@Gimena; Komt idd allemaal weer erg dichtbij maar spannend vind ik het nog niet...ben er nu veel rustiger onder dan bij de 1e. Komt misschien ook wel omdat de kleine nu gehaald wordt, zegt natuurlijk nog niks want hij kan zich altijd nog eerder aandienen dat de geplande datum @happy; Jahaa we gaan alweer aftellen Ohw jij bent maandag ook jarig wat leuk! Ga je nog wat speciaals doen? je wordt 31?
@dees Ik heb gezegt tussen 12.00 en 18.00. Luuk gaat tussendoor nog wel naar bed. Maar op zo'n dag weet je toch niet hoe laat precies. En heb gezegt dat we om 13.30 kaarsjes uit gaan blazen. Taart kliederen dus.
@ Dees; jep 31 alweer. Heb best veel mensen uitgenodigd; heb mijn 30e verjaardag niet gevierd dus doen we nu 2 in 1 Heb je trouwens al een leuke datum geprikt voor de KS (week 39 toch?)
@dees ja idd is toch allemaal weer afwachten. zou handig zijn een baby wekker. Ringg Ringg BABY alarm
@Stink; Whahaha muts, week 39 van de zwangerschap Hier wordt het van 13.00 - 16.00, geen idee idd wanneer die kleintje dan slapen...hij zal vast wel wat langer opblijven dan anders maar dan gaat hij 's Avonds gewoon lekker bij tijds naar bed. Ik heb eigenlijk geen vaste tijd voor het uitblazen van zijn kaarsje gepland...zal ook wel ergens in de middag worden. Heb je al uitgezocht welke kleding Luuk aan krijgt? @Happy; Datum is nog niet geprikt, in januari mag ik me weer melden bij de gyn en dan gaan we een datum prikken etc. Ook wordt dan besproken hoe alles in zijn werk gaat.
@Gimena; ahhh nee ik haat wekkers @hier; mannetje belde net, rijdt nu weg uit groningen. Moet dan eerst nog ff langs kantoor in Houten om zijn auto leeg te ruimen met spullen en komt dan naar huis....WEEKEND!!
whahahahah hoezo dom van mij. sjonge jonge hahahahaha @dees Heb wel al een heel leuk setje maar die is eigenlijk voor kerst. Dus weet niet zo goed of ik die dus wel of niet ga aan doen. Tja zit een beetje met het taart kliederen. Jij wel al kleding uitgezocht? Zal trouwens als Luuk wakker is het even aan trekken en spammen. oke?
Dees Ah lekker zeg! Lekker genieten van het weekend samen.. Hier wordt de verjaardag in de ochtend voor familie e.d. gevierd.. 's middags is inloop voor buren enzo.. anders past het allemaal niet haha.. Lenn ligt nog even op bed, denk niet dat ie gaat slapen, maar even rust kan geen kwaad.. Arme kind is bekaf.. Lottie??!! al terug??
De laatste keer dat ik n bericht stuurde stond ik op de parkeerplaats. Haha. Heb net gelijk ff slingers bij de blokker en hema gehaald. Testje gedaan, nu al weer spijt...lost namelijk geen ene #@$@# op....dus...als ik heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijk, DENK ik iets te zien...niet op de foto te krijgen...dus tja....had btw nog niks gedronken expres de hele dag. Wel om 11:15 nog geplast. Maar kan er denk ik?? wel vanuit gaan dat het dan toch nega is?? Was dus 2-3 dagen voor nod en niet smorgens...
@Stink; Jaaa spam!! Kom maar op! Beau krijgt trouwens een net pak aan, met daaronder een rompertje met zo'n zwarte strik, erg chique! Was tijdje terug te krijgen bij de H&M, nu inmiddels uitverkocht. @Lotte; een streep is een streep meid
ja maar er is waarschijnlijk niet eens n streep volgens mij beeld ik het me in. moet wel erg inzoomen met mn ogen namelijk haha. hilda leuke spam!
Joyce Haha, vind je het erg dan??? Ik vond het wel grappig, je ziet gewoon duidelijk verschil en dat komt idd door het gewicht