@ Panos; heerlijk dat je meisje het zo goed doet, fijn zo'n vrolijkerd in huis he . @ Doortje; hoe is het nou, en met Sara haar oortjes?
@Chiquita: neej het ligt 3km van t vliegveld Standsted vandaan We zijn er met de Ferry naar engeland gegaan vandaar die foto's. @Riti: Nou we krijgen 7 Jan de sleutel en 16 januari gaan we voor een week naar engeland (vakantie bedoeld) maar we nemen dan misschien wel wat mee om daar te kunnen slapen enzo. We gaan vanaf die tijd langzaam elk weekend of om de week met een vrachtwagen die kant op om over te huizen en in Februari willen we toch echt helemaal over zijn.
dretjuh: ja dacht ik al wel.. mar mooi huis hoor. en dat gaat snel dus in feb ben je nl helemaal uit... jammer zeg! maar voor jullie wel fijn he! moet er heel veel ana het huis gebeuren niet echt volgende mij of wel?
Nee hoor, heb ik je voor t hoofd gestoten? Iemand kwam hier met de vraag omdat ik het er met Elmo over had. Als jij de workshop wilt doen, even beste vrienden hoor.
@Stinkerbell, jaaaa traktatiespam...altijd leuk! @Dretjuh, hopelijk knap je snel op meis! Zal zo ff foto's kieken op hyves! @Chiquita, fijn dat het niets bijzonders lijkt te zijn! Hopelijk helpt de zalf! Terug gehyved @Gimena, joehoe! 2e!!!! Nu duurt t in elk geval niet lang meer! Huis ziet er leuk uit! Hopelijk zeggen de andere af! @Collo, haha...hoe mooi je er elke keer onderuit probeert te komen om hier heen te komen hahaha...was t te ver? @Qyano; HOOOIIII!!!
@ Pooh; was niet zo serieus bedoeld hoor, sorry als dat zo overkwam (altijd lastig digitaal). Ik doe niet aan workshops, voor een gezellige freubelsessie ben ik altijd in.
nou ik ga naar bed ofja.. lekke rop bed knuffelen met mn ventje en ncis kijken.. hij is zo verdreitig nu.. zo zielig.. staat al bij de trap te wachten,. misschien dat ik straks nog stiekem online kom met de laptop
@Chiquita, geniet saampjes. Is ie verdrietig om Qyano? Of heb ik iets gemist? @Riti, geeft niet, maar wilde je niet voor t hoofd stoten. Ik doe ook geen workshops, maar dit leek mij wel leuk dus zei ik; Is goed...soort minimeeting meteen...
Hah Riti, nee hoor ben je niet vergeten, onze keukenprinses!!! Je komt toch ook naar de meeting??? Bedankt voor de link trouwens Pooh. En Stinkerbell, hoe was het feestje van Luuk? vrijdag viert Beau zijn feestje... Chiquita, wat een ellende zeg 3 keer per dag zalf in zijn neusje... Pedofielen. vreselijk.... geen woorden voor.... Dretjuh, zal zo even foto's kijken.... Dees, lekker gewandeld, bekkenpijn is minder.. mar ja ondanks de pijn blijft wandelen goed.
@Elmo, viert Beau dat hier? Hihi...dan haal ik ff slingers hahaa...ben je toch een druk mens! (ik bedoel dit goed hahaha...)
@Dretjuh; Wat een mooi huis is het geworden zeg! Ziet er echt heel chique en netjes uit. @Chiquita; Ohw een gesprongen adertje is dus de oorzaak,hopelijk werkt het zalfje! Succes en sterkte! @hier; Beau ligt alweer op bed, die werd om 18.30 alweer goed moe en stond alleen maar in zijn oogjes te wrijven. Heb hem een heerlijke papfles gegeven en daarna naar bed gebracht. Nu dus weer ff rust...
@ Dees; helemaal moe van zijn verjaardag nog misschien? Wel even lekker zo'n slaapkoppie @ Elmo; als er taart is ben ik er bij
@RiTi; Onder het eten hadden we het er al ff over, ik denk dat het een beetje een samenloop is....drukte met de verjaardag, nieuwe cadeau's (heb het al in delen opgeborgen), zijn ontwikkeling wat een stap vooruit heeft gemaakt en hij zit tegen koorts aan....
haha, nee Beau heeft dan zijn feestje bij Spoenk. Stinkerbell, as donderdag en vrijdag kan ik niet, volgende week donderdag is Beau jarig, je bent welkom!!!
Ik val hier zo maar weer in. Sorry dames, niet alles bijgelezen. Drinken jullie kindjes nog opvolgmelk? Ik heb het laatste pak Nutrilon opgemaakt en ben nu begonnen met halfvolle melk. Tenminste voor de pap, want een flesje hoeft ze niet meer. Verder eet ze wel goed yoghurtjes dus ze krijgt voldoende zuivel binnen. Voorlopig hoeven weer even een tijdje niet meer naar het consultatieburau. Robijn is goed door de APK gekomen. Alleen de "test met het gele propje" ging niet goed. Ze moest het propje van de hand van de CB-arts pakken. Maar dacht wat moet ik daar nu mee gek mens! Houd je propje maar lekker bij je. En dan de "kijktest". Een minuutje naar een lichtje kijken. Ga iemand anders lastig vallen met dat stomme licht. Dan maar de volgende keer controleren besloot de CB-arts. En beweegt ze zich al een beetje voor op haar buikje. Mijn man en ik kijken elkaar verbaasd aan. Voorzichtig vraag ik: wat bedoel je daarmee? Oh ze kruipt al....Ja ze kruipt al. Dat was weer een gezellig bezoekje
@ Pelikaantje; Een goede APK dus, Robijn heeft groot gelijk er zijn veel leukere dingen dan die suffe testjes . Hoe gaat het met jou?
@Riti: Ja het gaat goed. Ben dus weer aan het werk. Alleen nog wel last van vermoeidheid. Maar ja dat is niet meer dan normaal. Is er trouwens een lijst van alle zwangere dames? En de klussende dames? Ik houd het niet bij. Dus voor degene die ik nog niet heb gefeliciteerd: bij deze GEFELICITEERD!
Hai weer zoveel! Roeltje ik ben niet ziek hoor was alleen gisteren niet lekker, dus door eten denk ik. Stink jaaaa hij is echt zo mooi die trui!! Dees goed zo! Collo er zijn ook ziektes waarbij eerst vlekjes komen en daarna koorts! Hoop t niet voor dr! Vlekjes Milan zit ook onder, vooral z'n rug. Twijfel of t een allergie is aangezien hij ook veel buikpijn heeft... Happy fijn dat je bijna vakantie hebt Roel er is altijd n streepje ja. Moet echt even donker of donkerder dan de controle streep zijn Collo mooi kamertje!!! Gimena duim voor je!!
pooh: met mn ventje bedoelde ik qyano .. hahaha.. hij ligt nu lekker op mijn buik te slapen ik zit op mijn phone. dus wordt kort bericht. pelikaantje hier idd als hij al melk drinkt dat geen bv is opvolgmelk. nu weer terug naar ncis op tv