hallo! @Beau, Morris en meisje van Panos: gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!! @doortje: NEE, ik las het en kreeg er echt kippenvel van....Wat vreselijk dat jullie dit nu voor de 3e keer moeten meemaken...Wat oneerlijk! Heel veel sterkte... @Zieke Morris: heel veel beterschap! Hopelijk hoeft gaat hij snel beter drinken! @Beau zelf van glijbaan: hier vrijdagavond gaan zwemmen in Centerparcs en Maud gaat ook zelf van de glijbaan, alleen dan in het pierebadje! @Lotte en Joyce: wat leuk dat jullie een mini-meeting hadden! Leuke foto's! @Collo: ik ben heeeeeel benieuwd naar jullie kamertje! Hier zal het ook wel ergens rond week 30 van de zwangerschap pas geregeld worden vrees ik... De verbouwing is pas 10 januari en dan moet Maud's kamer nog gemaakt worden op de zolder en pas daarna kunnen we de babykamer opnieuw gaan klaarmaken...En ik HAAT dat als het op het laatste moment moet...maarja! @Lotte: jammer trouwens dat je ongie bent geworden... @hier: niet veel nieuws! Ik ga zo weer ff een buikfoto maken en zal 'm hier wel ff spammen... Morgen weer echo bij fontys! leuk!
Ook al is hij ziek we moesten hem dit toch niet ontnemen Hij nam 1 hapje van zijn taart, meer niet maar hij vond het wel leuk om hem helemaal te slopen
Hij had heel veel badspeelgoed gehad, in bad vind hij ook zo leuk! Ik had alles er in gedaan voor hem, lekker druk bad zo! Na bijna een half uur heb ik hem er uit gehaald, meneer was eigenlijk nog niet klaar
Oke laatste Dit heeft hij allemaal gehad! En ook nog een winterslaapzak maar die zat al in de was Zo nu ga ik ff terug lezen!
@ Doortje, nee meid wat erg zeg, jeetje dat jullie dit weer mee moesten maken...heel veel sterkte meid, helaas weet ik ook hoe het is...knuf... @ Suus ben benieuwd naar je buikfoto en leuk morgen weer een echo! @ Lottie aah jammer dat je ongi bent geworden! Je weet nu gelukkig wel waar je aan toe bent! Nieuwe ronden en gaan voor een nazomer beeb Ik doe met je mee @ Spam leuke spam zag ik hier verschijnen!
@Manoe: jaahhh gefeliciteerd met Morris Wat sneu dat hij aan het uitdrogen is gossie da's echt heel erg. en ik klagen omdat ze net 1 weekendje slecht eten. @Elmo: ZOOW da's echt heeeeeeel erg knap zeg!!!!!!! jeetje @Lotte: nou ik heb nu 3 schuren en daar 1 dubbele garage, ik heb nu een bijkeuken en daar niet, heb daar ook geen zolder. Dus wat dat betreft moet ik wat inkorten zeg maar Kamers zijn wel van oke formaat, de woonkamer is ook kleiner, eetkamer is even groot. Maar ben er blij mee hoor
@Doortje: ik lees het net pas Wat verschrikkelijk!!!!!!!!! Heb er geen woorden voor, ongelofelijk KUT gewoon!
Haai dames, Hier ff kort berichtje; YESSS SNEEUWWWWW!!!!! Haha zit op mn werk, nu dus ff snel verder. Groetjesssssss, Mili
In utrecht wel sneeuw! Dankjulliewel voor de lieve woorden en knuffels! Doet me goed! Voel me wel ok, gek he? Zodra het vruchtje eruit is, ben je 'gewoon' ongie. Gaat wel in ups en downs wat verdriet betreft... Net met Sara naar de dokter geweest: dubbele oorontsteking.. Zielig he? Ze had net ook 39,5, dus met een paracetamol naar bed. Als ze vanavond niet een beetje is opgeknapt, dan beginnen we met de antibioticum. @Manoe: gefeliciteerd met Morris!
och wat sneu dat ze zo'n koorts heeft en een oorontsteking Hopelijk wordt ze gauw beter. Hier trouwens ook geen sneeuw hoor.... ik wil wel sneeuw
Doortje Ach, wat zielig. Een dubbele nog wel. Beterschap voor d'r. Dretjuh Prachtige foto van Layla op de Ferry... Vind haar zo'n lief koppie hebben. Volgens mij komt hier juist bijna geen sneeuw. Net bij de mensen die wel sneeuw willen...
Hier nog geen sneeuw, maar zit er wel aan te komen denk ik. Ik voel me opeens beroerd...ga zo ff liggen...vanmiddag moest ik tijdens bellen ineens bijna spugen en mn darmen zijn van slag. Wat verkeerds gegeten denk ik...bleehhhh.. Doortje Ahh zeker zielig ja!! Sterkte voor je kleine meisje!