Goedemorgen! @jaydan: gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! @roeltje: fijn dat je aan 1 stuk door kon slapen! Succes met de keuken poetsen, is hier pas gedaan gelukkig. Vind dat echt een rotklus! @dees: zooo jij bent vroeg aha tegelijk met mannetje wakker. Lekker paar daagjes samen vrij, daar ben je wel aan toe he? @hier: nou ga aan het werk, brrrr koud vanmorgen terwijl het minder koud is dan vorige week. Maar waait hier nogal dus dan lijkt het snel kouder. Gelukkig is het bij de mensen binnen lekker warm.
Goodmorning! @happy, Lotus is inderdaad een ivf beebje. Max echter niet, en mijn zwangerschap in 2006 was ook spontaan. Er is medisch gezien bij ons beide geen reden gevonden waarom het niet zou kunnen. Ik heb gewoon netjes mijn eicel/eisprong en wim had zelfs super kwaliteit ipv gewoon goed genoeg. Tja en dan blijft de kans bestaan...je blijft toch rekening houden met je eisprong, die dagen zitten er zo ingestampt met iui en ivf, dus dan wil je eigenlijk toch klussen en iedere menstruatie is toch stiekem een domper...nu dus niet meer... Dus geen lichamelijke keuze, maar een mentale zeg maar. Hoop dat ze je 3 dagen snel goedkeuren! @DeesDees, ow lekker zeg, samen een paar dagen vrij! Zal je goed doen, geniet ervan! @Roel, zo zooo Lenn boekt vooruitgang...hihi...iedere dag 10 min is na een week toch dik een uur @Collo, fijn dat de muffins gelukt zijn! De kant en klare pannekoekjes hebben altijd kleine gaatjes...who cares...de muffins zijn gelukt! Foto's vergeet ik ook vaak...irritant he? @Gimena, beetje geslapen meis?
Goedemorgen, ik ga zooooo teruglezen maar wel even Beau zijn nieuwe beker showen. Nou ja nieuw... Zelf in elkaar geflanst. Vind het wel leuk bedacht. ha ha Bekijk bijlage 113796
@ Doortje; hooi! Hoe voel je je? Zijn jullie al een beetje bekomen van de schrik ? @ Collo; klinkt super, je muffins, jammer dat je geen foto's hebt. Oeh brownies, ik zoek al jaren het perfecte recept....zou het die van je moeder zijn? @ kerstboom; ik hoop dat hij op tijd naar binnen kan , we komen er maar niet aan toe verder op te ruimen en de kerstspullen er tussen uit te plukken. Vind het vooral ook zo lekker ruiken altijd . @ Elmo; wat een superbeker, slim zeg. Maura snapt niet hoe een rietje werkt, misschien kan Beau het haar uitleggen . @ hier; Maura is het zonnetje in huis, doet het super allemaal, niks te klagen (op wat snot na ). Blijf zelf alleen zo vreselijk moe, beuh, ben mijn grauwe, verlopen en vermoeide look wel zat inmiddels.
Goedemorgen allemaal jaydan gefeliciteerd!! Ook voor je mama! elmo handig die beker! Hier huh dacht dat t woensdag was! Zit eraan te denken kerstversiering te halen, maar is leuker om samen te doen. Alleen moet Ronald het hele weekend leren, want heeft volgende week weer n examen. En ik zondag n party. Ik zie wel.
@ Pooh; kerstvakantie....om weer even door te kunnen pakken in het huis . Het kerstweekend wordt wel lekker ontspannen, we rennen ook echt niet 7 dagen per week door. Winterslaap lijkt me heerlijk
Jaydan, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Maak er een mooie dag van! Mama Hilda, gefeliciteerd met deze bijzondere dag, geniet ervan!!!!!!! @Lottie, misschien toch even snel tussendoor kerstspullen halen??
@riti, ja winterslaap...roep ik ook al jaren...bah die kou...niks voor mij! Hopelijk kun je toch wat bijtanken!
Winterslaap I'm in.. Wil iemand dan aan Lenn uitleggen hoe dat werkt Pooh haha ja, zo zat ik vanmorgen ook te denken.. al is het half 6.. dat klinkt wat minder vroeg dan de tijd met een 5 erin Lenn ligt lekker te slapen.. had gisteren dus een slaap-baal-dag.. Vloer is aan het drogen, even gedweild.. keuken is schoon, kamer is opgeruimd, hangt een was aan de lijn en één in de wasmachine.. Was alleen vroeger dan ik dacht.. Zag ineens dat het nog maar 8 uur was had serieus 9 uur in mn hoofd.. Nouja, ben ik mooi op tijd klaar.. alleen boven nog even stofzuigen en doekje door de badkamer en dan klaar.. Nu eerst even kopje thee..
Jaydan; gefeliciteerd!! Hieperdepiep! @Pooh; nou snap ik je, thanks. Logisch dat je even rust hebt ingebouwd voor jullie zelf. Wie weet...toch?! @kerstversieringen. Zou het niet weten wanneer ik dat moet doen...Ben zelf de 13e jarig en vier 't zaterdag. Ook daar alle voorbereidingen nog voor treffen...Normaal maak ik altijd zelf taarten, maar heb ze nu bij de Hema besteld Denk dat de boom nu pas na mijn verjaardag er staat...Ruikt lekker he zo'n boom!! Mooie beker Elmo! Ben hier nog druk aan het oefenen met de tuitbeker...maar dat gaat ook nog niet echt super...rietje wachten we dus maar even mee. @Collo;mmmm lekkere muffins! Riti; hoop dat je een beetje tijd voor jezelf kan vinden. Hier, drukke dag vandaag op het werk dus kom misschien vanavond nog bijlezen...Fijne dag allemaal!
* moge* hier druk en misselijke en moe dus niet zoveel aanwezig, lees wel mee hoor! sorry... vanamiddag naar mamhilda en haar kanjer!
Kopje thee heb je wel verdiend meid! Ik heb ook de keuken al gedweild, nadat ik mijn bak koffie uit mijn handen liet kletteren...hoezo suf?
Winterslaap heeeel graag!!! Word zo depri altijd vd winter! Roeltje doe je wel eens iets anders dan schoonmaken hahaha? En maar tegen mij zeggen dat je niet zo schoonmakerig bent! Wat jij in n dag doet doe ik in 2 weken. Als je tijd over hebt...graag!!
@Happy, nee t boek is dicht hoor. Wim wordt 40 in april...ik, zijn jonge bloemke zoals hij altijd zegt, ben net 34. Dus nu wel klaar. @Bapsie, sterkte deze weken! Hopelijk ben je er snel vanaf! Veel plezier bij mama Hilda!