Ben ook echt stikmoe...poehhh. En dat terwijl ik toch weer niet heel veel gedaan heb. Maar schoonouders zijn vandaag weer langs geweest en morgen kan er dus behangen worden (dus dan zijn ze er weer...). Begin weer hoop te krijgen dat alles goed komt. Dinsdag vloerbedekking leggen en dan snel de meubeltjes in elkaar. Daarna gaat het grote wassen beginnen...alle kleertjes weer wassen en strijken. Alleen even aan denken om voorlopig weer even of zonder wasverzachter of van die belachelijk dure hypo allergeen wasverzachter te kopen. Dees Wat is de planning nu met je zus?
Goedemorgen Dames, Hier een redelijk rustige nacht gehad. Luuk werd alleen om half 12 wakker. Ik heb hem toen maar gelijk bij me in bed genomen. Daarna heeft hij heerlijk geslapen. Maar jeetje wat een draaitol is het zeg. Maar goed dat we zo'n groot bed hebben hahaha Nou hij is ook koorts vrij. En vandaag vieren we zijn feestje. Vind het wel een beetje spannend gek he? Nou allemaal een hele fijne dag!!
Goodmorning ladies. @Collo, klinkt als redders in nood, je schoonouders... Dan maar even zonder wassen toch? T is maar even... Na dinsdag wel ff spammen he? Willen je kamertje wel zien hoor! @Stinkerbell, fijn dat het beter gaat met Luuk! En dat ie een goede nacht heeft gemaakt, even bijgetankt, en nu kan het feest los barsten! Haha...dat spannend vinden had ik ook hoor! T is gewoon heel speciaal die eerste verjaardag. Geniet ervan vandaag, t is zo voorbij! @DeesDees, same goes for you...HAVE FUN!
@ Stinkebell; Wat heerlijk dat jullie een relatief goede nacht hebben gehad, super! Het feestje is zeker spannend, het gaat een mooie dag worden. Heel veel plezier vandaag! @ Doortje; Heb veel aan jullie gedacht, hoop dat het kleintje lekker blijft zitten! @ Collo; Het gaat vast en zeker goed komen, volle kracht vooruit zo te horen. Leuk hoor, ben erg benieuwd naar hoe het er uit gaat zien. Oh ja dat wassen, maar dat is altijd wel goed te combineren met een beetje rustig aan doen (als je je best doet ). Ik heb niets gestreken bij Maura, ze was er al voordat ik er aan was begonnen...gaat ook prima . (maar alles zo lekker keurig in de kast is wel fijn hoor)
Stink die van mij is ook allang verzonden. Die had er de 10e al moeten zijn. Hopelijk komt ie nog. Fijne dag vandaag all goedemorgen, lig wakker te worden
Goedemorgen. Hier lekker nachtje gehad en voel me wel redelijk. Eindelijk! Morgen wordt ons meisje alweer 1. Wat is het jaar voorbij gevlogen.... Helaas dus geen feestje omdat mijn vriend het hele weekend en volgend weekend moet werken. Toch wel jammer. @stink: heel veel plezier vandaag! Hopelijk is luik weer helemaal beter @collo: succes met klussen. @Dees: wat een gedoe met je zusje. Het houdt maar niet op... Hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden! Willen je ouders niet garant staan of kan ze niet ergens anders logeren?
goedemorgen meiden! Ik heb de laatste tijd heel veel moeite om jullie fatsoenlijk bij te houden.... sorry daarvoor... Hoe is het hier? Ik ben alweer 2 kaarten vergeten te versturen...Die van Jaydan en Milan en die van Beau gaat ook te laat komen vrees ik... Ik ben hier zo slecht in! Sorry kinders, ze komen eraan!!!!
Pooh Dat zijn ze ook hoor, die schoonouders van mij. Zij vinden het vanzelfsprekend maar ik vind het echt erg lief dat ze hier zoveel werk komen verzetten. Ze zijn inmiddels al bijna op de helft met het behangen van de kamer. RiTi Voorheen streek ik echt helemaal niets... Zelfs Ferdy moest zijn eigen overhemden strijken. Maar de babykleertjes moeten perse gestreken.... Weet ook niet waarom. Gelukkig heeft Amy een hele grote voorraad dus kan eens een paar dagen (weken) blijven liggen... Bij Amy was inmiddels de hele babykamer al tot in de puntjes afgewerkt, inclusief alles gestreken en wel fris in de kast. Nu is het allemaal iets later... Begin nu echt onrustig te worden...Vanmorgen moest en zou op dat moment de box maar weer omhoog gezet worden en het speelgoed uitgezocht. Nee, dat kon niet tot vanmiddag wachten (tot groot ongenoegen van Ferdy). Heb hem ook verteld dat ik me tot nu toe akelig rustig heb gehouden, maar dat er nu stappen gezet moeten worden.
@ Collo; leuk toch, alles perfect voor je kindjes . Arme Ferdy, maar het is voor een goed doel. Vind eigenlijk ook dat je je knap rustig hebt gehouden , al zegt dat meer over mij dan over jou . @ Suus; hooooooooi hoe voel je je? @ Doortje; geen nieuws is goed nieuws ga ik van uit! We denken aan jullie en duimen nog steeds. @ hier; het bibabad in elkaar geknutseld (hehe); straks smurfje er in zetten en als ze goed droog is een klein stukje fietsen (nu het wer het toelaat anders bouwen we nooit fietservaring op ). Net omelet met tomaat en peterselie op brood, ze zat te smullen .