Dees ben bang dat t morgenochtend wordt zal t vast niet kunnen laten. En als t me wel lukt weet ik niet of ik t smiddags volhou haha. En smiddags is niet handig. Waar kan je niEt tegen meid? Dat hij laat thuis is of dat hij t gezellig heeft met die vriendin? Vervelend kan je wel slapen denk je?
Collo balen vd babykamer! Wat voor behangkleur werd t ook alweer? Die laatste witte test was trouwens n andere die van z&k was wel wat op te zien. Maar ja vast n indroger al blijf ik stiekem natuurlijk hopen nu
@collo; ut ligt dus niet aan mij... Balen zeg dat de nieuwe babykamer nog zoveel werk nodig heeft, maar het gaat vast mooi worden! @Lotte; ik kan er gewoon heel slecht tegen dat hij altijd langer wegblijft dan hij aangeeft. Ik bedoel, ik wil hem ook graag thuis hebben... Ah dus je gaat morgenochtend testen, ik ben benieuwd!! Ondertussen komt hij net thuis...
Dees ik begrijp je helemaal hoor!! Kan ik ook niet tegen! Was benieuwd wat t was waar jij dan niet tegen kan. Afspraak is afspraak en anders moet hij bellen! Of heeft hij dat wel gedaan? Wordt je straks boos of dat meestal niet?
Ik wilde hem al bellen en sms'en maar had helaas geen bereik...beetje irri. Hij ligt nu gelukkig wel naast me in bed, veel woorden maak ik er maar niet aan vuil want dan is het weer mijn schuld en die hormonsters
Goedemorgen!!! Roeltje bakt een taart, belt de krant en viert een feest..!!! Ja ja, ukkie heeft geslapen tot 6.30 (!!) Schrok me rot om 5 uur zeg.. Ben er al helemaal aan gewend dat ie dan wakker wordt.. Even gekeken, maar hij lag er zo lief bij niks aan de hand.. weer gaan slapen en het was ineens half 7!! Sinds de nieuwe tijd niet meer voorgekomen.. Wel even wakker geweest rond half 12 gisteravond, maar kon al horen dat ie aan het dromen was dus kon lekker blijven liggen.. Idd is hij na 2 minuten jammeren weer gaan slapen Nu even snel boterham eten, dan snel douchen en aankleden.. manlief heeft altijd van die streken dat ik 3 kwartier na zijn belletje al weg moet.. en dat red ik niet met Lenn Daar komt altijd wat tussen.. Tot later!!
heeej Roeltje, ik kan je weer de hand schudden, haha Dani heeft tot half 8 doorgeslapen dit keer ipv tot 4 a 5 uur jeeeej Nou dames, ik ga zo de tassen pakken, de laatste was nog strijken en om half 12 vertrekken we naar Calais om daar de boot op te gaan naar Engeland Kom nog zoveel mogelijk voorbij deze ochtend hoor, maar neem nu alvast afscheid xxxxxxxxxxxxxx Mis ZP nu al hahaha
@ Roeltje; Wat lekker dat Lenn goed geslapen heeft . @ Dretjuh; veel plezier! @ Collo; ben heel erg benieuwd, het recept zelf ziet er al lekker uit @ Dees; oeh ik kan daar ook niet tegen, wil op zijn minst altijd een berichtje oid als het veel later wordt. @ hier; kuch, snuffie en snotter, maar het gaat in ieder geval niet slechter
Morgen!!! Lig nog in bed en Milan slaapt nog. Lig lekker te twijfelen haha. Temp is nog hoog. Maar ja... Helemaal vergeten te zeggen dat we ipv n kerstboom toch maar alleen leuke versiering hebben gehaald anders werd het zo duur met ballen enz. Jammer, maar zo wordt t ook gezellig! Dees nog kunnen slapen wel vannacht? Roeltje joepie!!!!! Hij weet gewoon dat papa weer komt Dretjuh goede reis en veel plezier weer!
Riti blehh wel vermoeiend of niet? Als je niet dit bent en toch druk bezig moet zijn! Beterschap nog. Helemaal blij met je keuken trouwens?
Hoii, Het kost me soms zoveel energie om mee te lezen en te reageren als ik druk ben dan is reageren is losse topics soms nét wat makkelijker haha. Maar ik mis jullie dan wel, dus ik ga mn best doen om goed bij te lezen.
@roeltje; hee wat nou, super zeg dat lenn nog lekker door heeft geslapen, mooie tijd! @Lotte; nee heb helaas de halve nacht wakker gelegen, mannetje is nu weer verkouden dus tja dan start de houtzagerij weer eens midden in de nacht @RiTi; pfff Jullie dus ook nog niet veel beter, houdt moed @hier; beau wordt nu net wakker, wederom als een zeehondje...
Dees Oeh daar kan ik ook niet tegen..Mijn man moet atijd even een belletje of smsje doen.. Dat het later wordt maakt me eigenlijk nooit zo uit, maar wel als ie niks van zich laat horen.. Mm ruknacht gehad dus Lottie ik zeg testen, maar ja, zei ik gister ook en dat heeft je ook aan het twijfelen gebracht Ik zeg: Volg je gevoel politiek correct antwoord dacht ik zo.. Riti jee nog steeds verkouden joh.. Hardnekkig is deze he Lenn is ook nog steeds aan het snotteren, nu bijna een week.. Lenn ligt gewoon weer te slapen Man heeft nog steeds niet gebeld.. Waarschijnlijk moeten we mn zwager ook nog naar huis brengen, die was deze week mee.. hoop niet al te laat vandaag, moet nog genoeg doen haha..
Goedemorgen, Heb nog niet bijgelezen. Nou heb bijna heel de nacht wakker gelegen. Luuk is gisteravond weer ziek geworden. Weer erge hoge koorts. Vannacht een tijdje wakker geweest en wilde alleen maar bij me liggen. 1.5 week terug was hij ook al ziek en heb toen bij de ha aangegeven dat ik vond dat Luuk wel erg vaak ziek is. Hij vond dit ook en we moesten nu maar even uitzieken en kijken wanneer hij weer ziek zou worden. Nou dat is nu dus. Ik heb vanochtend ook gelijk de ha gebeld en kan daar om 10.10 gelijk terecht. Hij had het schijnbaar ook voor de assistentes in de pc genoteert. Luuk heeft de rest van de nacht aardig geslapen maar ik niet. Zit nu gewoon te huilen achter mijn pc. Wat nu als mijn kleine manneke iets engs heeft? Sorry maar moet het gewoon even bij jullie kwijt.
Dees hier elke nacht dat gesnurk dat helpt ook niet mee aan je nachtrust nee!! Ik word er gek van test negatief
Stink ow meid wat vervelend! Voor luuk en jullie hoevaak is hij verder nog ziek geweest tot nu toe dan? Heb je t voor jezelf bijgehouden? Als t vooral verkoudheid enz is dan kunnen het z'n amandeltjes zijn. Dat zou iig niet zo erg zijn verder! Hopelijk niks anders, maar probeer daar ook niet vanuit te gaan dat t wel zo is!! Als snap ik dat je er bang voor bent! Knufff!