December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ja hoor, ik voel me helemaal goed, alleen heb nu alweer zo vaak last van maagzuur! De rennies en de gaviscon hebben weer plaats in mijn leven ingenomen, whahaha! Hier zit een grootverbruiker nu!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En hier ging er iets mis met z'n schepje.....en zand.....en plakkeringe zonnebrand....

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    aaah, haha! Dat zal wel een lekkere bende zijn geweest jah! haha! Wel superschattig!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Suus...oh ja erg he! Ik was op een gegeven moment immuum voor Rennies en van Gaviscon ging ik schuimbekken...hahaha.
    Fijn dat je je verder zo goed voelt.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, klaar weer.. Net Lenn wakker gehad.. de papfles gaat morgen weer de deur uit.. op één of andere manier vult het niet lijkt wel.. sinds hij een papfles krijgt vraagt hij rond 10 uur weer om een fles.. net flesje gegeven en is al brabbelend meteen in slaap gevallen.. honger dus.. gisteravond ook al.. vanaf morgen komt de normale fles weer in beeld:)

Ga zo ook lekker naar bed.. nog even wachten tot hij goed en diep slaapt.. zag wel heerlijke spam voorbij komen:)

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hooooooi allemaal!

@ Suus; Maud dr 'just out of bed 'look is Maura dr standaardcoupe :D

@ Doortje; superleuk die Dikkie Dik - boekjes!

euhm...ben het even kwijt geloof ik...* denkt na*

@ Roeltje; ook een horeca-hart, blijft bij mij ook altijd voor een deel nog roepen. Wat rottig van je enkels zeg.

@ Doortje: Aaah oorontsteking, wat sneu zeg. Beterschap voor de kleine meid!

@ gordijnen (of zo); nou lekker kansloos. Wat we mooi vinden is er niet in een mooie kleur ( euh gewoon wit bijvoorbeeld, maar dan wel echt wit) en wat er in het wit is kan niet bij zo'n groot raam.

@ hier; Alle drie nog steeds aan de kuch,snotter en snuif met ons virusje (al lijkt de man des huizes de milde versie te hebben gekregen en gaat hij zo waar al vooruit). En alsof dat nog niet genoeg was ook een heel rottig virus op mijn compuutje :x, bah.
    Maura blijft een zonnetje, zo lief en vrolijk, zelfs met snot :p.
    Het doorlekken lijkt te zijn opgehouden! *klopt het af*

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chicken; leuke spam! Leuk dat jullie er toch nu al voor gaan, succes!

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hahaha, riti wat vertel je dat weer leuk! Ik zit hier met een smile op mijn gezicht te lezen... ;)

@Roel: slaap lekker voor zo en hopelijk gaat het vanaf morgen met de gewone fles ook weer z'n gangetje!

Ik ga d'r ook lekker ff bij liggen...Tot morgen! Trusten!

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @suus en chicken: mooie spam!!! Was alweer even geleden:)

@all: weltrusten!!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Moet trouwens nog wel iets kwijt. Zoals jullie wellicht weten is mijn collegaatje al een paar jaar bezig met zwanger proberen te worden. Ze heeft nu twee inseminatiepogingen gehad, maar het zaad is te slecht. Ze gaat nu in januari beginnen met ivf, maar in het ziekenhuis hebben ze bij voorbaat al gezegd dat het wellicht heel lastig gaat worden.

Ik vind het zo erg voor haar....ben nu al aan het piekeren als ik weer zwanger mag worden hoe ik dat haar ga vertellen...

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; leuke foto's, wat is het toch een knappe meid!
    Wat lijkt (euh is) ze al groot zeg zo met die vork, knap dat dat goed gaat trouwens.

@ chicken; Rot zeg voor je collega. Ze weet dat jullie voor een tweede gaan?

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nee, dat heb ik nog niet verteld, alleen m'n compagnon weet het.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; wat een super leuk mannetje heb je toch, stoere vent!

@suus; wauw je buikje begint al aardig te groeien nu, ook alweer over helft trouwens... Wat gaat het toch vlot!

@RiTi; pfff praat me er niet van, beau en mannetje zijn beide ook nog verkouden.... Kan hier bijna zo'n zeehondenshow beginnen :)
    Beide hoesten en blaffen een eind weg!

@hier; moe moe moe en nog eens moe....
    Vandaag naar ballorig geweest met Beau, het was echt leuk voor even....vind zelf dat hij er eigenlijk nog net te klein/jong voor is om het daar leuk te hebben....ach ja we hebben ons vermaakt in de ballenbak :)

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    oehhh spannend chicken!

Nou Dani ging absoluut neit slapen zonder mij dus hij ligt bij mij in bed.
    Ik ben inmiddels ziek geworden, nou ja... volgens mij is mn eten niet goed gevallen, t liep al de hele avond te wringen en nu is het er net een beetje uitgekomen *bah*
    probeerde het al in bed tot 3 keer aan toe tegen te houden, uiteindelijk net boven op de overloop eruit gekomeh :(
    De rest kwam kwam ergens anders uit *bespaar jullie de details hahaha*

hopelijk komt t niet meer terug en kan ik zo slapen

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag vertelde Ferdy dat het drie weken oude zoontje van een collega is overleden. Zij zou nu eigenlijk ongeveer net zo ver zwanger als mij moeten zijn, maar het kindje is drie weken geleden al geboren. Het leek goed te gaan, maar hij heeft het toch niet gered. Zo erg....

Elmo
    Hoe is het met je oma?

Stink
    Hahaha...hoe kom je er nou toch bij dat die pannekoekjes mislukken???;););) Ga ze toch nog eens opnieuw proberen met zelfgemaakte pannekoekjes hoor.

Suus
    Jeeeh! Eindelijk een buikje. Leuk meid! Als ik binnenkort nog eens bij mijn benen kan komen om ze te scheren, gaan jij en Maud dan eens mee zwemmen?
    Wat lijkt ze trouwens op je wederhelft zeg!

Chicken
    Erg leuke foto van je mannen!

Dretjuh
    Beterschap meid. En wat fijn dat het huisje rond is, al zullen we je missen hoor...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    oww wat verschrikkelijk voor die collega van Ferdy zeg!!!
    Verschrikkelijk, zeker als je al zo ver bent

Nou net weer een beetje moeten spugen, gatver ik wil slapen.. ben al zo moe.. t is ook steeds maar een mini beetje ipv in 1 keer goed :(
    En ik haat overgeven *snik* de laatste keer was ook 6-7 jaar terug ofzo.

17. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh jaa doe wel zeker :) oow das wel goedkoop :) blijven we wel logeren he :p haha.
    ik kan jullie ook niet missen hoor :)

18. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh hahah lieverd ook nog op ?? :p

19. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga me bed eens op zoeken trusten :)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

Dretjuh
    Nog een beetje kunnen slapen meid? Beterschap!

Suus
    las dat er buikspam was dus even teruggebladerd
    wow! Gaat snel ineens he:)

Chicken
    kwam gelijk de spam van jouw mannetje tegen:D Wat een heerlijk ventje:)

Collo
    Ach jeetje zeg:( wat ontzettend kut van Ferdy's collega:(
    Jeetje, dat is het ergste wat je als ouder(s) kan overkomen:(

vannacht om 3 uur werd ie even wakker. getroost en schone luier en is weer gaan slapen:) om 6 uur was ie weer wakker..Ik ben blij, al een paar dagen niet meer om 5 uur:)
    Heeft nog steeds koorts geloof ik, voelt warm aan.. Moet echt boodschappen doen anders hebben we geen fruit, broodbeleg en avondeten;) Als ik hem goed inpak kan dat toch wel? Heb ook niemand die vandaag even op kan passen.. iedereen is werken:(

Deel Deze Pagina