December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @pooh; Hihi, nou echt...je zou bijna denken dat ze ons hier weg willen hebben.
    Kwam er trouwens gisteren wel achter dat ons toekomst huis nu verkocht is :( balen!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    update:

Drukproblemen door waterleidingbreuk

Maarssen, 04-12-2010 08:12

Als gevolg van een waterleidingbreuk kunnen drukverschillen vookomen in Maarssen en een deel van Maarserbroek. De leidingbreuk is zaterdag voor 7.00 uur ontstaan.
    Medewerkers van Vitens werken eraan om de waterlevering zo spoedig mogelijk te herstellen. De verwachting is dat de reparatiewerkzaamheden in de loop van de ochtend worden afgerond.

Bruin water
    Wanneer er weer water uit de kraan komt, kan dit een bruine kleur hebben. Dit wordt veroorzaakt door ijzerdeeltjes die in het water bewegen door veranderende stroomrichting. Het ziet er minder smakelijk uit, maar is niet schadelijk voor de gezondheid.
    Meer informatie over bruin water.
    Onze excuses voor het ongemak.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ff de kraan getest en we hebben weer water!!!! Yahoo....ga gelijk ff wat water extra sparen :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau slaapt nog steeds, ik ga maar eens ff douchen en dan ons mannetje wakker maken.
    Tot zo!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeee Dees gelukkig heb je weer water! :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; balen dat het huis wat je op het oog had nu verkocht is :(.
    In ieder geval is het waterprobleem snel weer opgelost.

@ Pooh; hihi ff lekker zitten dan, echt zo'n moment voor een peukie, rook je?

@ hier; kan op zaterdag altijd zien wat er in ons groente/fruit pakket komt te zitten die ik op dinsdag haal dus ben al druk aan het verzinnen wat we gaan eten deze week. Nog even op zoek naar inspiratie :).

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @psje: Leuk park in Winterberg! Wij zaten al heel erg te balen dat we niet kunnen wintersporten (nu ik weer zwanger ben dan). Maar dit ziet er wel heel leuk uit als alternatief!

@gimena: !!TESTEN!! Enne... heel veel succes bij de tandarts!

@roeltje: Wat een gedoe met die inspectie.. Hopelijk alles in orde!

@crea bea pooh: Succes met de voorbereidingen en have fun morgen!! En, over die spiraal: lastig hoor! Dan ben je wel in 1 klap van de maandelijkse spanning af, maar aan de andere kant kan je dan ook niet meer stiekem hopen....

@dees: Doe lekker rustig aan en laat je heerlijk verwennen door je ouders! En over je zusje:klinkt idd als een puber, maar gelukkig is het einde van de logeerpartij in zicht!! Enne... succes met het water daar in Maarssen! Irritant zeg!

Hier weinig spannends. Doe het nog steeds rustig aan. Met de misselijkheid/maagpijn gaat het heel wisselend. Vorige keer voelde ik vanaf 10 weken langzaam beter, dus met een beetje mazzel is het einde in zicht. Dinsdag trouwens weer naar het ziekenhuis. Deze keer voor de officiele termijnecho. Ben erg benieuwd naar de datum! Verder een heel weekend vol ouders gepland. Vanavond komt mijn moeder met haar vriend en morgen mijn vader. Op zich allemaal gezellig, maar had stiekem ook wel zin in een familiedagje met zn 3-tjes.

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Hmmm...mn moeder belt net af vanwege de ijzel....Toch wel jammer! Het is trouwens weer een grote deja vu met mijn kraamtijd vorig jaar. Toen moesten ook heel veel mensen afbellen ivm de sneeuw (mijn vrienden/familie wonen allemaal op anderhalf uur rijden). Dat vond ik toen zo jammer! En nu dus weer... Donderdag ging etentje met mijn vader niet door ivm sneeuw, vandaag komt mn moeder niet... Ik zie mn ouders al niet vaak, want mn vader woont in de Pyreneeen en mn moeder in Rotterdam en Amsterdam (haar vriend dan). Balen!

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks Panos, spiraaltje...ik ben er klaar voor denk. Denk ook dat het meer rust geeft.

Mmm..je moeder belt af, jammer maar nu heb je wel je familiedagje met z'n drietjes...veel plezier!
    Ik ben benieuwd naar je echo! Hopelijk ben je iets verder en dus sneller van de misselijkheid af!

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Yep, inderdaad zo'n heerlijk Marlboro momentje...jammie!
    En inspiratie gevonden?

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Dat is zeker balen, maar er komt vast iets anders leuks!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hier, heb al aardappels en eieren gekookt voor de huzarensalade...boodschappen gedaan (nu ECHT de laatste). Nu even een bakkie en dan met de rest aan de gang...weet alleen niet wat eerst!

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hier, heb al aardappels en eieren gekookt voor de huzarensalade...boodschappen gedaan (nu ECHT de laatste). Nu even een bakkie en dan met de rest aan de gang...weet alleen niet wat eerst!
    Mijn zusje komt zo uit ZH vandaan even de sint kadootjes brengen voor haar kids voor morgen.

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Mmm..dubbele post...zp is van slag en traag

15. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje nee nog niet.

@pooh nee zit nog geduldig te wachten misschien is me cyclus wel weer langer :( meschien komt het ook dat ik teveel ben afgevallen maar alles kan nog vandaag :)
    en snap je wel hoor wanneer krijg je je spiraal? doet dat pijn om zo iets te zetten weet je dat?.

@testen NEE ga niet testen:D ik wil wachten heb er wel 1 liggen (gekregen van Chiquita) lijkt me verstandiger

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Spannend Gimena!
    Weet ik niet, zal morgen eens bellen. Is meestal op dag 5 ofzo van je cyclus dat ze hem plaatsen. Dus als ie op voorraad is misschien volgende week al, anders in 2011.
    Je voelt t even, maar pijn nee. Later hou je wat lichte buikkramp voor een paar uurkes.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag:)
    alle 'negatieve' verhalen over mijn man neem ik allemaal terug en wel er direct :D:p

Iets na 8en is Lenn weer naar bed gegaan. Ik er ook weer ingedoken.. Lekker slapen.. Rond half 12 kwam hij met Lenn weer boven mij wakker maken:) Rond kw voor 12 onder de douche gestapt en er om 12 uur weer uitgekomen :D heerlijk haha..
    Kom beneden:
    - was is gedaan en opgehangen
    - vaatwasser draait
    - Lenn heeft zijn koekje gehad (geen fruit meer in huis)
    - Lenn heeft boterham gehad
    - Kamer is opgeruimd
    - boodschappenlijstje was klaar

Oja, om 10 uur ofzo kwam hij een kruik brengen:) lekker..

Hij is nu boodschappen doen en spullen wegbrengen (moest echt weg, heeft het nog zo lang mogelijk gerekt)..
    dan komt hij even thuis en gaat dan naar de stad, traphekje kopen en langs zijn broertje.. dan blijft ie lekker thuis..
    Helemaal top dus:) Heb net gegeten, Lenn gaat straks ook weer naar bed..

Was zo smeltmoment toen ik beneden kwam.. Hond en kind kwamen blij op me af.. Heerlijk:)

Mm, ben wel lekker emo vandaag merk ik al.. Sorry haha..

zat me vanmorgen ineens te bedenken dat hij over 2 weken al jarig is:(:)

ik ga even met Lenn spelen en duik dan weer op de bank:)
    toedels!!

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaaa gevonden!!!
    wij zijn ingesneeuwd.... dus niet naar haarlem om sinterklaas te vieren...Sara is ook ziekjes (heeeel erg verkouden!), dus kijken of het morgen lukt.
    Ik ga bijlezen!

19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

Ben weer veilig thuis gekomen van mn werk al was het wel spannend. Ect super glad en toen zat ik ook nog in een hevige sneeuwbui. Voelde echt de auto alle kanten op gaan. Was ook echt heel blij toen ik mn straat in reed! En dan zijn en nog van die mensem die gaan bumperkleven!!! Echt niet wijs.

@panos: jah het lijkt me dcht een prima lokatie voor jonge gezinnen om te wintersporten!

@dees: ahh jammer huisje verkocht, baalmomentje!

@roeltje: wow wat super van je man, heerlijk voor je meid, ke hebt het verdient!

@pooh: jaja en toen was het morgen dan echt zover.... Heel veel plezier en lekker genieten! Heb je ons kaartje al binnen?!

@derest: sorry, ga even een poepbroek verschonen en dan met emma sleeen. Is hier eindelijk opgehouden met sneeuwen:)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    jee meid, ingesneeuwd:$
    arme Sara.. pff heerst wel he.. Lenn begint ook weer te hoesten:(

PSje
    gelukkig weer veilig thuis gekomen.. Echt he, sommige mensen sporen niet met dit weer..

hier ook flinke sneeuwbui gehad, zakt nu weer af, nog een paar kleine vlokken..
    heb al de hele week vogeltjes achter het huis, zitten zelfs op de deurklink van de achterdeur.. man vanmorgen vetbollen gehaald en opgehangen. arme beestjes..

Lenn ligt alweer een half uur te slapen:) Heeft ontstoken oogje, komt allemaal spul uit.. vanmiddag de hap even bellen, krijg het met gekookt water niet schoon (ja, nog steeds afgekoeld water;))
    wordt steeds erger..

manlief is nog thuis, die heeft geen zin om die sneeuwbui naar de stad te gaan.. morgen misschien.

Deel Deze Pagina