December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Doortje, lees net je bericht, wat erg zeg! Heel veel knuffels....

Verder alleen de spam bekeken, erg leuk en niets gelezen... Iemand een update voor me?

Weekend was heerlijk! Kinderen waren superlief en plopsaland in geweldig geweest voor de kinderen...

Ga nu even koken en de kindjes op bed leggen. Wie weet tot vanavond.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Jij zegt wat ik net dacht:)

Zo, keuken is weer schoon.. Meneer heeft al beter gegeten dan de afgelopen dagen gelukkig:)
    Is ook een stuk vrolijker gelukkig.. Hij gaat vanavond wel lekker op tijd zijn bedje in en een zetpil voor de zekerheid, zodat hij goed kan slapen.. hopelijk is de koorts morgen flink gezakt, moet morgen toch echt boodschappen doen.. Wil morgen gehaktbrood maken dus dan kan ik dat ook gelijk meenemen.. *Zo blij met dat ik mijn kookboeken weer terug heb* Recept van Cas Spijkers en zooo lekker!!

Staan ook lekkere hapjes in die ik wil maken voor 1e kerstdag.. Krijgen alleen bezoek van Wendy met man en kids en verder hebben we niks:)

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zooow het huisje is nu echt door!!
    Vandaag wordt er al een deel betaald van de huur, in het weekend nog even snel op en neer om het contract te tekenen en 7 januari krijgen we de sleutel.
    We gaan nog niet meteen in Januari over maar we hebben dan wel alle tijd om alles van NL naar UK over te huizen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Wauw, dat is snel gegaan!! Gefeliciteerd :D

5. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh JEEEEEEH GOED NIEUWS :) GEFELICITEERD!!!!!
    op zich vindt ik het stiekem wel jammer hoor.
    we blijven zeker date al wonen jullie straks wat verder :)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Idd snel gegaan zeg:)
    helemaal geweldig

Nou Lenn ligt alweer op bedje.. lag al te slapen tijdens het verhaaltje voorlezen:) temp weer opgelopen tot 38.9.. nu lekker op de bank tv kijken.. en op tijd naar bedje:)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: whaaaaa, wat goed zeg!! ben wel benieuwd naar de foto's! Wat gaat dat dan in 1x snel he?
    @roeltje: agossie, Lenn ook nog aan het kwakkelen? Hopelijk laat hij je slapen! Man alweer weg? Ei al gevonden? Hier ligt Sara met haar eerste dosis antibioticum op bed, blaft nog af en toe. Hopelijk trekt ze de nacht door.
    @hier: blugh, wat krampen.. ik ga even eten (quiche met avocado/tomaten salade!)

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    ZO, kindjes liggen op bed.
    Dretjuh gefeliciteerd!!!

Hoe zijn alle feestjes geweest?

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    nee ei nog niet gevonden.. nouja, nog niet gezocht haha.. vorige week dinsdag ontrekkingsbloeding gehad na de pil dus is nog beetje vroeg.. zal het wel merken denk ik.. het is raak of het is niet raak deze maand..
    ach Sara zo ziek.. sneu hoor:( Hopelijk knapt ze snel op ..

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    leuke spam! zag ik milan ook niet laatst voorbij komen in die trui? :)

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @doortje: ben aan het bijlezen vanaf vanmorgen en lees net je bericht. Heel veel sterkte meisje, zo oneerlijk. Ik kan nu niets zeggen om je pijn weg te nemen maar ik denk aan je.

@panos: gefeliciteerd met je meiske!

@roeltje: zoww dat menu klinkt errug goed!! Wat leuk dat je geleerd hebt voor kok, ook als kok gewerkt of toch wat anders gaan doen?

@dees: wat een leuke taart, ziet er lekker uit ook! En Beau ziet er prachtig uit in zn outfit zeg! Stoere vent:)

@collo: ohja dvd's vind ze ook erg leuk maar dat kastje hebben we maar op slot gedaan en sleutel eruit gehaald. Ze probeerde ze namelijk met doos en al in de playstation te proppen! Knapt ie niet van op ;)

@dretjuh: leuk dat jullie geslaagd zijn voor edn huisje! Weer een stapje dichterbij!!

@stink: ah jammer dat je het tegen vond vallen gisteren. Ik ben er ook wel een beetje bang voor alleen maar met drankjes en eten bezig te zijn en de mooie momenten te missen. Nouja als emma maar geniet!!:)

@manoe: jeetje je arme mannetje zo ziek! Hij heeft het goed te pakken zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Houd hem goed in de gaten maar dat doe je vast al!

@elmo: jeetje wat knap van beau zeg!!

@manoe: ohh wat een lieve foto's! En in dat bad, geweldig zo vol:)

@lotte: beterschap!

@elmo: lieve spam!

@stink: zooo je mannetje is flink veranderd sinds die foto's samen met emma zeg! Maar nog steeds een knapperd hoor:)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    aaah wat lief!!! geweldig zeg:)

PSje
    ja heb wel paar jaar in de keuken gestaan in een stadscafé.. alleen lichamelijk gaat de horeca niet meer lukken helaas.. Plus de werktijden met een kindje gaat niet werken.. Heb het gecombineerd met de bediening, ook errug leuk.. Maarja, het is niet anders..
    thuis uitgebreid koken lukt me gewoon niet, kan er de tijd niet voor vinden.. maar met kerst gaan we uitpakken:)

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Zo hehe pfoe! Weer bijgelezen!
    Vanmorgen lekker gewerkt en vanmiddag geluncht met mn collega's! Zijn net geen 3 uur bezig geweest, was ook zo gezellig:)
    Nu lekker 2 vrije dagen:) morgen alle boodschappen halen voor woensdag. Woensdag is emma Natuurlijk jarig! Mn ouders komen met mn oma even een bakkie doen want mn oma ziet het niet zitten om zondag met alle drukte te komen. Erg begrijpelijk als je 86 bent en amper nog op je benen kan staan. Dus woensdag komen ze lekker bakkie doen, ik ga proberen om ook iets leuks te maken zoals cup cakes versieren ofzo. En voor het grote feest ga ik nog even kijken of ik een taart bestel of toch gewoon zelf appeltaart en kwarktaart maak. Mijn appeltaart is wel onwijs goed al zeg ik het zelf, krijg altijd complimentjes:) mn schoonmoeder had een paar jaar geleden gevraagd of ik appeltaart wilde maken voor haar verjaardag omdat ze het erg druk had. Toen was er ook een gepensioneerde banketbakker op haar verjaardag en die vroeg wie die heerlijke appeltaart had gemaakt!! Nou een groter compliment kun je niet krijgen toch?

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: ahhh wat sneu dat Lenn ziek is!

@elmo: leuke spam zeg!

@Hier: tjah gaat idd heel snel :) Bedankt voor de felicitaties.

@gimena: ahh joh vliegen in febr. met Ryanair is nu maar 3 euro per persoon, dus jullie zijn met zn alle welkom hoor :D
    En ik ben nog vaak zat in NL, dus we kunnen altijd afspreken :)
    kan je niet missen hoor!!

@Dees: wauw lees net dat Beau los loopt :D wat super goed zeg!!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Hihi, vandaag de dag loopt hij al de hele kamer rond :D
    Hij heeft de smaak ineens goed te pakken, en het ziet er zoooo schattig uit!

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: nee horeca en gezin is een moeilijle combinatie. Misschie. Over een aantal jaren weer! Wat zou je nu dan voor werk willen gaan doen? Want tijdje terug was je aan het solliciteren toch? Of voorlopig toch thuis nu jullie voor een brusje gaan??

Deel Deze Pagina