@Stink: wauw goed van Luuk zeg! @Lotte: en Milan zn boterham op?? schiet opppp!!!!!! @Roeltje: jeej 2 streepjes whahaha hmm leuk weer die streepjes spanningen enzow whaha
@Lotte; Succes zo met testen, heb zelf geen ervaring met de Z&K testen...ik testte altijd met die van het KV. @Stink; Wat goed van Luuk @de rest; sorry maar ik kom vanaf hier weer ff inhaken
pfff beide kids hebben net weer niet geslapen, d8 ff te kunnen tukken weer want dani was ook vannacht weer veel wakker. Nu ... beide stront vervelend!!
@dretjuh He wat vervelend zeg. Heb je geen behanglijm? @lottie Heeft Milan die boterham nog steeds niet op? hahahahahahah @all ahahahahah Ik kan het bonnetje niet vinden van de fotocamera. :x:x:x Zul je altijd net zien zo voor een feestje geen camera. Nu maar hopen dat schoonmoeder heeft gepint. Dan kan ik een afschrift gebruiken als bonnetje.
@Dretjuh; Buhh dat is pas vervelend!! Zit dan denk niks anders op dan ze te zien vermaken...succes en sterkte! @Lotte; Hier wel aardig, vanmorgen ff wat boodschappen in huis gehaald voor vandaag en morgen. Gelijk ff naar de etos + hema geweest voor wat feestartikelen Beau ligt nu net op bed zodat ik weer ff bij kan komen. Gelukkig vanmorgen wel weer in slaap gevallen, werd om 9.45 wakker door Beau.
@Stink; Ik moest ff terug lezen want ik begreep niks van je bonnetje verhaal...maar nu snap ik hem! Ja dat is idd ff flink balen, niemand anders ff een goed toestel te leen zolang?
wauw 30 weken alweer!! jeetje wat schiet dat op zeg! Enneh tja als de ene continue huilt, ze willen beide continue aan me hangen *letterlijk* als ik dan de ene aandacht geef of even iets moet pakken begint Dani super hard te huilen. Net weer hard huilen, in zn ogen wrijven, dus ik leg hem op bed met wat te drinken maar na 20 sec. begint ie te gillen, ik wacht nog wel ff 10 minuten maar heb dr een hard hoofd in dat ie gaat slapen :S pff schiet niet op zo
@dees Ja ga maar even kijken of ik inderdaad van iemand een toestel kan lenen. En inderdaad alweer 30 weken tjeetje wat gaat dat snel.
@Dretjuh; Uhm tja dat klinkt idd als erge afhankelijkheid van mama...ze willen beide bij je tanken Ik hoop voor je dat Dani zo nog wel gaat slapen, al heb ik er zelf ook een hard hoofd in als ik je verhaal lees. @Stink; Wij vieren het zondag, Beau is maandag jarig.
@Stink; Wat leuk! Verwachten jullie veel mensen? Wij hebben tot nu toe 2 afmeldingen gehad...wel leuk trouwens want mijn mannetje heeft de uitnodigingen via de e-mail verstuurd vanuit Beau zijn naam. Dus krijgen nu allemaal mailtjes terug dat mensen graag op zijn feestje willen komen
Pff Lenn zit alweer beneden.. Uurtje geslapen.. was hier kleine brand in een woning eind van de straat.. door de sirene van de brandweer (2x) geslapen.. Komt ambulance voorbij: Wakker.. Wilde niet meer slapen.. Arm mannetje, hij is nog behoorlijk moe, maar kan de slaap niet meer vatten..
@dees Er komen ongeveer 20 personen. Is meer dan genoeg in dat kleine huisje waar ik in woon. Nu maar duimen dat niet iedereen tegelijk komt. En wat leuk een mailtje in beau's naam.
@Roeltje; Het slapen brengt niet veel geluk met zich mee bij jullie zeg, wat onwijs balen De brand is geblust? @Stink; Hier wordt het zo'n 13 man denk ik...ik vind het prima. Onze familie is niet super groot. Hebben jullie ook een bepaalde tijd dat de mensen uitgenodigd zijn?
HELLLO @slapen heb prima geslapen paar wijntjes op en ik sliep als een roosje haha @mamahilda gefeliciteerd met je manneke. @chiquita leuke spam. @nog een spam er mooie foto (heb de naam even niet onthouden) @roeltje haha nou nog even wachten en jou ovlulatie test is positief. @lottie spannend wacht lekker op me gemak af op dringen heeft geen nut @dretjuh alles goed bij jou?? @pooh hoe gaat het met jou lieverd @DEES 30 weken zwanger GEFELICITEERD hihi komt wel heel dicht allemaal in de buurt weer erg spannend. Volgends mijn had ik het zo een beetje ander SOLLY....
Lottie al terug?? Zou je niet morgenvroeg testen?? Dees zie net dat je 30 weken bent! Jeetje wat gaat dat hard! @ verjaardagen; ik vier mijn 1 en 30e verjaardag zaterdag. Ben gelijk met Beau jarig