Het meiden! Heb jullie echt enorm verwaarloosd de afgelopen week. Sorry!!! Echo was trouwens goed gelukkig. Ben 7 juli uitgerekend. Vrees dat ik de komende week ook nog niet echt aan lezen of schrijven toe ga komen... Voel me nog steeds erg moe en misselijk. Dat in combi met een uk, mijn 32-urige werkweek en een vriend die nu veel moet werken, maakt het niet makkelijker... Sorry meiden, maar is gelukkig tijdelijk allemaal. Zodra mijn energie het toelaat kom ik echt weer meer schrijven!! Heb ik verder nog spannende dingen gemist? Alles goed met iedereen? Nieuwe zwangeren? Meiden, tot snel weer!!!
Goedemorgen lig nog even op bed, Milan is aan t wakker worden en de grote man slaapt nog. Vandaag nod en uiterlijk morgen. Maar qua ovutesten denk ik dat t vandaag wel zijn.Temp nog niet opvallend gedaald. Psje lief v je! Thanks! Ga vandaag niet testen vind ik best goed v mezelf haha. Vorige keer toen ik o nod ging testen werd ik gelijk ongi toen k met de test naar de wc ging alles goed met jullie? Panos denk dat iedereen allang blij is weer even iets v je te horen. Neem de tijd, zeker als je zo moe en misselijk bent! Liefs! Vandaag oja we gaan naar Joyce en Lianne vandaag we kopen n badkamermeubel v hun over. Fotokamera niet vergeten!!
panos rustig aan meid, wezien je weer terug als t beter word! hier ook misselijk en moe dus weet hoe je je voelt!
Thans meiden! @Lotte: spannend je nod! Wat zegt je gevoel? Wanneer ga je testen? @bapsie: balen meid! Hopelijk voel je je snel beter? Weet je al wanneer je echo krijgt? @rest: tot snel!
Goedemorgen Dames, Hier een verschrikkelijke nacht erop zitten. bah. @roeltje En een leuke avond gehad? @dees Wat goed van beau dat hij kan stappen. Wat zul je trots zijn. En wat shit dat het huisje van je zus niet door gaat. Wat nu? @gimena En een beetje de nacht door gekomen? @collo Ja inderdaad alleen maar koorts. Dat vind mijn ha dus ook zo raar. Alles is namelijk verder goed schone longen, oren enz. En hij is dus in 1 maandje tijd al 4 keer dus zo ziek geweest. Vandaar dat ik nu graag wil dat er iemand anders naar hem kijkt. En wat lekker je laatste dagje gehad. Nu heerlijk genieten met Amy inderdaad. Verwen haar nog maar lekker. Zometeen moet ze je delen. @lottie En vannacht de rode duivels geweest? @panos Wat fijn voor je zeg een goede echo. Nu gewoon even lekker aan jezelf denken. @de rest Vandaag de laatste voorbereidingen voor het feestje. Hoop alleen niet dat ik morgenvroeg iedereen kan afbellen omdat hij nog niet beter is. Het gaat deze ochtend al iets beter. Dus duimen jullie voor mij? Oh ja heb ook vier taarten besteld en dan moet ik die helemaal in mijn eentje opeten hihhi
Goedemorgen meiden! Hier ook al een vreselijke nacht....pff heb van 3 tot 8 geslapen Morris is nog steeds ziek, gooit alles er uit en had gister avond 39...had toch maar de huisartsenpost gebeld om 10 uur, want hij bleef slapen kon een luier verschonen zonder dat hij wakker werd en daarna moest hij wat spugen en hij sliep gewoon door, nou toen maakte ik me echt zorgen!!! Maar volgens de Huisarts kon ik het nog aankijken zolang hij maar wat drinkt dit doet hij alleen niet heel veel, maarja dat houd hij wel binnen. vanaf 12 uur om het uur wakker, ik had zijn bed naar onze slaapkamer gesleept! Kon ik met een gerust hart slapen kon ik hem goed in de gaten houden. Vanmorgen was hij weer aan het spelen en heeft hij 110 cc gedronken dus het gaat de betere kant op gelukkig! hij heeft nu 38 graden.. .....maar vandaag dus feest, zat te twijfelen om iedereen af te bellen maar dit doen we toch maar niet, het is vanaf 3 uur en om 7 uur ligt hij toch weer op bed...dus voor hem is het niet heel druk, hij is wel vrolijk gelukkig maar je moet hem wel vermaken... Sorry voor me ego berichtje maar moest er ff uit! Nu ga ik teruglezen, Morris slaapt ging gelijk lief liggen.
@ Panos goed te horen dat je een mooie echo had! Nu echt genieten! En hopenlijk ben je snel van je misselijkheid af, lijkt me helemaal niks! @ Stink die van jou is dus ook al zo ziek, lastig he, ik duim voor je dat hij morgen weer beter is!!! Wij vieren vandaag al onze 3 verjaardagen dus nouja laat maar komen Wat heeft hij? Hier spugen en veel hoesten! @ Collo lekker zeg!, lees dat je gewoon al verlof hebt!!! Geniet !
@manoe He meid jij ook al zo'n nacht. En vandaag het feestje? Wat leuk vanavond dan wel wat foto's spammen he? En tja het feestje afblazen is ook zowat toch? Als hij gewoon vrolijk is..... En tja vermaakt zal hij de hele dag wel worden toch? Ik ben ook aan het twijfelen hoor of ik het wel of niet moet afblazen.
@manoe Hij heeft alleen koorts en voor de rest niks. En dit is nu al de vierde keer in een maandje tijd. Heb nu van de ha een doorverwijzing naar de kinderarts gehad. Beetje vreemd dat hij zo vaak zik is en ze helemaal niks kunnen vinden verder. En het is ook niet een beetje koorts maar rond de 40 telkens.(al schijnt het aantal graden niet uit temaken volgens mijn ha)
@ Stink ja ook al zo'n nacht idd...Foto's ga ik spammen hoor!!! Ja om het af te blazen is inderdaad ook wel wat hoor, hij wordt vermaakt en dan kan ik 6 taarten weg gooien!!! Daar denk ik nu pas aan :O dus nee hoor ik laat het hier gewoon doorgaan! En waarom twijfel jij? Omdat het te druk voor hem wordt? of.. lastig he! Wat heeft jou kleine man?
Nou Luuk is alweer wakker. heeft maar een half uurtje geslapen. Hij is nu wel wakker geworden met een ontzettende snotneus. Even een vraagje. Iedereen heeft het hier telkens over zo'n spul wat je op hem kan smeren? Hoe heet dat?
@manoe: ahh arme morris, zo ziek! Toch veel plezier vandaag! @stink: dat spul heet Luuf, en dan de variant voor baby's. Is een soort vicks, zorgt ervoor dat ze meer lucht hebben. Een ui naast het bed wil ook helpen, doe ik hier altijd als emma dicht zit met snot. Beterschap voor Luuk! @lotte: goedemorgen!! Nog geen duivels??
Zo ik ben alweer thuis had niet zoveel clienten. Nu paar uurtjes met het gezin en dan vanmiddag mn man weer aan het werk. Is het laatste weekend van dit jaar dat hij moet werken
meiden die feest geven vandaag veeeel plezier!!! manoe: hopelijk zakt de koorts straks.. en geniet hij lekker van zijn dagje!! lottie: en hangt e vlag uit?? roeltje xena: hoe was het???? gimena: sterkte!! panos; hopelijk is de misselijkheid snel over! happy: gefeliciteerd met jou verjaardag. maak er een leuke en gezellige dag van! stink: hopelijk zakt de koosrt bij luuk ook! pelikaantje: leuk dat je even een updat komt geven doortje: hoe voel je je verder? altijd spannen vind ik die erste weken vind die nooit zo leuk! verder uhm.. vergeten sorry! hier.. rot nacht gehad.. zelf griep nouja nu weer wat beter gelukkig maar gisteravond voelde ik me echt kl*** nu weer wta beter.. cailynn voelt haar eigen nu niet zo lekker maar die kan het soms ook een beetj eoverdrijven gelukkig is de koorts al wel gezakt.. qyano ok een snot neusje.. vanavond als niemand ziek is tenminste kerstfeest bij mijn man en vader op het werk.. is ook zo leuk voro dekids vanalles te oen enzo. verder rustig weekend gelukkig!
@ Panos; fijn dat de echo goed was! Wat rot dat je nog steeds zo moe en misselijk bent zeg, echt knap dat je alles nog in de lucht weet te houden met zo'n drukke baan, een ukkie en (hopelijk) een leven. Hopelijk voel je je gauw beter, heb je nog wat rust in het verschiet met de feestdagen misschien? @ lottie; wat leuk dat jullie naar Joyce en Lianne gaan, gezellig . @ Stinkerbell; ach nee een rotnacht dus , ik duim zeker! Hopelijk is hij gauw beter! @ Manoe; ook al een rotnacht, jeetje hoop dat Morris gauw opknapt! @ Chiquita; bij jullie ook al een echte ziekenboeg, beterschap voor jullie allemaal!
@ Stink sorry had er overheen gelezen, balen zeg dat er geen oorzaak is gevonden! Is hij verder wel te spreken? Dat spul heet Luuf werk hier super! Kunnen ze wat beter adem halen is gewoon bij de supermarkt te koop! O is al uitgelegd zie ik @ PSje lekker zeg dat dit zijn laatste weekend werken is! Mijn man is dit weekend vrij maar meestal is hij 1x keer de maand het weekend vrij. Zo Morris is weer wakker en ik heb bijna niks gedaan :O Ja beetje hangen hier op het forum De wc gedaan en gedweild. Nou ja Morris speelt nou lekker en heeft 50 cc gedronken dus ga nu snel wat doen!!! Spreek jullie later weer!
hoe ironisch kan het zijn... gisteren nog zo positief en voor het naar bed gaan ontdekte ik bruine afscheiding... K*t, k*t, k*t!! Heb ook even geen zin om het te relativeren...ben vooral boos...deze ellende hebben we toch al 2x meegemaakt??
@manoe; oef een vreselijke nacht achter de rug, ik hoop dat morris vanaf nu wat op begint te knappen zodat hij ook kan genieten van zijn feestje. Alvast veel plezier vandaag en natuurlijk ook beterschap! @Stink;Beterschap ook aldaar bij jullie!! Ik hoop dat jullie het feestje niet af hoeven te blazen! @panos; Wat fijn dat de echo wederom oke was, wel balen dat je je niet fit en lekker voelt Ik hoop dat dat gauw afzwakt zodat je kan gaan genieten! @Roeltje; Hoe was het gisteravond, was het gaaf? @Lotte; De duivels uitgebleven? @RiTi; Maura vandaag alweer wat stapjes gezet? Beau is alweer flink aan het oefenen @Doortje; Ohw nee he, ik blijf duimen voor je!! @hier; Heerlijk nacht gehad, totdat we rond 8.45 wakker werden van een vreselijk irritant geluid buiten....ze zijn elders in een tuin aan het werk met een graafmachine en nog iets wat een enorm tikkend geluid maakt, net alsof ze flink op palen zaten te slaan!! Grmbl....Beau werd rond 9.30 wakker en heeft bij papa op bed samen TV gekeken, ik ben ondertussen gaan douchen. Beau heeft vanmorgen alweer flinke stappen gezet, eens kijken of we het vandaag vast kunnen leggen. Mijn ouders zijn iig onderweg en blijven tot morgenavond!
Panos gisteren negatief getest Stink zal voor je duimen! Zou echt balen zijn als hij nog ziek is! Komt vast goed Manoe jeetje dat klinkt heftig! Snap dat je het zorgelijk vond!! Lijkt me echt eng! Hopelijk blijft het nu beter gaan! Sterkte voor je kleine man Vlag uit nee die hangt nog steeds binnen haha. Heb weg veel waterige afscheiding...!? Psje geniet vd paar uurtjes samen Chiquita beterschap!