@Stink; wat schattig, Beau heeft dus zo'n setje in het zwart met een witte blouse eronder. Zondag komt de spam wel!
Lottie aah!! Nu weet je nog niks!! misschien toch even spammen? misschien heb je moeie ogen?en zien wij het wel
@Hilda: ahh leuke foto's haha je kunt ze inderdaad moeilijk onderscheiden. @Stink: ahhh blijft n schattig outfitje @Lotte: jeetje nu is het wel heeel spannend, nou morgenvroeg nog 1 ?? Met pure ochtendurine en een dagje verder moet het goed komen toch
@lottie Sh*t zeg moet je morgen weer testen. Of doe je dat niet? En heb het via marktplaats gekocht. @dees Ben benieuwd naar je spam. Kleed jij Beau eerst even om als hij taart gaat eten?
@Stink; Ik denk het wel, anders vind ik het ook weer zo zonde van die kleding. Ik heb ook wel eens van die schorten gezien maar die heb ik niet in huis.
Roeltje Ik vind jou grappig hahaha. Mannetje is net thuis, dus laat maar even. Ik ga ook hem niet blij maken met misschien een dooie mus. Dus...sorrieeeeeeeeee. Maar denk dat je echt niks zou zien hoop op de foto. Dretjuh Zou wel leuk zijn, maar ben er bang voor Stink Wil eigenlijk niet testen morgen, maar denk dat ik het toch niet kan laten haha. Kijk wel hoe ik er morgen over denk dan! Echt super leuk in het grijs dat pakje!!
lottie zie je ook een lijntje als je in negatief een foto maakt? ik had nu ook een mega licht lijntje manlief vond t onzin maar ik dacht hem toch echt te zien! 3 dagen later kon ik echt niet meer om t lijntje heen
Lottie *kruipt in een hoekje en baalt van geen tuurtest* Nee hoor meid.. Geintje.. Gewoon nog 1 of 2 dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent even opnieuw testen..
bapsie Zou leuk zijn, maar ben er bang voor. In negatief zetten lukt me niet Dees en roeltje Gekkies Nou vooruit...ik zal jullie laten turen om mij vervolgens nog verdrietiger te maken haha, want is niet leuk om te horen als andere ook niks zien En weet zeker dat dit zo zal zijn. Foto Ik heb zomaar ff in tussenuit gepakt, geen idee of het de duidelijkste is
Roeltje dat zag ik ook ja! Das t zelfde als negatief volgens mij. Bapsie jij kan foto's negatief maken toch? Waar ben je!?