Verkiezing Speelgoed van het Jaar - Bubbel Badoctopus deze is het toch? Die bevestig je aan de muur en blaast bubbels, is dat het idee? Of net zoals een activity centre aan de box, maar dan in bad, lekker tegen aan rammmen dus
haha, dat is hem inderdaad! Ben wel heel erg benieuwd hoe hij in de smaak gaat vallen bij Beau. Cadeau's zitten nu nog ingepakt en komen zondag tevoorschijn, dan zal alles getest worden door een vakkundige jury
*Breaking News* !! Beau loopt!!!! Yahooo....hij liep net zo bij de tafel vandaan en zette zo'n 10 stapjes
Jaaaaaaaaaaaaaah hahaha het hangt in de lucht blijkbaar Maura zette net haar allereerste pasjes los!!! Zo gaaf, paps was ook thuis waren we er allebei bij
Dees jaaa goedzo! Leuk hè!? Joepie! Riti wauuuw maura heeft echt n mega inhaalslag gedaan hè de afgelopen weken! Gaaf om te zien hè die pasjes!?
@ Lottie; ze gaat lekker, ze is eigenlijk altijd al wel aan de vlotte kant geweest maar dat valt bij een aantal supersnelle decemberkindjes niet zo op .
Riti oh haha dacht dat je toen zelf zei dat ze maar de hele tijd alleen bleef teigeren en toen een aantal al stonden enz. Vandaar ineens ging ze toen na n tijdje heel snel. Maar idd het is alsnog snel hoor,want gemiddeld lopen meisjes met 14mnd (ze zal nu waarsch snel echt los gaan lopen! Maar hoeft nie) en jongens 16mnd!
@ Lottie; ja dat klopt ze teigerde erg lang voordat ze ging kruipen (althans, ik vond dat lang). Optrekken en staan deed ze wel weer snel maar kruipen snapte ze niet of zo. Ze heeft nu ook echt de smaak te pakken, ze bleef steeds maar los pasjes zetten. Leuk dat ze dat soort dingen zelf ook zo leuk vinden.
Wauw! Allemaal lopende kindjes; knap hoor! Ik denk dat Tijs ervoor gaat zorgen dat het gemiddelde klopt haha! Niet tijgeren, kruipen, optrekken....hij rolt de kamer rond en is lekker lui denk ik. Zal vanzelf wel komen... Morgen hier mijn verjaardag, dus vandaag het huis goed gepoetst. Ben er klaar mee nu. Tijs heeft vandaag voor het eerst 1 dutje gedaan (van 1 to 3) en ligt net een kwartiertje te slapen. Ben benieuwd of dit nu vaker gaat gebeuren. Lekker zo ATWT bijkijken, loop een paar weken achter geloof ik...
Haha dames, dankudanku! @dees: superknap! wat gaaf zeg! @riti: jeeej Maura ook!? geweldig dat jullie er allebei bij waren! @lotte: stomme test...hij moet posi zijn! @happy: alvast gefeliciteeeeeerd! Sara zorgt er ook voor dat het gemiddelde klopt hoor wel tijgeren, maar niet gaan staan en al zeker niet lopen hahaha
Riti ja geweldig hè!!? Zo trots zijn ze dan! Kijkt ze je dan ook steeds lachend aan? Had je toen t eerste filmpje v Milan gezien? Die keek ook zooo trots! Geniet er maar van het gaat zo hard!!
Hey allemaal, Hoe is het met jullie? Ben lang niet geweest. Jullie schrijven ook zo veel Hier alles goed. Ik ben inmiddels uit de ziektewet en werk nu weer. Dus ben wat drukker. Verder probeer ik nu echt mijn studie af te ronden. Met Robijn gaat het goed. Ze staat al in de box. Aleen ze is nu wat verkouden en heeft gisteren ook veel last gehad van de vaccinatie. Maar gelukkig is ze flink verwend met Sinterklaas dus kan ze mooi met haar nieuwe spulletjes spelen.
Happy alvast gefeliciteerd!! Doortje ja stomme test!! M'n temp is wel nog steeds hoog! Stom! En al misselijk?