ik ben HIER! Ik lees het bericht van Doortje net pas... hopelijk plakt ukje lekker verder... Ik duim heel hard!!! Het zou echt heel oneerlijk zijn als het wéér mis zou gaan! Daar gaan we niet vanuit hoor! @RiTi: hooooooooooi, ik voel me goed hoor! Hey collo, hoeist daar? Rustig blijven ademen he!
Ha Suuske Hier alles goed hoor, behang zit op de muren. Nu langzaam laten drogen en dan dinsdag vloerbedekking laten leggen. Verder begin ik nu wel echt een serieus dikke buik te krijgen en wordt het bewegen allemaal wat zwaarder, maar mag niet klagen. Hoe is het daar. Begint nu ook lekker te tellen he, de weekjes?
goedenavond samen! Even laptop van schoonmoeders geleend.. Alles even snel doorgelezen.. TVOH was echt onwijs gaaf.. Klinkt ook veel mooier en zuiverder in de studio dan dat je op tv ziet/hoort.. Waren beide rond half 2 thuis.. Hele leuke avond gehad Lenn ligt ziek op bed.. heeft bijna de hele dag geslapen.. Verkoudheid gaat maar niet over en nu 38.9 graden koorts..is met een zetpil gaan slapen.. Doortje wat onwijs kut! Hoop en duim dat beebje lekker blijft zitten.. Het is jullie ZOO gegund.. Knuffel! Misschien een dooddoener, maar heb de hele zwangerschap bloedverlies gehad, vooral in de eerste 11 weken.. Vandaag verlaat sinterklaascadeau van mijn ouders gekregen.. zouden ze vorige week komen brengen, maar dat kwam hier even niet uit dus die heeft mn man vanmiddag opgehaald.. Ik ga lekker op de bank zitten, manlief is even uurtje op visite en komt weer op tijd thuis.. Schoonmoeder brengt hem vanavond weg, moet om 12 uur al op Urk zijn.. Daaag!!
@Panos, haha kun je t zo bijhouden? @Bapsie, thanks! Knuffel back! @Collo, ja t is stilletjes hier he? Fijn dat het behangen gelukt is! @Roel, sterkte met zieke lenn meis! @Riti & Suus: hoooiiii!
@bapsie ow minder had ik ook vroeg last van toen! hopelijk gaat het snel weg en komt de pijn niet meer terug. @pooh hoooi alles goed met jou en lotus?? @collo is idd stil he zal wel aan het weekeind liggen verders alles goed? @roeltje jeeh je bent er weer laptop doet het weer goed?? fijn dat jullie het erg leuk hebben gehad
Dag dames, hier dan eindelijk weer ff een teken van leven! Beau heeft vandaag een mega leuke dag gehad, ik ook hoor trouwens Er staat hier nu een berg speelgoed!!! Omg!! Ik laad eerst maar een deel naar boven zodat ik eens in de zoveel tijd kan afwisselen. Beau is vanmiddag pas rond 15u naar bed gegaan, al die tijd heeft hij het vanaf 9u volgehouden!! Hij ligt nu net wel weer op bed, helemaal op en voldaan Mijn ouders twijfelen nog of ze garant willen staan voor mijn zusje, dit hoort ze morgen van hun. Die rijden nu weer terug naar huis en willen eerst het 1 en ander overleggen voordat ze tekenen. Als hun niet garant willen staan houdt alles op en zal ze weer terug naar mijn ouders moeten. Pfff ik merk dat ik vandaag al de hele dag in de weer ben geweest, heb amper ff gezeten. Ik lig nu in opdracht van mijn mannetje languit op de bank, ik mag er niet weer vanaf komen totdat ik naar bed ga/wil. @stink; hoe was het feestje van Luuk? @collo; ik begrijp dat het behang er nu opzit, super! Dan kunnen jullie ook weer verder. @Roeltje; beterschap met Lenn! @Suus;hoii!
Wowww wat een rust hier vandaag. Vandaag dus de party gehad en ging veel beter dan verwacht. Zat me weer eens druk te maken om niks. Heb 21 dingen verkocht aan 6 mensen. Verder had ik vanmorgen ineens een tempdaling dus alvast een tampon in gedaan. En idd vanmiddag wat bloed verloren. Niet veel maar komt vast nog. Dusss geen zomerbeebje. Blij dat ik niet meer getest had Roeltje fijn dat het zo leuk was Arme Lenn, beterschap voor hem!
@Lotte; beginnende ongi dus, op naar de volgende ronde dan maar. Lekker dat je party zo goed is verlopen!
Dees Ja, want het was donkerrood. Idd op naar de volgende ronde. Hopelijk komt mn ei weer wat eerder. Cyclus was nu 34 dagen en vorige keer dus 38. Elke dag scheelt. Wat fijn dat Beau en jullie het zo leuk hadden. Hoeveel mensen waren er? Taart mooi geworden? Wat heeft hij gekregen?
Lotte Jammer meid, op naar een nazomerbeebje dan. Behang zal ik morgen wel spammen. Mocht er vandaag van mijn schoonvader nog geen foto van nemen omdat het nog niet helemaal strak getrokken is. Dat gebeurt pas als het langzaam droogt. Het is wel echt een leuk kamertje geworden met die dakkapel. Het behang doet mij trouwens een beetje denken aan een Parijse hotelkamer in de jaren 70, lekker bloemig dus. Gelukkig als tegenhanger de witte muur met de zilveren stippen. Ben er superblij mee.
@ Lotte; zo'n 13 mensen kwamen op bezoek, de laatste gingen pas rond 17.30 weg! De taart is zeker mooi en leuk geworden, beau heeft er flink ingemept, hij stopte alleen niks in de mond. Foto's volgen morgen...lig nu met m'n Ipad op de bank. Euhm wat heeft beau gekregen: * fisher Price garage * fisher price boerderij * bubbel badoctopus van v-tech * nopjespuzzel met geluid * ton met 100 houten blokjes + vormenstoof * kralenbaan van Ikea * activiteitentafel * doos met duplo * leesboek van bert & Ernie ( beau speelt ook een rol) * trui + spencer * trui, spijkerbroek + een petje * trein van hout * fisher price speelgoed truck met geluid Wat een hoop hè !!
Hallo!! @collo: fijn dat het begint op te schieten in de babykamer! Ben benieuwd naar de foto's, klinkt heel gaaf! @suus: hoi! Fijn dat je je goed voelt! @lotte: oh balen toch ongi @dees: wow beau is idd flink verwent zeg! Fijn dat het zo'n leuke dag was!! @stink: hoe was het feestje van Luuk?? @riti: nog gefietst vandaag?? @roeltje: wat was het verlate sint kado?? Hihi ben niet nieuwsgierig ofzo hoor @doortje: hoe is het met je meid? Blijf voor je duimen meis!
@collo; ben benieuwd naar de foto's van de baby-kamer. @PSje; behoorlijk hè, alles staat hier nu in een hoek. Ik lijk zelf wel een winkeltje te zijn begonnen!
Dees Wat een boel cadeau's meid! beau is er voorlopig wel even zoet mee PSje oja, had dat er helemaal niet bij gezet.. echt een onwijs gaaf ding.. Een tractor met kar erachter.. op de tractor zit een boer (zo één met een hoed van stro) als je die in drukt zingt ie een deuntje (Old McDonald).. Als je op de toeter drukt toetert ie (duh) en gaan de koplampen 2x aan.. Als je op een ander knopje drukt gaat ie rijden zo'n 1.5 meter.. zal er van de week een filmpje van maken.. In die kar zitten 5 dieren.. Koe, Kip, Varken, Schaap, Paard.. Die kan je indrukken, dan maakt ie het dierengeluid.. Je kan de dieren en de boer er ook af halen om gewoon mee te spelen.. Echt heel leuk mijn pa is boer, dus had ook niet anders verwacht haha.. Vandaag ook een zak kleding van mn zus gekregen.. van de week dus even nieuwe laarsen kopen, zitten leuke broeken tussen jasjes, blouses, jurkjes.. van alles wat Lottie wow, party ging dus goed,, fijn meid Shit, toch ongi Balen Collo *wacht op spam morgen* klinkt wel heeel gaaf net even boven gekeken, hij ligt nog heerlijk te slapen Hij zal vannacht wel wakker worden voor een fles, heeft ie nog niet gehad.. hadden laat gegeten en hij was zooo ontzettend moe.. wil hem er ook liever niet voor wakker maken..
@collo; haha dat is waar!! Maar ik heb in mijn achterhoofd nog de cadeau's die hij krijgt met kerst.... Jullie trouwens nog ideeën om morgen te gaan doen met de kleine man ter ere van zijn verjaardag en natuurlijk een zwangere mama?. Zaten al te denken aan ballorig, maar is hij daar nog niet te klein voor?