van zwanger en kids zijn ze.. ja dat had ik ook gelezen.. maar kan ik m binnenkort verwachten? of is dat lichte lijntje normaal? *heb er de ballen verstand van merk ik alweer*
zwanger en kids ken ik zo niet, geen idee of ze al ver van tevoren een 2e lijntje kunnen verklaren. Ik had ze zelf van sensitest en wanneer ik een licht 2e lijntje zag wist ik dat mij ei eraan kwam...ik teste toen 2x op een dag om goed zicht in mijn ei te krijgen. Ik zou zeggen leg je vraag eens neer in het topic van ovu en zw testen....daar zijn vast meer meiden die deze testen kennen en je er een goed en duidelijk antwoord over kunnen geven. Ik wil je ook geen valse hoop geven
@dees: goede beslissing meid! Nu niet meer piekeren en alleen nog genieten @roeltje: sorry, geen verstand van ovutesten @zieke kindjes/mama's: Beterschap! @taart workshop: jaaaa ikke ook!! hoor wel wat de datum word, ga in feb nog wel even op vakantie. hmmm ik heb heel de dag al het gevoel dat ik iets vergeet maar wat......
Roeltje Gewoon lekker van genieten dat hij zo knuffelig is... Maak er maar het beste van. Vind ie zelf ook het fijnst denk ik... Meestal testen OVU testen rondom je ei (heel ruim rondom) wel met een tweede streep. Je weet pas precies wanneer je ei is gesprongen wanneer je een hele serie OVU testen doet. Verder geen andere tekenen van aankomend ei? Foto komt eraan. Als is het wel heel kaal nog hoor. Alleen behang en de vloerbedekking ligt erin. Voor de rest nog helemaal niks! Happy Oh, lekker vakantie... Hoop op een goed eitje voor je deze maand!
Collo whaha voel van alles maar ga er vanuit dat het ontpillen is geen steken o.i.d. in mijn buik ofzo.. Mm, misschien toch verstandig om even door te testen komende dagen..
Dees Hahahaha...arme jongen....daar kan hij niet tegenop. Steek ik mijn buik nog een beetje extra naar voren. Ben nu ook al heel fanatiek begonnen met wassen...Maar kan al die kleertjes toch nog niet in die dampen leggen en mag nog niet goed ventileren ivm het drogen van het behang. Dus nog even geduld. Vond hier nog wel een te schattige spam...
@Collo; De meeste mannen zijn daar te gevoelig voor, hier ook 1! Ik zou ook alwel willen beginnen met wassen maar zou niet weten waar ik alles moet laten nu, dus tja zit niks anders op dan te wachten. Kom maar op met die spam! *jij trouwens al bericht gehad van de Blije Doos?
Dees Oh, die is ook lief zeg! Hier ook nog niks gehoord van de blije doos...Hoop dat ie nog komt. Heb nog zo'n Zwitsal doekjes ding nodig... *ga snel verder de gehaktballen draaien*