@Doortje; succes met bijlezen, het zijn weer heel wat pagina's! @Roeltje; Ohw lekker frikandelbroodjes, die neem ik ook nog wel eens mee @elmo; Wat een bijzondere foto van je oma, met een speciale reden deze foto gemaakt? Ter herinnering? @hier; Beau ligt alweer ff op bed, rond 19u heb ik hem zijn papfles gegeven want hij werd er niet vrolijker op. Kon echt merken dat hij weer aan het einde van zijn latijn was. Dus tja dan maar een keer wat eerder naar bed. Hij ligt nu lekker te knorren.
@kerst muziek, lekker, hier is de boom altijd al in huis de dag na sinterklaas, had maandag bij tuin centrum volop keus, jaydan kijk er niet eens anar om en ik had verwacht dat hij de ballen eruit zou trekken....haha @elmo, arme oma, dat die er pijnlijk uit....sterkte ermee.. @bank hangen kijk nu gtst, wie zou de morod gepleegd hebben. @roeltje, goed nieuws, gooise vrouwen vanaf maart een nieuw seizoen, of wist je dat al? haha
mamahilda dat seizoen wist ik niet, maar wel dat er een film komt of was het seizoen in maart en de film later.. nou weet ik het niet meer.. nouja, elk geval weer genieten in maart hier geen kerstboom dit jaar.. geen zin in wel volop versiering en lichtjes gelukkig.. man vind het vre-se-lijk zo'n boom dus om het jaar komt er één te staan.. allebei ons zin.. dit jaar zijn zin helaas..
Hier wel een boom, en kerstkrans aan de muur, een grote vaas met ballen en kleine lampjes op het dressoir en op de eettafel heb ik kerstballen toegevoegd aan mn etagere Gezellig!!!! @Hier: mn boek is bijna klaar, nog een paar recepten tot ik tevreden ben, het boek in elkaar zetten, inhoudsopgave maken etc... kleine dingetjes nog... bij elkaar nog wel wat werk. Vind t wel spannend allemaal
@gimena: oh meis, wat een rot nieuws weer van je moeder! Sterkte! En ook nog die stomme belasting dienst. Gaan jullie serieus de babywens vooruit schuiven? Ik hoop het niet hoor! Oh meis, lees nu de uitslag van je mams wat vreselijk verdrietig! @roeltje: lekker dat Lenn door heeft geslapen! Vandaag een beetje ok geslapen? @milli: hallo! Fijn dat alles goed gaat! @riti: nog steeds snooooot?! Blugh! @dees: roerige nacht weer vervelend! Hmm, ik zou ook je verlof laten ingaan. Die stress kun je er nu echt niet bijhebben! Ow die kat..ik zou toch zeggen in laten slapen, of ben ik dan heel cru? @dretjuh: pfff jij ook een rot nacht @lottie: morgen testen????? Oh bah een meelezer heel erg balen! @elmo: agossie, je oma dat jij nog een oma hebt, wauw! Hopelijk heb je haar nog lekker kunnen knuffelen! Agut, helemaal een blauw gezicht.. @pooh: hoe ging het bij de ha? Whahahaa die foto van lotus!!! @chicken: leuk die date met Joyce! Leuke spam! @psje: ik heb geen antwoord op je poepvraag..misschien even de ha bellen? @joyce: ik vroeg me al af wat dat was! Ziet er super uit. Gaat op het lijstje van Sara J (edit: heb m net besteld J) @kerst: hier gaan we naar schoonmama die in Hank woont. Opa uit Amerika komt, broer van man en mijn ouders! Dat wordt een interessante kerst @frikandellenbroodje: blugh!! @hier: Sara is offcieel over op koemelk, de opvolgmelk was op J
Doortje hee wat goed van Sara.. Hier zit hij nu even op dreumesmelk, maar laatste fles gaat ook langzaamaan over in koemelk Joyce wat een onwijs leuke spam zeg!! ziet er gezellig uit zit spelletjes te spelen.. Escape The Room.. damn, wat moeilijk haha.. frikandelbroodjes waren heeeeerlijk Lekker op tijd naar bed.. Heb Lenn nog niet gehoord
@gimena: achja nu je het zegt, volgens mij had ik het al eens eerder gevraagd van die chemo. Nogmaals sterkte en dikke knuf! @poep: hmm ik kijk het nog even aan, vandaag 1 dunne poepbroek dus is al minder als afgelopen dagen.
@Elmo; arm omaatje. Dikke knuffel. @Pooh...sorry dat ik het zo vraag maar ik snap het niet helemaal....Je bent zwanger geworden van Lotus door ivf toch? Waarom moet je dan nu een spiraaltje? Als je niet in detail wil treden ook goed hoor lieverd....maar wil niet iets doms zeggen.... Leuke spam van Lisanne en Milan! Balen van die meelezer Lottie; je moet ons allemaal maar een pb sturen als je nieuws hebt deze maand @poep; hier wisselt het ook af hoor, vaste drolletjes of een blegh...(zo noemen we dat hier haha) Ik ga naar bedje, morgen werken....Ga binnenkort aangeven 3 dagen te willen blijven werken (doe dat nu een jaar van mijn ouderschapsverlof)...Moet eigenlijk 4 dagen voor mijn functie dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen....Wil gewoon 4 dagen bij mijn kindje zijn. Trusten ladies.
@Poep: hier meestal vast drolletje, heeeeeeeeel soms is het dun, waarom? geen idee @Lottie: jahh balen zeg als bekende meelezen. Je kunt ons idd pb-en als je big news hebt @Hier: ik kruip ook mn bedje in, duurt nog te lang voor ik uiteindelijk in slaap val. Hopelijk blijft dani doorslapen, maar dat zou een wonder zijn!
Kerstversiering hebben we niet...moeten we nog kopen..kerstboom lijkt me ook geweldig!!! Kan eindelijk!! Dretjuh spannend je boek! Ben jaloers op jouw creativiteit enz! Joyce leuke spam! Lianne is nog echt zo'n klein popje vergeleken met Milan v chicken! Doortje nee heb alleen nog z&k testen, ben toch niet zwanger dus probeer echt om niet te testen. Ben wel btje erg down vandaag trouwens! Zal wel door die vorige test komen gaat vanzelf. Klinkt als n leuke kerst die jullie tegemoet zien! Happy haha, deze maand sowieso niet voor m'n gevoel. Hopelijk kan je zonder gezeur drie dagen gaan werken! All truste
Gimena Hoop dat je je inmiddels iets beter voelt meid... Pooh Muffins zijn helemaal goedgekomen. Mooie dikke laag (dubbele) glazuur (knalroze) erop gemaakt, wat vruchtenhagel erop gedaan en afgemaakt met een pluutje met een roze marshmellow. Zag er zo leuk uit, ben alleen vergeten een foto te maken....doos... Bij die pannekoekjes had ik kant en klare gebruikt ja.....kl*te pannekoekjes. Mmmmm...brownies....jullie brengen me op een idee. Mijn moeder heeft daar nog een super recept voor.... Elmo Wat sneu voor je oma. Knuffel ze.... Dretjuh & Gimena Jullie raden het nooit! Jullie kaartjes kwamen vandaag binnen!!! Maar ze waren het wachten waard hoor. Heel erg leuk en mooi gemaakt! PSje Hier is het normaal dat Amy met vlagen van die dunne broeken heeft, maar ze heeft dat dan ook vanaf het begin al. Misschien moeten haar darmpjes zich gewoon nog even instellen. Ik denk niet dat het snel kwaad kan hoor. Wel effe wat meer laten drinken. Bij vorokeur geen diksap, want dat schijnt weer laxerend te werken. Roeltje Wat heb jij toch af en toe rare mensen met rare opmerkingen om je heen.... Happy Driving home for Christmas vind ik echt het ultieme kerst nummer.... Kerst Ik stond vorig jaar met kerst alweer een hele maaltijd te bereiden....weer niet precies hoe ik me dat nou weer in mijn maag had laten splitsen....maar was wel gezellig. Qua boom zal ik dit jaar een stapje terug moeten. Heb altijd een enorme boom staan, maar hij zal dit jaar echt omhoog gezet moeten gaan worden en in een hoekje zodat ik wat minder naalden overlast heb. Zie Amy al helemaal al die naalden opvreten....mmmm
goedemorgen! Gimena Beetje kunnen slapen meid? Heeft Sophie weer doorgeslapen? Collo Ik trek die mensen aan geloof ik Jullie hebben altijd een echte boom dus? Hier Mannetje heeft weer heerlijk doorgeslapen!! was vanmorgen 10 minuten later dan normaal 5.20.. Flesje melk gedronken in bed en waren rond 6 uur beneden vandaag de keuken eens onder handen nemen, mag ook wel weer gebeuren..
@roeltje; fijn dat lenn toch nog heeft doorgeslapen, heb je zelf ook goed geslapen? Succes met de keuken! @collo; ohw oops, dacht echt brownies maar zijn dus geslaagde muffins geworden. Ze hebben ervan gesmuld? Jullie hebben dus altijd een echte kerstboom, grrr ik heb echt een hekel aan al die naalden. @dretjuh; hoe is jou nacht verlopen, is dani wederom wakker geweest? @hier; heb wel aardig geslapen, alleen nu vroeg wakker omdat mannetje vroeg moest beginnen. Morgen is hij gelukkig vrij, dan gaan we samen ff de stad in ofzo om ons cadeau voor Beau te kopen. We zijn heerlijk beide tot woensdag vrij!!
Dees haha ik zag je naam staan en dacht: Hee die is vroeg! Heb heerlijk geslapen.. Lag er rond kw over 11 pas in, maar ben wel goed uitgerust.. kan best weinig slaap hebben, maar niet als ik er constant uit moet.. Lekker hoor, samen een paar dagen vrij Net gedouched en wat opgeruimd.. straks even kerstspul naar beneden halen