December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; als het goed is krijg je ons kaartje vandaag!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    hebben wij vorig jaar gehad.. Even bellen of er een storing is..
    Wij hebben de hoofdkraan in de kelder en daar is het koud!! daar was ie dus bevroren.. Hebben er een straalkacheltje bij gezet en binnen een half uur was er weer water.. anders even kijken of er al buren wakker zijn en vragen of zij ook geen water hebben..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; ohw ja, natuurlijk. Ben nog niet helemaal wakker en lig nog in bed!
    Brrrr het is echt wel koud hier zeg!
    Onze buren en onderburen zullen er dan ook wel last van hebben neem ik aan.... gRMBl!!

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ja dat denk ik wel, en als het mee zit kun je of de kosten delen of zijn die voor het waterschap...ligt natuurlijk aan de plek van de bevriezing...

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Leuk dees! Zie hem wel verschijnen!!! Is echt leuk die kaartjes!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het is dus geen bevriezing...heel maarssen schijnt een druk probleem te hebben....
    Pfff ik heb nog een litertje op kunnen vangen maar toen hield het ook echt op.
    Beau kan iig straks zijn ontbijt krijgen :)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; minishrek heb ik gejat van Collo, treffender kan inderdaad niet :D
    We hebben de keuken gelukkig niet zelf gezet nee, heel blij mee. We hebben heel veel zelf gedaan en in eigen beheer gehouden, maar de keuken niet. Anders hadden we nu met tig verschillende bedrijven moeten regelen dat het goed kwam.

@ PSje; wat een leuk park! Lekker zeg.

@ Pooh; hielden er ook al rekening mee, ben blij dat alles gewoon in gebruik is. Het is inderdaad altijd wat in die branche, suf hoor.
    Begrijp dat dit niks is en dat je toch hoop houdt, het is niet eerlijk.
    Hoe gaat het met de voorbereidingen voor het grote feest?

@ Dees; aan deze kant van het kanaal gewoon water, jullie niet dus?
    Uhm, wij hebben net alles aangevraagd, maar water nog niet echt. :)->) Utrecht is Stichtse Rijnlanden, Maarssen in ieder geval niet (alsjeblieft, een dode mus). En je verwarming doet het wel?
    Ow lees dat het al duidelijk is....heel Maarssen behalve wij...althans...

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!!!

Ik dacht Yes alles in redelijk korte tijd bijgelezen! Kom ik hier in deel 7 aan, krijg ik nog 7 pagina's voor mijn kiezen, hihi! Kletskousen! Ik hou het de laatste dagen niet zo goed bij allemaal... sorry daarvoor!

@collo: ik moet me ERNSTIG schamen... ik heb je kaartje nog steeeeeeeeeeeds in mijn tas zitten.... Ik ga hem vandaag, samen met die van Lotus in de bus gooien! sorry meiden, hij komt dus bij jullie allebei te laat... :):):)

Zoals jullie wel weten werk ik in een cafetaria...Heb ik toch gisteren mijn telefoon in het hete vet laten vallen! :$ Dat ding doet het nog wel, maar ik hoor er geen geluid meer uit... zit natuurlijk vol met vet! Dat is pas balen!

@doortje: ben je zwanger ja?! Helemaal suuuuuuuuuuuuuuper! Dat heb ik dus ook gewoon gemist! Eerste ronde ineens raak?! Ennuh, hoe lang dan nu? En hoe voel je jezelf, etc etc???

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Maarssen valt dan onder Vitens volgens mij, dat was het 1e waar ik naar zocht op het net.
    Zag al gelijk een melding staan dat maarssen een drukprobleem heeft, mijn schoonouders al ff gebeld en die zitten idd ook zonder.
    Verwarming doet het gelukkig wel, die staat al lekker op te warmen.
    Wel gek dan he dat jullie wel gewoon water hebben :)

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hopelijk is t snel opgelost!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ik ga het ook maar niet testen door het te laten lopen ;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Poohbeer; Ik hoop het ook, is maar niks zo de dag starten zonder een douche of een waslap door je gezicht heen...laat staan je tanden te poetsen.

@RiTi; Hihi, je merkt gauw genoeg of je wel druk hebt of niet :D
    Hier was het echt een inimini straaltje wat de kraan uit kwam zetten....gelijk de maatbeker er maar onder gezet om alles op te vangen.

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!!

@ Dees nee dat is balen dat je geen water hebt!, een beetje makkelijk op te lossen? Gelukkig heb je wel wat van water!

Hier werd Morris al om 5.30 wakker!! Ik dacht ja je wacht maar even, hij lag te kletsen en toen toch weer in slaap gevallen! Toen kwam hij om 7.45, gelukkig maar. Hij kwam namelijk ook al om 1.00uur toen een klein flesje gegeven, heerlijk verder gaan slapen. Maar goed dat ik om 10.00uur al in bed lag!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; Ik kan het helaas niet zelf oplossen, heel maarssen heeft dit probleem.
    Jeetje 5.30 is wel erg vroeg idd, hij zal wel gedacht hebben " ik kan het altijd proberen" :D
    Het heeft ook soms z'n voordelen idd om wat vroeger op bed te liggen, zo zie je maar weer.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    What about hyves...ligt dat bij jullie ook plat?

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, goed maar weet nu even niet wat ik als eerste zal gaan doen..haha..nog maar even zittendus ;)

@Suus, hallo!!!!!!!

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Manoe, geodemorgen! Fijn dat hij nog even is gaan slapen!

@Dees, hier werkt hyves.....

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Update:

Maarssen, 04-12-2010 08:12

In Maarssen kunnen op dit moment drukverschillen optreden. De locatie voor het lek is bekend. Onze monteurs werken op dit moment aan het herstel. Verwacht wordt dat de problemen in de loop van de ochtend zijn hersteld.
    Onze excuses voor het ongemak.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ahh ok, alles lijkt het hier te begeven :)

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, echt tijd om te verhuizen hihi...goed gedaan meis (huis te koop)

Deel Deze Pagina