dees is nieuws nummer van 'm kan wel even snel uit mn hoofd (weet er niet veel denk ik) Do they know it's Christmas time - BandAid 8 days of Christmas - Destiny's Child That's my only wish (this year) - Britney Spears (ja, sorry het nummer is zo lekker) All I want for Christmas - Mariah Carey Rudolf the red nosed ..dear - ?? zoek er nog een paar waarvan ik de titel en artiest niet van weet, dus vanavond even youtubed.. daarna meld ik me weer
haha lekker nummer he moet zeggen dat de nieuwe cd van hem echt heel lekker wegluisterd en deze MOET iedereen aan hebben staan in de auto YouTube - Alvin and The Chipmunks: The Christmas Song
Driving home for Christmas ook zo'n lekkere foute. Van de week had ik opeens zoiets van o jee...het is bijna kerst. Zal wel raar zijn. Vorige jaar ook al geen kerst gevierd, dit jaar samen met zijn 1e verjaardag...apart hoor.
oja! goed dat je het zegt, die moet ik er ook nog op zetten haha.. Ja raar he Vorig jaar ook geen kerst gevierd.. tweede kerstdag mocht Lenn mee naar huis eerste kerstdag nog wel even bij mijn oom en tante geweest,maar waren ook zo weer weg.. Toch raar.. Zit je daar als moeder, maar dan zonder kind
Het word elk geval een bijzondere kerst Pff had ik vanmiddag weer hoor.. nouja, vanmorgen.. volgens de thermometer vroor het niet buiten.. was een graad of 4.. Dus ik had zijn slaapzakje even buiten gehangen zodat de meeste druppels er vanaf zouden vallen.. daarna boven ophangen te drogen.. kom ik na een half uur weer buiten, knoerthard Compleet bevroren dat ding.. Over de verwarming gelegd, nu zitten er allemaal barstjes in slaapzak EN thermometer liggen nu in de kliko.. Neeee, het vroor niet hoor Nieuw slaapzakje gekocht vanmiddag, had ik hem in de auto laten liggen.. Net Lenn dik ingepakt en naar de auto gelopen (kon ik weer niet in de straat kwijt natuurlijk).. Brr koud zeg..
Hey dames... ZUCHT....ik heb een meelezer. Ik weet dat het een openbaar forum is, maar voel me nu niet meer zo op mn gemak....Kreeg een bericht v iemand dat ze me toevallig zag hier op de site..Dus...als ik zwanger ben dan zeg ik het niet meer denk ik haha. PSje Nee hoor, het kan ook dat het even duurt voor ze reageren op koemelk. Daarom zeiden ze toen dat je onder de 11mnd beter niet kan geven. Dat soort dingen bouwen zich meestal op en kan best even duren voor het tot uiting komt. Ik heb bij M ook het idee dat hij last begint te krijgen van de koemelk. Hij kreegt steeds meer buikpijntjes. Joyce/chocola Volgens mij is mamahilda hier niet de enige die al chocola geeft. Ik heb hetzelfde begrepen als jij hoor over de chocola en chocopasta. Heb t nog nooit gegeven zelf. Vind t niet nodig. Pooh Knufferdeknuf!! Zwanger in april Haha, was ik ook wel een beetje bang voor. Denk dat we die maand nu wel even overslaan haha. Anders is het echt te druk! Kerst Oja....nu jullie het zeggen...kerst ja
Het was meer dat alles weer werd besproken, IUI, IVF, ons mooie wondertje en de bijna foute terugplaatsing en natuurlijk het mislukken van de terugplaatsing van onze kaptein iglo. Wordt je toch weer een beetje verdrietig van. We gingen "gewoon" voor 3 kids en waren niet op die tegenvaller voorbereid. En zeker niet als je de maand ervoor zover bent en dan blijkt het niet jouw embryo te zijn. Maar goed...maar weer even laten rusten..zakt t vanzelf weg. De arts liep vanmiddag ook weer te na-en en te uhm-en .... doet je weer denken...wat is er nu weer niet goed? Dus toen vroeg ik dat..maar hij zat prima zei hij en moest toen de draad nog even afknippen. @Happy, Gimena en Lottie, thanks for the hugs! @Roel, wat een stunt met die slaapzak... @Kerst, wij hebben vorig jaar enkel wat stokbroodjes in de oven gemikt en heerlijk genoten van ons meisje! Verder niks...Dit jaar weer, zoals vanouds, vrienden over de vloer. Driving home blijft een mooi cliche nummer. Mijn vader draaide veel van Chris Rea...bijzondere autoritten als herinnering. Nu is t contact al vijf jaar voorbij. Als ik dan Chris Rea hoor denk ik nog weleens aan de goede momenten, al waren die er weinig. We hebben allebei veel met muziek dus dat zal het dan wel zijn
ahhhh zielig omatje wat sneu voor dr.... @Hier: pff Dani ging uiteindelijk om 16.15 pas slapen, een klein uurtje daarna werd ie weer wakker. Hij heeft net wel supergoed gegeten en is verder behoorlijk vrolijk. Ook Layla, absoluut niet geslapen maar erg lief. Alleen jammer dat ik zelf niet ff een oogje dicht kon doen, ben helemaal kapot!
@ Gimena; Wat een rotbericht van je moeder, heel veel sterkte! @ Elmo; Jeetje, arme oma zo vallen. Hopelijk heeft ze niet veel pijn. @ Dees; Ik hoop zo voor je dat er straks (binnenkort) een paar bakstenen van je afvallen waardoor je kan toegeven aan jezelf en je gezin en een beetje rust kan vinden. Het werk is allemaal geregeld, dat gaat goed komen, voor de clienten voor je werkgever en in de toekomst weer voor jou. Jij eerst, dan de rest, maar dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Het is zo knap dat je het aangegeven hebt, zo jammer dat ze nu dan toch gaan 'duwen'. @ PSje; hier redelijk wisselende poep maar nooit echt heel hard of waterdun. Niet dat je daar wat aan hebt . Pfff jij dus ook lang bezig geweest het virus de deur uit te krijgen , nu geen last meer? @ Pooh; heftig hoor, knap van jullie! @ Chicken; hopelijk is het snel raak, leuk! @ kerstmuziek; hier ook een enorme mp3 lijst met foute en minder foute nummers . Ben ook gek van die héle oude nummers.
Elmo Ach gos wat sneu zeg Zielig hoor.. knuf Pooh Joh had het helemaal gemist, solly! Dus nu toch definitief over.. Snap dat je daar best emo van wordt.. zie nu stukjes bij Boulevard van de film Gooische Vrouwen.. Oeh, kan niet wachten tot de film uit komt! Lenn ligt lekker op bed.. viel tijdens het verhaaltje lezen al bijna in slaap Heb nu frikandelbroodjes in de oven zitten.. Das het enige fijne van ongesteld zijn, je kan ongegeneerd jezelf vol vreten