is geregeld en je bent 100% ziekgemeld. Ze krijgen dus gewoon 100% geld van het uwv om jou te betalen. Je kost ze dus op dit moment niks. Alle uurtjes die jij toch komt op therapeutische basis verdienen ze alleen maar aan. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze toch graag wille. Dat je komt ( en dat degene die dat werk eigenlijk moet doen dan minder hoeft te doen) je moet echt je schuld gevoel aan dd kant zetten meid!

@stinkerbell: nog gelukt met de brief?? Hoop dat het wat word, scheelt een spanning denk ik!

@hief: hmmm nou toch niet zo'n rustig dagje, gedonder op het werk dus veel moeten bellen en regelen.... Helaas maarja morgen weer een dag

Nog even een poepvraagje ;)
    Emma heeft al vanaf dat ze met 6 weken kv kreeg vaste poep, 1 keer per dag. Nu heeft ze vorige week 2 dagen echte tandenpoep gehad, van die zure dunne. Tandje is nu door en dat zure is weg. Maar dr poep blijft dun. Echt 3 tot 4 keer per dag en zo dun dat het uit dr luier komt. Ze is er verder niet ziek van, geen koorts, eet en drinkt normaal. Geen tekenen van uitdroging ofzo. Maar ik vind het toch raar, ze eet niks anders dan normaal. Zijn wel 3 weken geleden overgegaan van hypo allergene kv naar standaard en sindsdien krijgt ze ook af en toe koemelk maar als ze daarop zou reageren zou dat toch gelijk 3 weken geleden al begonnen zijn?
    Is het op deze leeftijd nog normaal dat ze dunne ontlasting kunnen hebben, of moet het nu wel echt dik zijn??

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Hmmmz nu ik je verhaal zo lees heb je wel gelijk idd. Ik ben dan denk ik ook wel een echt pleeg...mijn hart gaat echt naar de zorg :)
    Daarom vind ik het dus ook zo vreemd en vervelend dat ze er zo op zitten te hameren dat ik blijf werken...dat weerhoudt me er dus ook van om te zeggen: Bekijk het maar, vanaf nu blijf ik thuis.

Qua poep vind ik helaas geen herkenning en zou zo ook niet weten wat een logische verklaring ervoor is. Denk zelf wel dat de overgang naar koemelk een oorzaak kan zijn.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: hmm k. nou ik hoor t wel als je wat weet :)

@chicken: hoop dat t snel raak is voor je :)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau is inmiddels weer wakker hoor ik, tot laters!

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dames... jullie gaan echt veul te snel!!!
    hier alles goed! echt super kado aan lianne gegeven voor sitn.. zie hyves.. is een soort drumstel/.. percusion table van boikido echt super!
    gister mini-mini-meeting met chicken gehad!
    was echt super gezellig en milan en lianne vonden elkaar wel lief! zelfs nog kusjes gegeven :)
    en met zijn 4-tjes bammetjes eten, echt zooo leuk! :)

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    chicken: fotos moeten nog op pc en verkleind.. denk vanavond! mail ze jou sowieso ff door he :)

17. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @psje, hier ook dunne poep wel 3 of 4 keer per dag al een jaar lang. maar dat is normaal. hoeft nog geen aarde poep te zijn, dat is wat de kinderarts tegen ons zei, hier komt het soms ook boven de luier uit :S zou me geen zorgen maken, bepaald voedsel of fruit werkt ook laxerend misschien meot je daar eens naar kijken, als jaydan pruimen of peer krijgt word de ontlasting nog dunner.

18. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @gimena, sterkte met je moeder meid... denk aan je.

@hier net terug van boodschappen, wat kost zon verjaardag toch wat he :p nu ff spelen met jaydan :) doei doei meiden

19. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    oh ja JaydanDylano » Home » mamahilda.groeimee.nl mijn site van jaydan al vanaf de geboorte houd ik dat bij, zo leuk zon dagboek.. heb ngo meer verhalen, wil dat later in een boekje laten bundelen, over ons 1e jaar.... als herinnering

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ hilda: ik heb ff gekeken op je site, maar vroeg me ff af waarom je jaydan al chocola geeft? ik heb namelijk begrepen zo lang mogelijk niet geven en anders pas vanaf een jaar of 2-3......
    lijkt me dan niet zo handig alsie sowieso al een gevoelig buikje heeft.. maar goed, kan dat ik het mis heb hoor.... ;)

Deel Deze Pagina