December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook baalmomentje...ouders durfden de weg niet op dus ik zit alsnog alleen thuis.
    Beau is helemaal uit zijn doen, huilt om het minste of geringste en is mega-verkouden!!
    Hier dus ook een Beau-shrekje :p

Beau ligt nu net op bed nadat hij een kwart boterham heeft gehad + 200gr fruit.

@Roeltje; Ahhh wat uber sweet van je mannetje...ik hoop morgen zo'n dagje te hebben ;)

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees:Jeetje wat balen meid!!! Kan je man vandaag niet op tijd naar huis komen? Hou je rustig he?!

@roeltje: Ideaal zo'n vent. Hier gelukkig ook een erg huishoudelijk en zorgzaam type. Wel zo fijn, want doe zelf amper iets de laatste maand....

@pooh: Jeminee, zelfs zelf huzarensalade maken :$. Moet niet gekker worden :)

@psje: Levensgevaarlijk nu op de weg.

Net lekker gewandeld en uit lunchen geweest. Heerlijk. Uk ligt lekker te tukken en ik ga met nieuw gadget spelen. Mn nieuwe iphone is vandaag bezorgd. Verder is het behoorlijk gaan sneeuwen. Mooi winterwonderland!

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Fijn dat de party goed ging! Alleen niet zo handig dat je vergeet te eten!

@gimena: Je bouwt de spanning wel op zo:p. Echt niet stiekem testen? Ben niet zo geduldig....

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Leuk de nieuwe Iphone, mijn man heeft hem ook en kan niet meer zonder :D
    Mannetje net wel ff gebeld maar is nog druk bezig, ut liep wel aardig voorspoedig zei hij.
    Euh tja rustig houden...ik heb hier maar weer ff gedweild, boven gestofzuigd, donkere was gedraaid, was opgevouwen wat aan de lijn hing en nog in de droger zat, Beau zijn cadeau ingepakt en de vaatwasser leeggeruimd.
    Nu Beau op bed ligt ga ik ff relaxen...eerst ff zp'en en dan languit op de bank met een kop thee.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau heeft maar kort geslapen, werd gillend wakker.
    Hij had verhoging en voelde warm aan...lijkt toch echt ziekig te worden.
    Net ook nog eens flink gespuugd, blergh.
    Zelf voel ik me ook niet top, kreeg vanmiddag flinke krampen met gevolg dat ik ook nog eens compleet ben leeggelopen :(
    Voel me een vaatdoekje...beau idem dito volgens mij :(

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: ohw balen meis, eerst je ouders die toch niet kunnen komen en nu beau en jij niet lekker. hou vol meis, het komt goed!! knuffel.

@hier: net lekker buiten geweest, ga ff spammen:D

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    leuk sleeen!!

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    oke nog eentje dan:D
    Deze is van een paar dagen terug, lekker mama helpen;)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Leuke foto's!

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Thanks!!:D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    vooral die 1e is erg leuk en lief :D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even ego tussendoor :D

Jaja, ik weet het.. heb gezegd dat het nog weken zo niet maaaanden kan gaan duren..

Maarrrr....

WE HEBBEN NET DE PIL WEGGEGOOID!!

we gaan voor een brusje!

zo, we gaan eten halen :)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Whaaaaa wat super gaaf en leuk voor jullie!!
    Laat je het gebeuren in de zin van we zien wel of ga je echt doelbewust "klussen"?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: wat een geweldige foto's!!! Zo leuk voor later! (haha lijk mijn moeder wel)
    @roeltje: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa helemaal leuk! Nu hopen dat je ei snel in het weekend valt! (hoe hebben jullie dat eigenlijk vorige keer gedaan?)
    @dees: die zus van jou...argh! Komen je ouders nog? Oh bah en dan ook nog zo ellendig voelen...

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; ik geniet op afstand mee van jou sigaretje dan :). Echte inspiratie bleef uit, maar komt wel goed met ons eten.
    Ik moest zelf met mijn spiraal onder mijn arm naar de arts, de apotheek heeft ze meestal wel (schrok me te pletter van die grote verplakking :$).

@ Gimena; spannend zeg! Ik duim voor jullie!

@ Roeltje; wat een heerlijke dag zo! Welverdiend, lekker van genieten! Leuk, jullie gaan er echt voor nu, mooi zeg :).

@ Doortje; ingesneeuwd ? Het is veel he, wel mooi.

@ PSje; jeetje bumperkleven met dit weer, jakkes. Fijn dat je veilig thuis bent.
    Oooh leuke spam! is dat jullie hondje? Lief die twee zo :).
    Wauw, leg eens uit hoe je dat doet met de vaatwasser. Hier nog maar sinds kort zo'n ding en Maura kruipt er zo ongeveer in, zeiknat natuurlijk pfffff

@ Dees; ach nee, balen zeg :(.
    Allemaal groene shrekjes hier ;).
    Allemachtig, als ik dan lees wat jij allemaal doet :$, jij hebt echt geen rust in je lijf. Vastbinden een idee?

@ hier; ik ben ook shrek dus rustig aan gedaan. Manlief is op pad geweest (3x) met de fiets :$. Heb lekker grote kruidnoten gebakken en die vervolgens deels in de witte chocola gedoopt :p, ze zijn eigenlijk voor morgen maar of ze dat halen....

Ben heel erg blij dat mijn man een slee is gaan halen, we zijn heerlijk buiten geweest!

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Echt een superslee, de enige die ze nog hadden hier in het dorp :D. Heel fijn zitje, met evt een band om ze iets vast te zetten (niet gedaan), glijd als een dolle en was 'maar' 18 euro.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    klussen
    nog niet echt gericht.. eerst maar eens zien wanneer mijn ei is.. als dat elke keer op een woensdag is wordt het lastig.. moeten we dan wat op verzinnen denk ik..

Doortje
    uh Lenn kwam gewoon iets te vroeg :D

eten net op..lekker patatjes gehaald.. zo even keuken opruimen en klaar voor de rest van de avond :D

vanavond ik hou van holland met Sinterklaas!!! vorig jaar helemaal in een deuk gelegen haha

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hmmm de foto's zijn hier wat minder dan op mijn scherm ;)

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: die van jou zijn ook leuk!!! heb net een slee besteld (zelfde als collo), dus hopelijk blijft de sneeuw even liggen ;)

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: whaaa!! Gaaf voor julie! Nu maar hopen dat je ei snel gunstig valt. Heeft het bij lenn lang geduurd??

@doortje: vind de foto's zelf ook wel errug lief:) ookal leuk voor nu dus;)

@riti: yep dat is onze kyra, franse bulldog. Schat van een beestje en gek op emma en andersom:) yja die vaatwasser heeft vanaf het begin een enorme aantrakkimgskracht op emma. Zodra we beneden zijn s ochtends zit ze ervoor, ze weet echt dat we hem dan leeghalen. Ik haal dan snel de gevaarlijke dingen uit de onderste la en de rest doet zij, erg leuk:)
    Ook lieve maura spam, fijn sleetje denk ik?

Deel Deze Pagina