December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hmmm zie nu hele gave stoere zwarte mamafietsen op het internet.
    Het mag ook niet via een internetwinkel komen, ik denk dat ik de fietsenmaker maar laat zoeken want jemig wat zijn er veel fietsen :$.

(ik fiets al mijn hele leven op afgereden omafietsen, heb nog nooit een versnelling of een handrem gehad, man ook niet, dat wordt nog lachen straks :D :p)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *oh ja ik ging iets nuttigs doen tijden Maura's slaapje*

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    nogmaals veel plezier:D!!

Riti
    sorry geen idee, heb n oud barrel en geen fietszitje.

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou ben terug van de ha. Hij heeft niks kunnen vinden bij Luuk. Het lichamelijkonderzoek was helemaal prima. Maar hij vond het ook erg vaak dat Luuk nu koorts heeft zonder een duidelijke aanleiding. Nu moeten we maar weer even uitzieken. Maar we hebben wel een verwijzing gehad naar de kinderarts. We gaan hem dus helemaal binnestebuiten keren.

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Veel plezier.

@riti
    Hier een "gewone" fiets met een bobike stoeltje. het opstappen is wat lastig maar dat is even oefenen.

@dees
    Wanneer ga jij beau zijn verjaardagskado geven? Op zijn verjaardag of Zondag al?

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; Fijn dat er niets erg was. Ook wel heel fijn dat het nu uitgezocht gaat worden, al is binnenstebuiten keren natuurlijk niet leuk.
    Beterschap voor de kleine man!
    Ik heb ook het fietszitje op mijn gewone fiets, gaat prima. Alleen heb ik helemaal geen standaard en afstappen en uitladen met kind en andere zut moet ik nog goed oefenen ;).

Mijn man heeft een fatsoenlijke fiets nodig aangezien hij 25 km per dag gaat fietsen, dan maar meteen twee vliegen in 1 klap was ons idee.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stink
    goed om te horen! Opgelucht of nog niet helemaal? Fijn dat ze
    m nog even goed gaan onderzoeken! Kan geen kwaad:)

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    probeer op alles te reageren sorry als ik iemand vergeet!

stink: das ook minder zeg! en wel vaak hopelijk komt er in ieder geval wat uit in het zh.. dan weet je ook waar t vandaan komt!

gimena: wat is er met je moeder dat heb ik gemist weer niet aangeslagen??

elmo: veel plezier! in plopsaland :)

dretjuh: succes met de huizenjacht en rij voorzichtig!

kado geven doen wij zelf ech op zijn verjaardag :)

riti: fiets is moeilijk idd want zijn best duur he!
    heb je al iets gevonden?

collo: brownies lekkerrrr begin er niet meer aan mert cailynss zwangerschap te veel gegeten en zoooveel aangekomen:p

lottie: ooh das k**** dat het negatief was nouja je bent nog niet ongi! en als t wel komt.. dan maar weer aan de slag..

pooh: komt di of wo uit??

roeltje en xena: veel plezier vanavond ik zit voor de buis dus wel zwaaien he :p

roeltje: hangt de vlag al buiten?? ( omdat ie zo lang sliep? )

dees; ja daar kan ik ook niet tegen te laat thuiskomen hoewel ik het wel gewqend ben dat doet die van mij ook altijd maareja ik gooi het slot erop ;) gemeen he :p

nou hier niet zon leuke nacht gehad yorgos werd constant wakker pff en nuook nog licht grieperig bah..

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    Niet echt opgelucht. Denk dat ik dat pas ben als de kinderarts heeft bevestigd dat er niets is.

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik schaam me wel hoor!! hier zijn de kados van sinterklaas weet ook niet wat ik geven moet op zijn verjaardag ;) Bekijk bijlage 114046

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chiquita; hahaha wat een superfoto!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stink
    snap ik wel hoor! Hoe lang duurt t voor hij mag? Of had je dat al gezegd?

Chiquita
    jeutje....wat veel...

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wel erg leuk gemaakt zeg die foto!

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lottie: ja het was meer dan ik dacht.. echt erg maar daar zaten ook wel een paar kaods bij van fam .. dus niet alles hebben ze van ons he .. zou er ok nog eens bij moeten komen :p

15. gimena

gimena Niet meer actief

@lottie dat is minder ..:(

@pooh nee ben gewoon thuis. maar bel veel met me moeder.

@chiquita zou niet weten wat niet goed is aan geslagen. weet alleen dat ze nu in totaal 4 kanker plekken heeft 2 zijn er weg gesneden andere 2 pas als de wonden zijn genezen.

@ga maar eens wat in me huishouding doen :)

16. mroos

mroos Niet meer actief

@Chiquita, jeetje wat veel haha! Bedankt voor de slaapzak hé! Echt een gigantisch ding maar Boaz slaapt er heerlijk in.

@Lottie, jammer van de nega test! Maar wie weet.. en anders deze maand er flink tegenaan ipv 1 keertje;).

@Stink, Fijn dat hij binnestebuiten gekeerd wordt! Boaz is ook heul vaak ziek, vraag me af of hij telkens ook echt beter wordt. Elke keer na bezoek bij moeder of schoonmoeder is hij lamlendig en verkouden en af en toe koorts, ze hebben allebei honden, vraag me af of het daarvan komt.. Iig wel erg irritant, want ik weet het verder ook niet. Hopelijk weten ze het bij Luuk snel!

@Dretjuh, veel plezier in Engeland, hopelijk komen jullie het droomhuisje tegen.

@Riti, ik heb de Gazelle Bloom, maar wel tweedehands! Ben er erg blij mee en ook man vindt hem lekker fietsen, ik heb ook een hoog model.

@Pooh, dat is lief:), speciaal voor Lotus de spam onderaan de pagina haha, heeft Lotus haar veels te late envelop al gekregen?
    Ik vergeet altijd dat ik post in mn tas heb zitten, nog geen 1 verjaardagskaart is op tijd geweest haha.

@Boaz, ondanks dat hij erg snotterig/benauwd en ziekjes is, en aan 1 stuk door hoest, ontwikkelt hij lekker verder, hij loopt nu langs tafel en bank, dus ik ben erg trots. Verder heeft hij al echt gebaren om te laten weten dat hij ergens naartoe wil, ergens weg wilt, of met iets wilt spelen. Hij zingt de hele dag door, kruipt naar de cdspeler toe en gaat dan voor de cdspeler zingen(zal het vandaag proberen op te nemen) en zingt zichzelf in slaap haha.

@eten, Boaz eet en drinkt voor zijn doen héél slecht, ik heb me vandaag voorgenomen maar weer alles te pureren, in de hoop dat hij dan meer eet. Fruit ging er gepureerd iig wel in. Boterham wil hij alleen donkerbruin en dan met kaas, anders niet en avondeten heeft hij helemaal geen zin in, net als de cracker of rijstwafel. Bij elke maaltijd drinkt hij 3 minislokjes uit een beker en hij drinkt over de dag met geluk 1 fles(tuitbeker wilt hij helemáál niet meer) diksap. De avondfles gaat ook maar half op.Alleen de ochtendfles vrijwel helemaal..
    Ik kijk het wel even aan. Hij is natuurlijk niet lekker en misschien krijgt hij tandjes(kwijlt veel..).
    Meer moeders die dit herkennen?

Volgende week 1 jaar! Las al dat meerdere mensen er weemoedig van worden, ik ook hoor! Denk veel terug aan vorig jaar. We vieren het gewoon zaterdagmiddag en houden het lekker klein!

Hier mijn stoere man;
    Bekijk bijlage 114063

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Stink
    fijn dat je een verwijzing hebt gekregen.. Kunnen ze hem helemaal nakijken en misschien een oorzaak vinden waar het allemaal vandaan komt..

heb alleen even naar het berichtje van Stink gekeken, sorry..
    zijn net thuis:D even snel broodje eten en dan kan Lenn weer richting dromenland.. is aardig moe alweer..

Man is zwager naar huis aan het brengen met de order om om 15.00 uur weer thuis te zijn.. dan gaat mama lekker lang douchen en opmaken, mooie kleertjes aan.. Je zal maar wel in beeld komen en er uit zien als een slons haha..

18. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos mooie spam wat is hij al groot!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hèhè
    Milan slaapt! Eerste x pas vandaag. Benieuwd hoe lang of kort t zal duren.

Mroos
    goed van Boaz dat hij nu ook kan lopen langs de bank! Leuk hè die gebaren/hints!? Echt lief!
    Dat slechte eten herken ik vooral. Milan krijgt n kiesje en weet niet of t daardoor komt. Het wisselt per dag wat hij wil eten. Maar boaz eet wel echt weinig lijkt. Kan zijn ja dat hij zich echt niet lekker
    voelt. Misschien keelpijn?
    En hoe is het verder met jou?

Dees
    vroeg me net ineens af hoe t met beau zijn oorpijn is!?

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, thanx!

@Lottie, ja hij eet wel weinig ja.. wel wat hapjes hoor van het avondeten of van een yoghurttussendoortje, maar gewoon weinig. Net wel 3/4 boterham op.
    Last van keel kan ook ja, hij is schor, heeft zelfs een hees huiltje..

Wat lief dat je vraagt hoe het met me gaat:). Werken vind ik aan de ene kant heerlijk (vooral het nuttig voelen en het geld dat binnenkomt;)), maar ik mis Boaz echt. Ik wil hem het liefst de hele dag bij me en als hij dan telkens verkouden/ziek is als hij terug komt van moeder en schoonmoeder dan denk ik; 'zie je wel? hij kan beter bij mij zijn..' Ik heb ook echt het idee dat ik hem tekort doe.
    We willen even aankijken wat voor tegenvallers in januari komen van de belastingdienst en eneco, en als dat allemaal betaald is en meevalt, dan vraagt mijn man ouderschapsverlof aan.. Dus dat zal ongeveer vanaf maart zijn dan, dan hoeft Boaz gelukkig maar lekker 2 daagjes weg.

Haha nou sorry voor het hele verhaal, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er bij stil sta dat ik me zo voel:), alsof ik echt tekort schiet, naar Boaz maar ook naar man/vriendinnen/huishouden enz.

Ik ga vanavond ergens oppas proberen te ritselen om met mn man naar de bios te gaan. De laatste keer dat wij echt samen wat gingen doen is alweer meer dan een half jaar geleden..

Deel Deze Pagina