Lenn ligt voor de 3e keer vandaag op bed.. hij heeft het flink te pakken.. Vind het zo ontzettend zielig! hij hangt maar wat tegen me aan op schoot.. Hij is echt anti-knuffelen en meer van actie.. maar vandaag even niet.. Hij wilde zelfs zijn broodje niet ga nu zelf even wat eten.. heb hem met een zetpil op bedje gelegd, hij zit zichzelf vreselijk in de weg.. hopelijk blijft hij een uurtje slapen, daar knapt ie vast van op
@RiTi; Hihi het was ook echt een succes. Meer foto's volgen nog, de meeste zijn gemaakt door mijn pa die nu even wat andere prio's heeft...
PSje Hahaha de onderzetters. Hier is er niks leukers dan de DVD's uit de kast trekken. Ach, zolang ze ze niet open krijgt is het niet zo'n ramp.. Bapsie Succes bij de fysio straks. Beau Van harte met je allereerste verjaardag! Roeltje Klinkt goed meid. Een goede creme brulée is goud waard. Helaas is dat zelfs in restaurants vaak teveel gevraagd. RiTi Paneelgordijnen kunnen ook wel erg mooi zijn voor een groot raam. Doortje Oh, meid....ben er helemaal stil van. Wat ontzettend klote voor jullie...sterkte. Panos Van harte met jullie meiske!
Nou gisteren Luuk zijn feestje gehad. Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Moest erg veel lopen telkens en heb maar 2 kadotjes mee uit kunnen pakken. Maar goed misschien had er er wel teveel van verwacht. En hij heeft ook nog een eigen taart gehad. Nou we hebben ons dood gelachen. Hij vond het helemaal niks en heeft alleen de kiwi en aardbeien eraf gegeten. Ik zal van de week even wat spammen. @dees Wat een leuke spam van Beau. En natuurlijk gefeliciteerd! Fijne dag vandaag @doortje Meid wat verschrikkelijk zeg. Weet niet wat ik moet zeggen. @Roeltje Bah Lenn ziek. beterschap. @panos Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! @all Woensdag is Luuk natuurlijk pas echt jarig. We gaan dan smiddag heerlijk met hem zwemmen en naar de mac denk ik. Nou ga maar weer aan het werk.
Oh ja. Ik ga van de week een tatoo laten zetten. Luuk zijn naam op mijn pols. Dat wil ik al zo lang. Nu ga ik er voor.
Ik haak even in vanaf hier Engeland was leuk maar erg druk, we hebben eigenlijk veel in de auto gezeten en rondgereden. Kids hebben best slecht gegeten en Dani slaapt weer erg slecht. Verder zijn ze toch best lief geweest, de boot vonden ze allebei erg leuk! We hebben een leuk huisje gevonden, niet zo heel groot. Minder opbergruimte als nu, maar hij is erg mooi, goed afgewerkt, de slaapkamers (5 stuks) zijn goed van formaat, 1 aparte badkamer, 1 kleine badkamer aan een slaapkamer en onze grote slaapkamer zit vast aan een hele mooie badkamer met inloopkastspiegels Het ligt vlak bij Stansted Airport dus met openbaar vervoer is alles goed te bereiken, ligt in een woonwijk met kinderen, vlakbij 2 kinderopvangen en een basisschool. Niet zooo groot, maar net groot genoeg Foto's komen nog hoor...
Stink Jammer dat je het zo tegen vond vallen. Daar ben ik idd ook wel een beetje bang voor dat je alleen maar aan het lopen bent dan voor de visite, maar meestal is vriendlief degene die het snelst en het meest loopt. Die is heel snel altijd met dat soort dingen haha. Wel grappig dat hij niks moest hebben van de taart, behalve de gezonde dingen. Dretjuh Zat net aan je te denken Of je al terug zou zijn Whaaaahaha niet zo groot? Ik hoor een hoop kamers en badkamers....wat wilde je nog meer dan?
Hoi, nog niets gelezen. jarige gefeliciteerd..... Ik ga vanavond bijlezen. Even spam van Beau die zelfstandig van de glijbaan gaat in centerparcs. YouTube - Beau ( bijna 1) gaat zelf van de glijbaan
Hey meiden! Morris is 1! Hij is alleen heel erg ziek, gister bij de huisartsenpost geweest, hij heeft uitdrogings verschijnselen eet al 5 dit is de 6 dagen niet en drinken niet meer al 250 cc op een dag veel te weinig dus, maak me echt zorgen nu, het moest vandaag beter gaan anders moeten we weer terug om te kijken hoe ze meer vocht kunnen geven aan ons mannetje... Maar goed zaterdag verjaardag gevierd en niet normaal zo veel speelgoed hij heeft gehad!!! Evengoed een leuke dag gehad maar hij had het na een paar uur al wel gehad en lag er dan ook vroeg in... Sorry voor me ego berr maar moest ff wat van me laten horen zoals beloofd! En Dees Gefeliciteerd met Beau!!!