December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    Balen meid:(

Stink
    Ach jeetje meid.. Huil maar lekker uit, lucht op:) Tja, het kan van alles zijn waarom Luuk weer ziek is.. Even afwachten wat de ha zegt.. Makkelijk gezegd, ik weet het.. Hopelijk valt het allemaal mee en is het niks ernstigs..
    Sterkte meid:)

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

stink: hopelijk valt t mee! gelukkig onderneemt je huisarts nu actie!

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    In totaal is hij nu al zo'n 8 keer ziek geweest. Nou ja dat kan natuurlijk maar in de afgelopen vier weken nu al zo'n 4 keer. Het het probleem is dat het vaak dus alleen erge hoge koorts is en voor de rest niks. Dus niet verkouden of wat dan ook. Dan wisten we ook waar het vandaan kwam.
    Wat jammer van je nega test.

@roeltje
    Bedankt meid.

@all
    Nou ik ga zo naar de ha. Ben benieuwd. Hopelijk ga ik daar niet ook een potje zitten janken. :):):)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

lottie: balen van je nega test...

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; Aaah jammer dat je test negatief is :(. Ben niet helemaal thuis in de testmaterie, maar is er nog kans bij een volgende test later?
    Ja ben heel erg blij met mijn keuken al mankeert er dusdanig veel aan dat hij opnieuw geplaatst wordt eind januari. Klinkt lekker dubbel, maar heb mijn droomfornuis, koelkast en vriezer draaien al een zonnetje en de gootsteen zit er lekker naast :), de rest komt later wel.
    Kerstspullen incl boom en alles is inderdaad duur. Na de kerst is het vaak heel goedkoop, maar om dan geld uit te geven voor volgend jaar is ook zoiets ;).

@ snot; iedereen thanks voor de beterschapjes en zo :). We zijn niet echt ziek, maar een hoog vaatdoekgehalte hier :D

@ Stinkerbell; Ach nee, kan me voorstellen dat je het eng vindt, zou ik ook hebben. Fijn dat je straks terecht kan, het moet dan nu inderdaad maar eens helemaal uitgezocht worden om er hopelijk achter te komen dat hij niets ergs heeft maar gewoon veel pech heeft gehad. Sterkte!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stink
    dat is wel veel ja in 4 weken tijd! Hopelijk valt t toch mee verder! En je mag daar best huilen, zal vast vaker voorkomen! Sterkte en succes zometeen!

Riti
    ik zou t niet weten. Zit nog 1-2 dagen
    voor nod, dus zou nog moeten kunnen. Maar omdat ik bij Milan al 4 dagen v te voren een mooi roze streepje had denk ik dat t niet meer zal gebeuren.
    Ow wat balen dat er veel mis is! Hebben wij thuis vroeger ook gehad met n nieuwe keuken. Gebeurt toch nog vaak! Wel fijn dat t verder je droomkeuken is:)!
    Ja na kerst heb je er voor dit jaar dan niks
    meer aan:). We hebben nu n mooie grote "pot" van glas en daar doe ik dan allemaal kerstdecoratie in. Ga k straks doen:).

Baps
    testte jij op nod? Donker streepje?

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, beterschap met je vaatdoekgevoel...hopelijk ebt het snel weg!

@Lottie, balen meis :(.
    Xenos en Action zijn niet zo duur en hebben wel leuke dingen!

@DeesDees, hoe is t met jou?

@Roeltje, Lekker uitgeslapen :$. Heerlijk! Houden zo!

@Mroos, wij missen jou hier ook...en natuurlijk onze knappe Boaz...Lotus wil spam!

@Stinkerbell, jeetje meid...ik zou mij ook zorgen maken...fijn dat je huisarts wel een luisterend oor heeft! Succes en laat t snel horen...
    Ze kunnen ook koorts krijgen van de tandjes volgens mij...kan dat het niet zijn?

@Dretjuh, goede reis meid! Hopelijk vinden jullie nu je droompaleis!

@Bapsie, hooooi!!!

@Gimena, was je nu bij je moeder? Hoop dat jullie t naar je zin hebben samen ondanks alle narigheid!

@Collo, succes met de babykamer meis! Schiet op hoor, naar de 40 weken!

@Elmo, fijn dat oma zich al wat beter voelt. Fijn weekend in Center Parcs!

Hoe is t met de andere zwangeren???

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @pooh
    Dat dacht ik de eerste paar keren dat hij ziek was ook. Maar volgens mijn ha krijgen ze van tandjes verhoging en geen 39.8. Was dat het maar.

Nou ja ik zal het zo wel horen. Tot strakjes.

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Lieverd, succes...zal aan je denken en ga duimen....X

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Stink
    heel veel succes (je zit er denk ik al;))
    Volg vooral je gevoel meid.. Knuffel!

Pooh
    goedemorgen!! Lekker geslapen:)?

Man belde net.. Gaan over een half uurtje uit de haven.. Komt mooi uit, kan Lenn straks nog zijn fruit rustig opeten..
    Kind ligt nog steeds te slapen:$ zo'n 1.5 uur nu ongeveer..

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ja heerlijk...alleen gisteren niet zo. Daardoor zit mijn nek al 2 dagen vast...grrrrrrrr...irritant

Fijn dat ze je rooster niet in de war schoppen ;). En dat ie weer thuis is straks natuurlijk! Enjoy!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

lottie test 2 dagen na nod pas duidelijk positief of nod zo half (lees:zoek) zichtbaar streeppie...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Gossie, Luuk wederom ziek :(
    Succes zo bij de HA, het is echt niet erg hoor om aldaar te huilen...dat heb ik toen ook gehad met Beau toen hij die trillingen had. Ik was zooo bang!

@Lotte; hmmz nega test dus...misschien test je nu pas later positief...of zit toch je ongi eraan te komen.

@Roeltje; Mannetje is dus zo straks weer lekker thuis bij jullie, geniet ervan.
    Haha, heeft Lenn nu ineens de smaak te pakken qua slapen :D

@poohbeer; Hier gaat het gewoon zijn gangetje, heb net mannetje uit bed geschopt. Dus die komt zo naar beneden.
    Straks lekker ff shoppen voor Beau.....weet nog steeds niet te halen voor mijn knulletje.
    Rond 15u komen mijn ouders, heb ik dan ook wel weer zin in....ut wordt hier dan wel druk maar het zij zo.
    Ik krijg trouwens wel steeds meer moeites met lopen, pfff vooral die liezen :(

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, Lenn is wakker.. hoor gerommel boven haha.. laat hem nog lekker even liggen:) Kan ie even goed wakker worden.. straks richting Urk mannetje weer ophalen!!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, fijn dat je ouders komen helpen!
    ik wist ook niet wat ik voor Lotus moest kopen, zelfs de kleren waren moeilijk haha...erg he?
    Ja dat had ik ook bij deze zwangerschap...mijn benen en onderrug...pffff...sterkte ermee meis, en neem op tijd rust!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; kleding vind ik dus ook zo lastig aangezien de collectie op dit moment erg karig is. Zelfs de H&M heeft niks nieuws :(
    Ach ja, we gaan zo wel kijken waar we mee in huis komen.
    Gisteren is iig de bestelde garage thuis afgeleverd, mooi op tijd :D
    Ohw praat me ook niet over mijn onderrug...alsof er iemand overheen gewalst heeft!!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Nou dametjes ik ga mn laptop afsluiten, de auto inladen, nog ff wat eten en dan layla ophalen van de PSZ en whoessjj meteen door naar Calais.

Ik probeer zondagavond als ik thuis kom online te komen zo niet wordt t maandagmiddag pas.

Ga jullie missen, xxxxxx

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees Succes met zoeken!

@Dretjuh, heeel veul plezier!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; rij voorzichtig! En vooral veel plezier aldaar, ik hoop dat jullie je huisje treffen!
    Tot snel!

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; hihi Lenn slaapt even lekker bij :)

@ Lottie; hmm nog even afwachten dus nog. Vind versiersels met lichtjes ook altijd supergezellig en kerstig, lekker kaarsjes er bij aan, helemaal knus.

@ Dees; rustig aan doen hoor, last met lopen is zo rottig en de kou draagt ook niet bij. Viel mij inderdaad ook al op dat er weinig nieuws is in de winkels, jammer.

@ fietsvraagje; zie door de bomen het bos niet meer :(. We gaan via het fietsplan van mijn man een fiets kopen (voor hem, want met de bus is hij eeuwig te laat en lang onderweg). Maar nu willen we een mamafiets voor papa, waar ik dan ook op kan fietsen zeg maar.
    Nu heeft de gazelle bloom ook een groot frame (tot 1.95 hebben we nodig) maar die is 900 euro :$, fietsplan gaat tot 750. Iemand nog andere ideeen voor 'grote' mamafietsen?
    Morgen maar eens langs de plaatselijke fietsenmaker, misschien wel handig als zo'n dure aankoop uit de buurt komt.

Deel Deze Pagina