December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goed zo, positief blijven!!
    Jaah precies nu weet ik het weer, moest ff graven hoor...

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he joh! zitten jullie allemaal even te spieken bij aug mama's?? :);)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whaha viel mij ook al op:p ik keek
    even omdat ik er meerdere ken van andere topics, maar kon
    niet zien hoeveel en wie een mk hebben gehad en toen
    weer weggegaan.

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee die meiden hebben zichzelf van de lijst gehaald.. weet uit mijn hoofd tulli en sjoon. Ook een aantal meiden bruin/bloedverlies...

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Inderdaad even spieken bij de augustus 2011 mama's...sneu dat er al een paar vlindertjes zijn. Ik he bij Tijs ook best lang bruin verlies gehad. Gelukkig gaat het dus dan niet altijd fout..

Ik ga de bank opzoeken...net nog maar even gestreken...Fijn weekend dames, morgen hier heel de dag feest dus zal wel niet online komen.
    Alsvast een hele fijne verjaardag van Beau Dees en bij Sanka ook zondag toch? Milan is echt zondag jarig; chicken gefeliciteerd alvast met je knul! Doeiiii!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Veel plezier happy!!!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga afsluiten! toedeloe!

iemand enig idee waar roeltje ongeveer zit in het publiek ;)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    die ken ik niet, maar echt erg hoor:(

tvoh
    shit! Alle shows gezien en nu vergeten te kijken! Zal je net zien. En Ronald is n film aant kijken dus kan niet zappen

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @tvoh; heb alles gezien maar geen roeltje of xenas kunnen zien op de buis.

@doortje; truste!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pelikaantje: Hoi! Wat fijn dat het goed gaat met jullie.

@ Lottie; een heel trots en geconcentreerd hoofd trekt ze. Inderdaad een beetje zoals Milan in het filmpje :).

@ Dees; die Beau loopt dus gewoon al de kamer door alsof het niets is, go Beau!
    Goed zo, lees dat je lekker onderuit hangt.

@ Manoe; arme Morris, beterschap!

@ Doortje: He wat naar veel miskramen onder de augustus 2011 mama's. Ja, ik herinner me ook nog ene papa, die gingen destijds nog op reis geloof ik.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; beau was er ineens druk mee bezig zeg!! Wanneer ik hem zelf instrueerde wilde hij niet zo graag stappen, maar wanneer hij zelf aan tafel stond of elders draaide hij zich om en stapte zo een eind weg!! Ik heb echt met verbazing naar hem zitten kijken!!
    Nog niet vast kunnen leggen helaas, komt waarschijnlijk morgen wel!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kom alvast truste zeggen!! Benieuwd of morgen de rode vlag uit moet;) meestal word ik snachts ongi;)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; truste! Ik hoop voor je dat de duivels uit blijven :)

14. gimena

gimena Niet meer actief

@lottie ik hoop dat de duivels uitblijven.

@hier aaargg denk dat het onstoken is in me mond waar me verstand kiezen uit zijn.
    Doet erg zeer :(

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Thanks lieverds:)

gimena
    oef lijkt me niet lekker:( ff goed spoelen en in de gaten houden! Sterkte!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    1 muur wordt lichtpaars behang met paarse bloemen en de andere kant wordt wit met grijs/zilveren stippen.

Roeltje
    Heerlijk! Die wist dat zijn mama morgen zonder wallen op TV wilde!:D
    Wat gemeen om Wendy zo voor de gek te houden!

Stink
    Mijn huisarts zegt dat het er gewoon bij hoort. Dat ze rond deze leeftijd achter elkaar allerlei virusjes oppikken en mee naar huis brengen. Amy is ook al weken aan een stuk ziek of onderweg. Maak me alleen niet zo'n zorgen, vertrouw blind op het oordeel van mijn HA. Lees nu dat hij alleen maar koorts heeft...da's inderdaad wel vreemd zonder andere symptomen.

RiTi
    Het verschil met die fiets mag je toch gewoon bijbetalen? Heb ik bij mijn vorige fiets ook gedaan.

Dees
    Ik zeg ook, spullen pakken en naar je ouders met je zus....wegwezen voordat het echt niet meer goed komt tussen jullie.

Pelikaantje
    Leuk dat je even een update komt geven over jezelf en Robijn. Beterschap met het snotteren!

Verder
    Joepie! Vandaag mijn laatste dag werken gehad. Vanaf nu nog een paar weekjes lekker bijkomen en samen met Amy genieten van het feit dat ze nu nog alleen is. Vandaag helaas niet toegekomen aan het gladzetten van de wanden dus ik betwijfel of er zondag behangen kan worden....verdorie!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; whoei, je hebt gewoon al lekker verlof! Geniet ervan hoor!!
    Jammer dat het gladzetten van de wanden nog niet gelukt is, alles op zijn tijd hoor!

18. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

@dees: ohw shit zeg, dat het huisje van je zus niet doorgaat! Maar nu echt voor je gezinnetje kiezen hoor!
    Wow wat knap van Beau, aan de wandel:)

@roeltje: en en en en????? Hoe was het?
    Super dat Lenn zo goed geslapen heeft!!

@doortje: ja, daddyo herinner ik me nog idd. Hij is niet lang blijven kletsen volgens mij...
    Fijn dat je je goed voelt, heb je al een afspraak staan voor een eerste echo?

@stink: ik snap dat je je zorgen maakt hoor! Zou ik ook doen, gelukkig word je wel serieus genomen. Ik ga duimen dat er bij de ka niets bijzonders uit komt!

@pelikaantje: hoooii! Leuk dat je weer even langs komt! Fijn dat je weer aan het werk bent meid.

@jarige kindjes: alle kids die dit weekend hun verjaardag vieren: heel veel plezier!!!

@hier: voor degene die ik ben vergeten sorry!! Heb het even ut mn hoofd gedaan en moet nu gaan werken!!

Ojaa bijna vergeten lotte: watbalen van de nega test, hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven en er morgen een hele mooie streep te zien is!!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; leuk zeg, Beau heeft zich er helemaal in vastgebeten :). En dat zo net voor zijn verjaardag :).

@ Gimena; auw! sterkte.

@ Collo; oh ja hoor, bijbetalen is geen probleem. Alleen zit ik ook te rekenen voor (veel te dure) raambekleding, een nieuwe tv en een nieuwe bank.....en wat zeker is, is dat niet alles kan :p.
    Wat lekker zeg, je verlof gaat in, super! Lekker aan de slag met het kamertje en genieten van Amy en de frummel in je buik, leuk!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

Moge dames! nog testers?
    kleintjes die jarig zijn gefelciteerd!!!

Deel Deze Pagina