December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Klinkt heel leuk in ieder geval, ben erg benieuwd!!!

Dees
    Wat een leuke cadeautjes!! Volgens mij ben je er zelf dan ook heel blij mee he? Ik denk dat ik dat wel ben in ieder geval:D. Net of je zelf cadeautjes krijgt haha. Benieuwd naar de foto's!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, heb al heerlijk met Beau zijn speelgoed gespeeld.
    Vooral dat spul van fisher price & little people is super leuk!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha leuk toch:D. Is idd leuk spul! Hadden jullie veel dingen zelf al uitgekozen of was het meeste een verrassing? Wij hebben veel dingen zelf genoemd omdat mensen dat vroegen, opzich wel handig!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi hoi!! Even vraagje voor de meisjes mama's. Lianne heeft al'n tijdje dat ze ineens uitslag had en ook op haar lipjes vooral de dagen na de opvang. Even billenspray of vsm creme ipv sudo en't was over. Nu is al zeker een week haar lipjes vol uitslag en de billen niet. Ook de andere creme helpt niet!! Soms doet ze proberen krabben vooral als de luier af is. En is ook vroeger wakker met flinke volle luier... Vind't ook fijn als we'n koud billendoekje er ff op leggen. Maar goed echt zielig dus. Iemand idee wat't kan zijn of't ook mee gemaakt? Zat te denken om de multigyn actigel te smeren die ik tijdens de zwangerschap gebruikte maar durf niet goed. Denk nl dat't'n schimmeltje is dus morgen ff de ha bellen. Zit ook beetje in d'r lies trouwens.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; sommige dingen hebben we zelf wel aangedragen maar het meeste was voor ons toch ook wel een verassing.
    Het is en blijft altijd lastig om het perfecte cadeau uit te zoeken.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben geen meidenmama, maar wil toch even antwoorden hihi.
    Dacht idd ook al aan een schimmeltje...ik zou zelf ff met de ha overleggen of je dat spul van jezelf mag smeren bij haar. Dit omdat je met schimmeltjes moet uitkijken dat je wel het goede erop smeert:)

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Geen ervaring mee, maar zou idd ook even met de HA overleggen. Haha, weet nog dat je zo geholpen was met die gel. Moet zeggen dat ik nu al een hele poos van alles af ben.
    Als het idd een schimmeltje is...heb ook wel eens een schimmeltje precies in mijn lies gehad en Daktarin creme hielp bij mij super. Zou het wel even overleggen met de HA.

Dees
    Lekker zwemmen bij center parcs ofzo? Is ons wel bevallen en savonds lekker een happy meal eten!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; thanx voor je tip, ik ga hem meenemen in overleg.

Truste dames, tot morgen!!

9. gimena

gimena Niet meer actief

@joyce ik was het met een was handje (zonder zeep)
    en deed er talk poeder op.
    en ze waren zo weg :)

@lottie fijn dat de party goed ging.en lekker veel is gekocht!!!
    jammer van het bloed verlies :(

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    BEAU VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!

uhm, nu mijn lapot stuk is kan ik niet bij de adressen voor de kaartjes:( heb de mail niet meer *stom ja, ik weet het* en heb het opgeslagen in mijn laptop dus;)
    is er iemand die hem opnieuw naar me toe wil sturen? Anders kan ik Beau en de rest geen kaartje sturen..
    thanks!

6 uur was Lenn wakker.. had m vroeger verwacht.. gisteravond rond kw over 11 werd ie wat wakker in bed.. heb hem fles pap gegeven, heeft ie in bedje opgedronken.. daarna in slaap gevallen en niet weer gehoord..
    vanmorgen temp gemeten 38.6.. niet veel verschil met gisteren dus.. Zit nu ook vrolijk brood aan de hond te geven dus zal straks flesje voor 'm maken..

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

Beau gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Veel plezier vandaag:)

@dees: hmmm dat winkeltje beginnen kan ik ook al een tijdje. Bergen speelgoed maar het liefst speelt mw toch met de onderzetters ;)

@roeltje: klinkt gaaaaf die tractor!
    Oeh leuk, nieuwe kleren:) makkelijk als je een zus hebt met dezelfde maat!

@joyce: heb er geen ervaring mee maar klinkt idd wel als een schimmeltje. Idd maar even een bezoekje aan de ha brengen.

Sorry korte reactie! Moet weer aan het werk, 3e ochtenddienst op rij, gaaaap! Na vandaag lekker 2 daagjes vrij! Tot later!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Twee violen en een trommel en een fluit
    Want Beau die is jarig en de vlaggen hangen uit
    Ei, ei, ei, en we zijn zo blij
    Want Beau die is jarig en dat vieren wij

Lieve Beau en Dees, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!

@Roel, mail met lijst is onderweg!
    Lenn gaat t leren hoor, langer slapen...lekker!

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen,strakkies naar de fysio ben benieuwd wat ze gaat zeggen...

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

Beau en ouders gefeliciteerd!!!! Hoera!!!

Hier
    ga maar eens uit bedje, geen zinnn...

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Beau gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
    @ Dees; Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Heerlijk dat Beau goed is verwend :), mooi en goed speelgoed ook! Jullie huis is in ieder geval weer van jullie op de korte termijn, dat lijkt me fijn. Goed dat je man je op de bank heeft geparkeerd!

@ lottie; he jammer zeg, ongi.
    Goede zaken gedaan, goed joh!

@ Collo; Wauw, klinkt heel gaaf het kamertje, nu ben ik helemaal nieuwsgierig.

@ PSje; hooi, hoe is het met jullie? Nee niet meer gefietst :(, we hebben enorm lopen klooien met Maura dr bad, toen ze zo ver was viel ze om van de slaap en na het slaapje was het al weer donker.
    Vandaag weer een kans :D

@ Joyce; herken het een beetje maar zeker niet zo hardnekkig, zou ook met de HA overleggen. Ik gebruik eigenlijk alleen weleda billencreme dus verder ook geen tips.

@ Hier; iemand ervaring met luxaflex van 7 cm, en voor een lekker groot raam? Nou, het is erg mooi...
    Maar allemachtig wat duur :$ (toch net die ene mooie kleur bla bla pfffffff). We gaan het even over een andere boeg gooien en weer kijken naar andere dingen voor het raam dan hele brede luxaflex.
    Dus wij gaan naar de hema vandaag (zonder auto altijd lekker laagdrempelig :D)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha heb gisteren naast de keren van mn zus ook zakken en dozen met oude spullen gekregen die nog bij mijn ouders stonden.. zak vol cd's en casettes (!!)
    zitten nu naar de Snotneuzen te luisteren:D jeetje wat is dat lang geleden zeg..

Mijn kookboeken en messenset (koksopleiding gevolgd) zijn hier nu ook.. zit wat te bladeren voor een klein kerstmenu.. 1e kerstdag zijn we lekker thuis..
    hoofdmenu wordt varkensoester met bieslookroomkaas.. mjammie.. toetje denk ik chocolademousse of creme brulé (of hoe je het ook schrijft), nu alleen het voorgerecht nog.. van de week even uitproberen of het een beetje bij elkaar past..
    heb er nu al zin in :D

zo, ga mijn kind weer aandacht geven, is uitgespeeld met zijn nieuwe speelgoed haha

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen ladies, thanx voor de felicitaties!!

Beau slaapt nog , zal vast alle indrukken van gisteren aan het verwerken zijn.

@Psje; geniet van je 2 vrije daagjes!

@bapsie; succes zo bij de fysio.

@RiTi; ikneem aan dat ongeveer overal al gekeken hebt, ook bij de Hornbach? Zelf ben ik niet zo weg van die kleine lamellen in de luxaflex, hier eigenlijk voornamelijk rol en vouwgordijnen.
    De Hema heeft idd nu iets van 20% korting, ideaal toch!

@roeltje; ik kan je de lijst straks wel ff toesturen als ik beneden ben.
    Waar mag die heen gestuurd worden, e-mail adres wat op de lijst staat?

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,

hier is het toch fout gegaan.. Na twee dagen bruinverlies werd het rood en vanochtend krampen en vruchtje verloren. Ik dacht het al, maar had toch nog een klein beetje hoop...pfff...wat oneerlijk, dacht dat we onze portie al hadden gehad...

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jeetje Doortje, wat is het toch oneerlijk! Dit is echt KUT!!!!!!!
    Er zijn geen woorden waarmee ik je pijn kan verzachten....denk aan je!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; lieve meid!! Wat ontzettend vervelend :(
    Krijg tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje....zoooo oneerlijk!! Heel veel sterkte gewenst vanuit hier...

@hier; beau wordt nu net wakker!! We gaan er maar gezellig uit!

Deel Deze Pagina