@Collo; Ik heb dus zelf maar achter die doos aangebeld, en kreeg gelijk via de mail een brief met ophaalbon. Bleek wat fout te zijn gegaan...kan de doos nu tot 3 januari ophalen.
*Hier wordt eindelijk weer een Beau wakker* Hihi, ik hoor ineens flink geduim en gezucht via de babyfoon
@Collo, wauw wat een schattig kamertje zeg! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat! Schattige Amy spam ook..zwijmmel! @Dees, hihi slaapkopje Beau ziet er ook lief uit! Ik ook nog even mijn badeendje.......helemaal rozig van het bad
@ poohbeer: is dit ook handig om te doen onder de marsepeinlaag? ( het ziet er zo makkelijk uit, maar dat is het vast niet haha) YouTube - Perfecting the Art of Buttercream DVD Preview
@Elmo, de dijkjes (rondjes aan de buitenzijde van de taart) spuit je zodat de vulling niet naar buiten loopt en dus je fondant verkleurd of zacht wordt. Heel verstandig dus . En je hele taart moet je voorzien van een laagje botercreme, anders plakt je fondant/marsepein niet. Lees deze how to maar eens; Tartacadabra - «How to» taart vullen
@stink hmm ja gaat wel me onder kaak achterin is nog wel open maar niet meer zo ontstoken. dank je wel voor het vragen. @collo mooie kamertje hoor wil wel eens zien als de meubels erin staan. verders weet ik het even niet meer SORRY
@ Elmo; wauw, dat is een hele mooi takel, meteen maar aan de 3D bak het idee van Pooh, een cars landschap heb ik erg veel gezien op deleukstetaarten.nl en is erg leuk. Dan kan je een losse kleine takel proberen, en als het nou echt niet lukt kan je er altijd nog een plastic versie op zetten. Ow lees dat je al stempels hebt, superleuk! @ Suus; doe vaak ook niets aan die berg...zo'n gedoe @ Dees; goed dat je gebeld hebt! Jeetje ben nog niet bijgelezen maar muppet moet echt aandacht...
Whoeh! Haal daarstraks Amy uit bed en ik rook het al toen ik haar kamer op kwam. Hele dunne zure poepbroek. Ik rits haar slaapzakje open en van schrik weer dicht. Ik snap niet hoe maar alles in het slaapzakje zat onder. Heb haar linea recta onder de douche gezet. En ze was vanmorgen al in bad geweest...bofkont!
@gimena Pijn in je mond is verschrikkelijk. Vandaar dat ik voor je hoop dat het snel weg is. @all Nou Luuk heeft vandaag zijn feestje op het kdv geveird ben benieuwd hoe het is gegaan. Heb mijn videocamera en Leen fototoestel daar achter gelaten. Zal misschien vanavond nog even spammen.
@collo Erg leuk kammertje. ben benieuwd naar het ein resultaat. @slapen de kindjes spam Zo lief. Heerlijk!!!
@ Collo; wow, die Amy, tandjes? ( een heel gebit?) Echt wie dit verzonnen heeft, een groentepakket met 5 soorten groente, vrij logisch allemaal. Zitten er 3 enorme bollen venkel in . Vind venkel best leuk hoor, maar in die hoeveelheden pffffffff. Nu maar meteen begonnen met venkel deel 1: venkelrisotto (die andere afgelopen week is niet doorgegaan ), kijken of de smurf daar zo een hap van wil nemen. Als het bevalt meteen ook venkel deel 2: geblancheerd in de diepvries voor nog eens risotto . Deel 3 wordt iets met rauwkost, iets met sinaasappel en rozemarijn (die is jummie) en een stukje gegrild, dan ben ik wel door mijn ideeen heen . Trouwens, schorseneren, idioot veel te veel werk voor wat je er voor terug krijgt maar....Maura vind het zoooooooooo lekker gek kind.
oeh, ik haak in èn lees ondertussen terug, maar of dat handig is (met smurf aan bij been en pan op het vuur )
Hey, ik sta dan misschien op een wat lager bakpitje vanwege het verhuizen en verbouwen maar ben ik uit de bakgratie? @ Collo: ik zoek nog naar je foto!
Lenn ligt weer op bed slaapkopje heeft wel 4 happen broccoli en 2 mini stukjes aardappelen gegeten.. toetje blieft meneer ook niet.. nouja, krijgt straks nog lekker een flesje.. vult ook wel weer
ik ben even erg chaotisch van de hak op de tak: Wat een lieve slapende kindjesspam @ Gimena; auw! Hopelijk is het snel over, naar zeg.