@poohbeer; hihi knaloranje is ook een super kleur Euh tja je zou denken ik zing het nog wel ff uit maar het voelt echt als een enorme last die ik meedraag...denk niet dat ik er goed aan doe. Maar ja, die twijfel he.....(alweer)
Taart ideeën bedoel je? Het "DeLeuksteTaarten" - forum Met stempels van cars kun je eventueel cupcakes versieren. Als je wat nodig hebt gil je maar, nijmegen is niet zo ver.
Dees bel je arboarts even!!! En Roeltje haha, ik weet ook nog niet of ik er wat van bak hihi Chiquita, succes bij de ha en stop maar met google afstruinen ja. hier nog een handige link voor wie cars wil boetseren... Cars - Officiële Film Site. Een Disney / Pixar Film.
@DeesDees, als je nu eens terug leest wat je zelf schrijft weet je wat je moet doen.... Arbo bellen meis! Suc6! @Chiquita, nee doe maar niet google-en! @Elmo, thanks! Super leuk!
@Elmo; Ik denk dat ik dat vanmiddag of straks maar ff ga doen wanneer Beau weer op bed ligt. Beau vraagt momenteel ff veel aandacht, lijkt hem iets dwars te zitten (lag net op de grond en sloeg met zijn handen op de grond onder luid gehuil of iets wat daar op lijkt).
Ja kunt het jezelf trouwens ook wat makkelijker maken...Bak een stapeltaart...snijd het landschapuit en maak een weg. Decoreer met plastic cars auto's...ook altijd prachtig om te zien...moet je maar eens op het forum zoeken naar cars in de categorie stapel-bruidstaarten.
Net iets anders....ik bak cupcakes...druk met een glas (op zijn kop) een rondje uit fondant. En druk dat de stempel voorzichtig in het midden van de fondant. Dan zie je de afbeelding. Volgens mij heb ik nog cars stempels liggen ook...
pooh, ik heb zelf maar even stempels besteld, altijd handig om te hebben en zo duur zijn ze niet... Zal de rest via pb doen en niet het forum bevuilen hihi
ow meiden, ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden! Uhm pooh, zullen we een tante baktaart workshop houden bij jou?! hihi! @Dees: lekker bellen dat je niet meer komt... Waarom zou je voor die 2 weken nog op je tenen gaan lopen? Net of zij op je werk niet 2 weken langer zonder Dees kunnen, vast wel! Sterkte! Raar dat Beau op de grond lag.... Maud heeft trouwens ook de boerderij van little people, leuk is die! En als het goed is krijg ik vandaag of morgen de kerststal van little people binnen, ook ZO leuk! @Chiquita: ik ben ook benieuwd wat het is! Ennuh tot 3 uur, uit die pc! @roeltje: heerlijk joh, dat Lenn ff slaapt! Lekker ff ontspannen achter de pc hangen! @RiTi: ik denk dat berg veel voorkomt bij kindjes met een bérg haar! haha! Nee geen idee, maar ik zie het ook bijna niet zitten als ze droog haar heeft, alleen wanneer d'r haartjes nat zijn en ik er doorheen kam, kom ik het ineens weer tegen! Ik dacht dus ook eigenlijk dat het weg was, maar helaas....Ik vind het zo'n gedoe die lotion en dan weer wassen... maarja! @hier: ff tijd voor mezelf want madam doet een dutje!
Grr Lenn is wakker gemaakt door werklui we krijgen weer achterburen en nu laten ze een boom weghalen.. Een GROTE boom.. kettingzagen, alles wordt er bij gehaald.. Hele ochtend die zaag niet gebruikt en uitgerekend als lenn op bed ligt moet het gebeuren Taartworkshop mmm, mag ik me aanmelden om het resultaat te proeven Cupcakes wil ik me nog wel aan wagen maar een taart gaat 'm niet worden haha.. Lenn heeft weer slecht zijn brood gegeten..meer dan drie stukjes krijg ik er niet in.. gooit alles weer op de grond.. vanmorgen ook al.. hopelijk eet hij vanavond wel wat meer, anders krijgt hij helemaal niks binnen.. fruit gaat ook al tijdje niet lekker..
He Roeltje, dat is balen zeg!!! Pooh, vrijdagmorgen is oke. ik heb je adres, moet eerst even de kindjes naar het kdv brengen, Renée laat ik thuis bij Dennis hihi. ik pb mijn telefoonnummer wel even.
@poohbeer; hmm mag ik me ook aanmelden @Suus; ja super leuk, die kerststal heb ik ook in huis. Krijgt Beau met de kerstdagen. @Roeltje; Ik ken het van die werklui, zo zijn ze hier al 2weken bezig met een uitbouw bovenop een kantine hier bij het voetbalveld. Net uitgerekend de momenten dat Beau op bed ligt komt het grote geschut erbij te pas.... @hier; Ga Beau zo maar even proberen op bed te leggen, samen spelen is ook al geen succes. Hij komt constant op me hangen om te tanken en duimt er flink op los.....zooo lief maar volgens mij is hij gewoon nog doodop.....al lijkt me dat ook vreemd nadat hij al zoveel heeft geslapen vannacht en gisteravond.
@Dees, tuurlijk! Zullen we een lijstje maken? Aanmelden workshop taart... * Suus * Dees * Roel?? * Elmo??
Nou ik meld me ook wel aan hoor voor de workshop, kunnen we die samen geven whahahaha en is altijd gezellig Nou bah, ben nog steeds misselijk en niet lekker Dani is letterlijk de hele nacht wakker geweest en goed aan t krijsen gegaan. die wil dus echt niet meer op zn kamer slapen. Layla is 2x wakker geweest, dus naast al dat kotswerk is het met de kids ook rampzalig geweest... ben helemaal gaar nu! bah.. manlief is uiteraard ook super moe en zit nu ook thuis.