Thanx meiden! Wordt vast een leuke dag @ Doortje nee he meid! Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet! Ik duim voor je...Knuf...
Doortje nee begon het toen ook zo? Zegt natuurlijk alsnog niks maar kan me je angst voorstellen. Kan je de vk bellen? Sterkte
bij mijn MA begon het met bruinverlies met mijn MK met roodverlies. Had bij allebei geen buikkrampen.. vk bellen heeft geen zin, weet toch al wat ze gaat zeggen. Dus kan niet niets anders doen dan afwachten... Misschien toch maar wat eerder een echo aanvragen.
@Lotte; Ohw dat klinkt dus nog hoopvol! @Doortje; Sterkte meid! @hier; Ik heb een deel op film kunnen zetten van Beau's loop pogingen. Ben ze nu aan het uploaden!
@ Doortje; oh nee, wat eng. En je kan er niets mee, alleen afwachten, jeetje wat rottig. Ik zou zeker een vroege echo vragen, maar dan nog is het wachten . Sterkte voor jullie! @ Dees; wat goed dat je het hebt kunnen filmen. Knappe Beau! Met Maura vanmorgen vroeg meteen op pad gegaan, ze ligt nu wakker te worden en dan eerst een broodje dus ze heeft nog niet zo veel gelegenheid gehad. Ben benieuwd of ze vandaag verder gaat waar ze gebleven is .
Jullie schrijven veel te veel..... Party-animals: HEEL VEEL PLEZIER! @Panos, fijn dat de echo goed was! Maakte mij een beetje zorgen dat we niks hoorden...gelukkig niets aan de hand. @Chiquita, jij ook nog steeds aan t tobben? Ik ook...voel mij sinds 11 uur ook weer bergafwaarts gaan...straks maar even liggen als Lotus naar bed gaat. @Doortje, NEEHEEE!!! Ik ga keihard duimen...en nu moet bruin bloed gewoon oud bloed zijn en blijven...Ik gun het je zo!!!!!!!! I know how it feels...afwachten zeggen ze inderdaad...klote dagen zijn dit! Denk aan je meis!
@doortje: oh nee meisje niet nog 'es. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch goed mag gaan!! Ik weet hoe je je nu voelt
ha meiden! TVOH met Roeltje gisteren was echt ontzettend leuk! Haar laptop is kapot dus ze vroeg me om dat hier even te melden!!! Groetjes Wendy
@doortje: balen meid. Holelijk blijft je ukkie plakken! Kan je al bellen voor een echo? Vanaf 6 weken kunnen ze met een inwendige echo het hartje zien kloppen. Btw, hier 2 missed abortions. En deze zwangerschap ook bloedverlies gehad, dus het zegt helemaal niks, maar snap je onzekerheid. Balen meid, ik duim voor je!
doortje: hoop zo voor jullie dat het niks is.. bruin verlies kan altijd. dus hoop dta t daarbij blijft!!! dikke knuf!! pooh: ja hier gaat het met mij wel weer cailynn heeft net overgegeven enm krege in 1 keer weer kleur. dus die zal zich dadelijk wel beter voelen.. lottie: binne houden he die vlag
dankjulliewel voor het duimen! Heb echt niet zoveel hoop, ookal moet ik in mijn kleintje geloven... Dit kan gewoon niet goed gaan... Goed, ik stop met klagen, dankjulliewel voor het 'luisteren'.
Manoe/Stink Allebei een rotnacht gehad gisteren. Hopelijk vannacht weer wat beter. Doortje Meid, ik heb bij deze zwangerschap de eerste weken ook af en aan bruinverlies gehad. Was er van overtuigd dat het fout zou gaan, maar gelukkig bleek alles ok. Probeer toch wat hoop te houden. Ik voelde me naderhand zo schuldig tegenover mijn beebje dat ik er vanuit ging dat het niet goed zat...
Hai was super gezellig bij joyce, man en lianne! Milan en lianne hebben de hele woonkamer doorgelopen en lief gespeeld. Zal zsm foto's spammen, zit nu weer via m'n telefoon Gelukkig weinig bij te lezen haha. Doortje ow meis wat een onzekerheid voor je weer! Hopelijk blijft je kleintje gewoon lekker plakken! Blijf duimen voor je!
Nou hier ben ik nog even. Vandaag druk druk druk. Maar alles is nu bijna klaar voor morgen. Morgenvroeg alleen nog even wat afwassen zuigen en dweilen. De boel is erg mooi versiert al zeg ik het zelf hahaha. Met Luuk lijkt het al wat beter te gaan. Hopelijk slaapt hij vannacht lekker door. Alhoewel ik dat niet denk. Maar goed. Nou morgen ben ik er niet. @lottie Wauw een kies. @doortje Ik blijf voor je duimen meid. @all Nog een fijne avond!