December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    anders probeer je thijmsiroop:) misschien helpt dat voor zijn keeltje!

Ik snap je gevoel heel goed. Ik voel me namelijk ook erg nutteloos thuis;). Maar even over jou... Het zal idd moeilijk zijn dat je niet altijd bij m kan zijn als hij niet lekker is! Tekort schieten is meer je eigen gevoel dan dat het waar is denk ik;). Sorry, wilde niks aanwakkeren! Maar misschien wel goed, want blijkbaar zit dat gevoel er toch ergens!! Wat fijn dat je man waarschijnlijk verlof kan opnemen!!
    Oja wat leuks doen samen... Hier 1x sinds Milan er is. Geniet ervan:)! Is goed voor je!

Hier
    Milan is wakker aan het worden..heeft toch n uur en 15 min geslapen

2. mroos

mroos Niet meer actief

Thijmsiroop? Waar koop je dat? Apotheek? Moet ik toch nog naartoe vanmiddag..

Maakt niet uit hoor, dat je het vroeg, ik merk dat het goed is voor mezelf om even te erkennen. Ik denk ook wel dat het deels gevoel is, Boaz heeft het namelijk hartstikke naar zijn zin bij de oma's, maar ik weet wel dat hij het vrolijkst is als hij veel thuis is. Gelukkig ben ik tot en met maandag vrij:D.

Wij ook maar 1 of 2 keer wat gedaan.. Vaak genoeg thuis een dvd'tje gekeken met een fles wijn ofzo, maar niet echt weg, en dat is ook wel eens lekker.

Wil je weer bij een apotheek werken? Zijn daar een beetje vacatures in? Wat voor diplom heb je?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi dames, ff kort bericht vanuit hier.
    Vanmorgen met het gezinnetje naar de Ikea geweest en de speelgoedwinkel, voor Beau zo'n kralenbaan gehaald en een andere kinderstoel.
    Bij de speelgoedwinkel die badoctopus gehaald en een activiteitentafel.
    Tussendoor werden we gebeld over de hypotheek etc. van mijn zusje....lang verhaal maar het komt er nu dus op neer dat ze de boel dus toch niet rond kan krijgen en dus maandag niet de sleutel krijgt van haar huisje.
    Ik ben echt pissed nu!! Heb dus echt geen idee hoe nu verder.... :(

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, net heerlijk uitgebreid gedouched en haar gedaan, opgemaakt..
    straks omkleden:) oooeeh heb er zo'n zin in! Ik ga gewoon een avond weg:D nog niet voorgekomen sinds de bevalling:)

Wendy nog even in de zeik genomen net :D
    zat al de hele ochtend naar de telefoon te kijken.. Zal ik? Of zal ik niet? Toch maar gedaan..
    Opgebeld en gezegd dat ik niet mee kan omdat Lenn en mn man ziek zijn.. Ze schrok zich dood :D
    Eigenlijk snappen we allebei niet dat ze er ingetrapt is, zo overtuigend klonk ik niet haha..

sorry ben helemaal hyper.. Man heeft net de auto gechecked.. Olie, koelvloeistof en ruitenwisserspul.. Gaat me niet weer gebeuren dat de auto het niet doet als ik ergens heen moet;)

Geen ideeee wat ik allemaal typ, zit helemaal te stuiteren.. lekker een avondje weg:) Komt goed met de mannen thuis, man heeft allemaal plannen om te doen haha.. even wandelen, lekker eten, samen douchen, verstoppertje spelen enzo..
    'Niet tegen mama zeggen, maar je mag vanavond opblijven:D'
    whaha heerlijk..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :$:$:$ aaah wat kut!!! jeetje meid, dit is echt balen!
    heeft de bank dat niet eerder kunnen zeggen?

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, woow, dat is een kutbericht.. (mag ik dat typen;)). Dees, ik vind dat je aan jezelf moet denken en dat ze hoe dan ook maandag weg is. het is niet jou verantwoording. Ze gaat maar naar ouders of vriendinnen, maar niet meer bij jou, je gaat bijna weer bevallen! Echt hoor, even voor jezelf kiezen nu. Jij bent niet verantwoordelijk voor het leven van je zusje, hoe vervelend dat misschien ook is..

@Roeltje, heeeel veel plezier vanavond, geniet ervan!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; respect dat je ondanks de drukte zo uitgebreid reageert. Lekker meelezen is ook leuk in ieder geval.
    Ik herken je verhaal wel mbt het eten en drinken, kunnen tandjes zijn maar heb ook steeds meer het idee dat het een beetje bij de leeftijd hoort (hoor het veel). Eten is niet meer het allerleukste en het allerbelangrijkste of zo. Maura was in ieder geval altijd een hele goede en tevreden eter en is de interesse nu ook aardig verloren, beetje met vlagen nog. Ik heb altijd zowel fijner als grover aangeboden, het maakt niet veel uit het verschilt per dag hier ;).

En keelpijn bah, naar is dat, veel drinken in ieder geval, kamillethee en ik heb een vsm kindersiroopje tussikind, suikervrij en speciaal voor kleintjes (er is een hele kinderserie, net als de chamodent voor tandjes en zo)
    Wat wordt Boaz groot zeg, mooie kerel is het!
    Ben je nog de cursus gebaren gaan doen met hem?

@ Dees; Ach nee, en dat horen jullie nu? Dat vindt ik echt niet kunnen eerlijk gezegd (obv een loonsverklaring en de hypotheek kan zoiets toch meteen berekend worden). Ik ben het met Mroos eens, je moet voor je zelf en je gezin kiezen denk ik. Jeetje, sterkte!

@ Roeltje; Leuk! Heel veel plezier vanavond!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; schijnbaar niet! Weet je wat het ergste nog is dat het allemaal wel door kan gaan als wij of mijn ouders garant staan bij de bank voor haar. Maar dat wil ik niet!! Mijn mannetje wel, daar hadden we net nog wel ff oneigheid over maar ik vind dat dat de taak is van mijn ouders, maar die durven het ook niet aan.
    Mannetje is het ook echt ff beu en wil d'r ook graag uit huis hebben.

@mroos; ik wou dat het zo makkelijk was. We zullen vanavond hier wel uitgebreid over praten, ben benieuwd waar we op utkomen.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; we hoorden het net toen we op het punt stonden om weg te gaan. Het ingevulde nibud formulier is schijnbaar niet in orde, aldaar komt ze een x bedrag tekort en dan durft de bank het niet aan.

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Mroos, kan mij helemaal voorstellen dat je dat gevoel soms hebt. Maar vergeet ook niet jezelf, je moet ook jezelf niet vergeten. Ik kan Lotus ook niet loslaten erg he?
    Ze is inmiddels ook helemaal mama mama...als wim haar op haalt uit bed ofzo en ze ziet mij moet ze naar mij...kortom kan mijn reet niet keren. Dus fijn dat je mannetje wat minder kan gaan werken, ik denk nl dat t voor lotus ook niet helemaal goed is om zoooooo aan mama te hangen. Ken dat van Max helemaal niet, die vloog met iedereen mee...haha. Misschien wel t verschil tussen jongens en meiden.
    Wat een kanjer is/blijft het toch! Lotus wilde al date-en ving ik op ;). Heb haar gezegd dat ze nog wel erg jong is...
    Nog geen kaartje gekregen, komt vast nog wel!

@Dees, jeetje wat een klote nieuws! Ik vind ook dat je voor jezelf moet kiezen. Het is even zwaar, maar het lucht echt op!
    Ik heb het op een gegeven moment ook moeten doen met mijn 2 zusjes...borderline moeder en vader die overal zijn handen af trok. Eerst gezorgd voor ze, maar op een gegeven moment ook gezegd en nu is t genoeg..jullie zijn volwassen, and so on...
    En bedenk dat als alles maar altijd wordt opgelost voor ze, leren ze het nooit.
    Wil je mannetje niet garant staan puur om er vanaf te zijn? Foute keuze denk ik...succes met alles meisje!

@Roeltje, stuiter de stuiter...heeeel veel plezier! Doen jullie even zwaaien bij Ede? Doe Rob (oud klasgenoot van mij) de groeten als je hem ziet!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Oja, hier nog gelachen tussen de middag.

Lotus zat weer te klieren met haar brood (lees spelen en op de grond gooien). Toen zei Wim tegen haar:
    Zeg dame, kunnen we ook netjes eten???

Waarop Lotus heel heftig met haar hoofd schud...NEE dus :p.

Waarop ik in de lach schoot...zegt Wim....euhhh opvoeden kan ik niet alleen hoor...je moet me wel helpen en steunen! :D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oom en tante van mn man hoorde 3 dagen voor de koopoverdracht dat de hypotheek niet verstrekt werd.. Banken zijn vaak zooo laat daar mee.. hopelijk komt er toch een oplossing want als ze nog langer bij jullie blijft ga je er zelf aan onderdoor meid.. Sterkte en dikke knuffel!!

Ik ga nog even snel plassen en dan stap ik in de auto!! Daaag

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; mannetje vond dat dat de enige oplossing idd was om nog van haar af te komen...klinkt cru maar ik begrijp hem wel. Ik wil ook graag zelf weer verder maar voel me niet de aangewezen persoon om weer eens bij te springen waar nodig. Vind het een groot risico aangezien we zelf ook een hypotheek hebben.
    Komt vast wel weer goed, de vraag is alleen wanneer?

@roeltje; klopt, banken zijn nooit echt vlot helaas.
    Hey meid, heel veel plezier vanavond!!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Deesdees, dat vermoeden had ik al...goede keuze om dat vooral niet te doen! Succes met en probeer voor jezelf te kiezen...al is t moeilijk!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; we gaan ons best doen!

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees: jeetje zeg! lekker is dta.. maar je moet idd voro jezelf kiezen hoor!
    is di ebadoctopus leuk?? nu woprtd ik wel erg benieuwd!

gimena: nou die medicijnen die ze eerst had sloegen toch niet aan??

roeltje: veel plezier kan me voorstellen dat je hyper bent!!

ik kan qyano ook niet echt los laten en al zou ik het willen qyano mij ook niet.. hij huilt alles bij elkaar als ik er niet ben.. ben welles naar het centrum geweest 2 uurtje hij heeft ook 2 uru lopen huilen.. we hebben al wel verjaardagen gehad zoasl afgelopen za en dan nemen we hem mee met een camping bedje of wandelwagen en ligt meneer de hele avond te slapen.. naast me.. maar ben ik er toch uit.. vind dat ook wel fijn!

mroos: wat ene mooi mannetje zeg! ja die zakken zijn 110 cm t/m 3 jaar ofzo.. cailynn past er nu volgens mij nog in. en die is 4 :p

nou net maar frietjes gehaald voor de 2 oudste zel fniet echt honger qyano maar een potje gegeten en een klein stukje frikandel..
    straks lekker op de bank tvoh kijken

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Chiquita, jullie zijn vroeg met eten, lekkere lange avond dus! Heerlijk!
    Ik kan allebei de dagen, dus zeg t maar.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita is bijna een half jaartje kanker vrij geweest maar dat is nog goed hoor schilt een half jaar kanker weg snijden

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chiquita; thanx voor je kaartjes (verjaardag beau + kerst).
    Die badoctopus schijnt speelgoed van het jaar te zijn, kon hem niet laten liggen :)

@mamakindje; beau vraagt ook meer aandacht van mij dan bijv. van papa.

@hier; mijn ouders komen dus ook niet vandaag, die komen morgen...wel een beetje balen.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    Sorry, ben een beetje laat met antwoorden, maar misschien heeft iemand anders dat wel al gedaan. Je kan het bij drogisterijen en apotheken kopen:). Let bij een drogist goed op dat ze je de goede meegeven!!! soms geven ze een fles mee voor kinderen vanaf 3 jaar, voor onze kleintjes is er een andere versie:).

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nou wil, vind het moeilijk om hier te vertellen waardoor dat komt. Ik heb een mbo 4 diploma apothekersassistente. Zou graag een hbo diploma halen ooit. Had ik ook wel gekund, want ben geslaagd met 8en 9ens en 10en en het is best een pittige opleiding hoor je overal. Maar het ging toen niet goed met me, dus iedereen vond het al knap dat dat me gelukt is;). Ik nu ook wel een beetje;)
    Owwja, vergat je spam! Echt een grote knul al. Leuke foto!

Dees
    Die badoctopus hebben wij ook voor Milan, echt lachen dat ding!!
    Oh meis, wat balen!!! Dus echt op het laatste moment gaat het niet door! Wat naar! Lastig wat je nu moet doen...weinig ben ik bang? Sterkte!

Roeltje
    Stoute jij haha. Wel grappig. Veel plezier, geniet ervan!

Pooh
    Hahaha grappig:p. Wat nou netjes!!!? Willik nie dacht ze;) En die opmerking van Wim hahaha:p

Deel Deze Pagina