December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena: jij al getest of nog steeds niet??

lottie: gewoon over 2 dagen nog eens testen

ik zag l;euek spam vorobij m=komne!!!

verjaardag: wij vieren het volgende weeken de 18e.. bij on skomen zon uhm 30 a 40 mensen.. weet alleen nog niet waar ik het moet laten maar dat gaan we even plannen.

nou ga even bankhangen net gegeten.. cailynn heeft een vriendinnetje gehad die kwam spelen..
    nou even uitbuiken

2. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita nee ben ongesteld geweest

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: hmmm op deze zie ik ook niets..jammerrrr...ik zou gewoon morgen weer testen (ik weet toch dat je je niet kunt inhouden :))
    @chiquita: dankjewel voor je kerstkaart! heel lief!

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zo sneu, mijn man brengt Maura naar bed zoals altijd. Realiseert hij zich toen hij beneden kwam dat hij de verwarming bij haar aan heeft laten staan en vliegt terug naar boven (ik kreeg maar half mee wat hij zei). Schrikt Maura zich te pletter van hem en het voor de tweede keer 'slaap lekker' schoot al helemaal verkeerd :(.
    Ze snapt er helemaal niets meer van en mijn man nog minder op dit moment geloof ik.
    Gussie voor mijn beide lieffies

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; jammer niks te zien, maar wie weet...het kan nog

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaaah mijn man komt vannacht of morgenvroeg al naar huis! :D
    slecht weer morgen en quota bijna op :D heeeeeerlijk..
    *bid dat hij niet al te vroeg terug komt;)*

*gaat bankhangen*

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roel: jeej!
    @riti: agussie, hier ook een keer gebeurd...ze schrok zich rot, huilen huilen huilen, maar ook snel weer over. Ritueeltje opnieuw en toen ging ze slapen. Hopelijk Maura ook snel :)

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,

Stinkerbell, keilieve spam!!!!
    Dees ik heb volgens mij hetelfde pakje voor Beau voor kerst.... alleen was die romper uitverkocht.
    donkere kleur en voelt wolachtig aan...

Stinkerbell, ik heb hier wel een sillybizzy liggen met mouwen dan blijft zijn kleding schoon.. sms maar even als je hem wil lenen.

Lotte, morgen gewoon testen met ochtendurine.

Wij gaan morgen richting de huttenheugte, lekker een weekend centerparcs en plopsaland.
    Met oma lijkt het toch weer wat beter te gaan gelukkig.

O Gimena, lees het nu pas van je moeder, wat erg zeg! Sterkte.

Pooh, toch de knoop doorgehakt?
    Hopen dat je wat meer rust in je koppie krijgt..

Ga nog even op happy harvest en daarna the mentalist en castle kiijken

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sodeju
    Beste brand geweest vanmiddag:$ Lichten van het aquarium waren doorgebrand.. Alles naar de donder binnen.. Kreeg net smsje daarover.. Heb er weinig meer van meegekregen, Lenn werd wakker, dus moest naar binnen.. Kom er dagelijks langs dus even kijken hoe het er uit ziet.

breman.net

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!!

Wow jullie hebben er weer flink wat bijgekletst vandaag zeg!

@lotte: spannend!! ik zie op je kv test niks sorry. maar wie weet over 2 dagen:)

@roeltje: jeeej leuk dat je man al thuis komt!

@elmo: veel plezier het weekend!!

@stink: ahh schattig dat pakje van Luuk! en zonde van je camera zeg, hopelijk kun je nog wat kwa garantie.

@riti: ahhhh arme maura, hoop dat ze weer slaapt inmiddels.

@verjaardag vieren: wij vieren het volgende week zondag de 19e. Emma is woensdag jarig. Vanmiddag singers gekocht en een verjaardagsmuts bij xenos. Er komen bij ons ong 20 mensen dus dat is goed te doen. Moet alleen nog taart bestellen.

@dees: ohh 30 weken alweer jeetje!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh jammer Lotte :(

@Roelje: wheeej nu idd maar hopen dat hij niet al te vroeg komt whahaha ;) of anders gewoon extra veel klussen :p

@All: nou ik probeer morgen nog online te komen, maar heb t nogal druk morgen dus kan niks garanderen.
    Moet de tassen nog inpakken daar ben ik vandaag niet aan toe gekomen, layla moet nog naar de PSZ, moet nog 1 wasje strijken die ik mee wil nemen.

Morgen om hafl 12 layla ophalen bij de PSZ, dan meteen naar Calais rijden waar we om 3uur de boot moeten hebben en rond 16.00 engelse tijd in engeland zijn :)
    ff babyfood shoppen bij de supermarkt, zoals koekjes en papjes die kan ik in het hotel moeilijk zelf maken haha.
    en dan zien we wel

zaterdag een afspraak voor een huis, en hopelijk nog meer... vrij weinig makelaars die echt snel zijn daarzo...

dus hopelijk tot morgen en anders tot zondagavond/maandagmiddag xxxxxxxxxxxx

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden!!

Zie allemaal streepjes en negatiefjes enzo voorbij komen...jullie zitten niet stil he..hihi.

@Lottie..morgen nog eens testen..spannend! Ennuh...Milan is inderdaad een binkie he. Iedereen denkt al snel dat hij al 1 1/2 is ofzo. Hij is nu 80 cm en 11 kg. Hij heeft z'n hele eigen lijn op het CB..hihi.

Hoest verder hier?

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    fijn dat je man al komt!

Chicken
    ja echt n grote knul is het al!! :D daardoor lijkt lianne dus kleiner op de foto;). Niks mis mee:) wow 80cm! Das lang!

Hier
    hele avond al scherpe steken in m'n baarmoeder. Zegt niks weet ik;). Ik zie nog steeds in de verte iets op de kv test.., nooit eerder gehad. ZUCHT!! Morgen of zaterdag testen

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Wordt het toch nog spannend..?!
    BH-worst!!!hahahahaha:D:D:D

Om nog maar even erger te maken. Ik testte altijd in de avond duidelijker dan met ochtendurine;)

Manoe
    Wow wat een knappe vent...mooie foto hoor!

Chiquita
    Haha..Amy vindt de sneeuw vooral koud :D

Roeltje
    Ik heb die KV-Ovus ook eens gebruikt, maar die moet echt knallen om positief te zijn.

Stink
    Heb ik ook gehad met mijn fototoestel. Hij deed het later wel weer goed, maar bleef af en toe die strepen geven. Ach, en toen viel hij in de douche....dus een nieuwe gekocht. Die Amy leuk op de grond gooide, dus ook niet meer helemaal OK is.... Die dingen kunnen ook helemaal niks meer hebben.

Bapsie
    Ik had ze ook goed geraden. Vooral mamahilda heeft Jaydan nogal wat gespamd hier, dus herkende hem.

Stink
    Ook al zo'n leuke spam. Ziet er wijs uit in die kleertjes zeg!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, het beloofde Brownie recept:

[FONT=&quot]Hier dan het recept voor de onvolprezen brownies.[/FONT]
    [FONT=&quot]Nodig:[/FONT]
    [FONT=&quot]200 gr. melkchocolade[/FONT]
    [FONT=&quot]125 mg? olie (zal wel ml. zijn) of misschien is het gram, even uitkijken want 125 ml is meer dan 125 gr. Je kunt altijd nog bijvoegen.[/FONT]
    [FONT=&quot]200 gr. bruine suiker[/FONT]
    [FONT=&quot]2 eieren[/FONT]
    [FONT=&quot]5 ml. vanille-essence[/FONT]
    [FONT=&quot]70 gr. zelfrijzend bakmeel[/FONT]
    [FONT=&quot]50 gr. cacao[/FONT]
    [FONT=&quot]100 gr. walnoten of pecanoten[/FONT]
    [FONT=&quot]50 gr. chocoladechips[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Verhit de oven op 180 graden[/FONT]
    [FONT=&quot]vet een vierkante cakevorm (19 cm.) in[/FONT]
    [FONT=&quot]Smelt de chocolade in een glazen schaal au bain marie[/FONT]
    [FONT=&quot]Roer de olie met de bruine suiker, eieren en vanille-essence[/FONT]
    [FONT=&quot]Zeef het zelfrijzend bakmeel en de cacao en doe beide in het mengsel[/FONT]
    [FONT=&quot]Roer er de gehakte noten en chocoladechips door en giet het mengsel daarna in de ingevette vorm[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Bak 30-35 minuten tot de brownies stevig en knapperig zijn.[/FONT]
    [FONT=&quot]Laat afkoelen en snij vierkante stukken.[/FONT]

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    haha lekker toch bh worst:p!? Ja joh...stomme spanning! Vorige maand was niet zo spannend als nu! Toen zag je m echt niet op de foto. Heb je m'n z&k test gezien? Oh apart! Ik testte met kv altijd smorgens donkerder. Maar als t zo is wat je zegt dan ben k niet zwanger;)
    Oehhh lekker brownies! Leuk ook!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik kom even welterusten zeggen!
    Lenn slaapt nog steeds lekker:) 1x gejammerd maar was binnen 10 tellen weer in dromenland..
    Morgenavond naar The Voice of Holland!!!!!!!!!
    Goed opletten he, of we ook in beeld komen;):p
    trusten!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roel
    wel n leuk teken aan ons geven als de camera op je gericht is:D have fun!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; thanx voor het recept! Nu nog een moment vinden om ermee aan de slag te gaan.

@Dretjuh; heel veel plezier in Engeland!!

@Lotte; wanneer ga je weer testen?

@chicken; Milan lijkt idd nog steeds veel ouder, kun je nagaan wat lengte met je doet! Jullie zijn beide toch ook lang nietwaar?

@hier; lig alweer in bed. Mannetje is nog niet thuis...zou bij een vriendin wat verhuisdozen ophalen maar schijnbaar is het daar gezellig. Ik kan daar een beetje slecht tegen....

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees,
    Snap je volkomen...kan ik ook zo kribbig van worden.

Morgen laatste dagje werken. Wilde eigenlijk brownies bakken maar is er niet van gekomen. Dan maar wat appelflappen halen ofzo hoor...

Beetje tegenslag in de babykamer. Betekend dat we dit weekend hard aan de bak moeten. Morgen laatste afwerklaagje om de muren glad te zetten. Zaterdag muren voorlijmen & plafond stucwerk opzetten. Zou heel makkelijk met een roller kunnen...niet dus. Zondag behangen door mijn schoonouders.

Deel Deze Pagina