@elmo Leuk ik kom dan overdag wel even langs op Beau zijn verjaardag leuk. @all Voor de rest nog niks bij gelezen. Heb net mijn sollicitatie weg gedaan. Nu is het alleen maar duimen. Morgenvroeg lekker met Luuk zijn kado uitpakken en smiddags zwemmen. En natuurlijk komt hier onder nog de beloofde spam.
Even snel @Dees....ik lig in een deuk om dat filmpje dat Beau losloopt..hihi...die armpjes zo in de lucht, echt geweldig!!!!
@Stink: leuke foto's hoor!!! Morgen is de grote dag he Mn kaartje komt ook weer iets later *sorry* Maar hij komt hoor Ligt nu aan de drukker en hun drukte @Pelikaantje: hier nu zeker al 1,5 - 2 maanden geen opvolgmelk meer, gewoon halfvolle melk nu en zo nu en dan een pyjamapapje. @Hier: zoow zoow dr is een cracker en een halve appel als avondeten ingegaan. Nu maar hopen dat ik het binnen ga houden vannacht
@dretjuh Ja ja morgen de grote dag. Ach ik zie je kaartje wel verschijnen, leuk! @all Misschien een stom maar precies een jaar geleden zouden mijn vliezen over een kwartietje breken.Toch spontaan na twee dagen op de verloskamers te hebben gelegen voor de inleiding.
Vraag!!! Ook even over melk. Ik geef savonds nog opvolgmelk want ben bang dat melk niet genoeg vult. Hoe zit dat bij jullie? Waar kan ik pap kopen? In de supermarkt ligt alleen ochtendpap. Milan eet vrij weinig de laatste tijd en savonds maar in totaal ong 100gr, dus ben bang dat hij anders vroeger wakker wordt door de trek.,,
@ Stinkerbell; leuke foto"s! Wat een leuke hoek heeft Luuk, gaaf zo'n bord. En supertraktaties, altijd goed. Wat grappig dat hij het fruit van de taart at . Maura vond het ook niet echt wat, de slagroomtaart. @ melk; heb nooit halfvolle melk in huis dus nog wel opvolgmelk, maar ook karnemelk en yoghurt.
@riti Gelukkig is Luuk niet de enige hahaha @melk Hier geef ik savond een pyamapapje. Gaat super als ik namelijk gewone melk geef dan word hij erg vroeg wakker omdat hij honger heeft
@ Lottie; je hebt ook allerlei papjes die je aan de melk toevoegt (in de categorie bambix-achtig). Ook alles in 1 pakken pap (water toevoegen), volgens mij staat alles in het babyvoedingsschap van de supermarkt en kruidvat en zo. Heb zelf losse granen papjes voor door de melk, van de bio winkel (maar daar is ze op uitgekeken )
Hier geen fles meer 's avonds. Ze eet 's avonds voldoende en dan half 7 naar bed. En dan lekker slapen tot een uur of half 9. Je hebt pyamapapje van nestle. Of avondpapje van Bambix. Daar hoef je geen melk meer aan toe te voegen. Ikzelf gebruik in de ochtend meergranen Bambix, daar moet je dan wel weer zelf (opvolg)melk bij doen
Ik wilde jullie deze foto nog even laten zien, zit net alles uit te zoeken...bezorgde papa met kleine gevlekte Milannetje...zo lief.
@Lottie..Milan krijgt nu ook gewone melk. 's ochtends pap vanaf 12 maanden nu van Nestle. 's middags bij z'n boterhammetje en 's avonds nog voor het slapen gaan. Lekker voor de dorst en dan is ie ook echt weer even lekker baby.. Hij krijgt wel extra vitamine D, omdat hij geen opvolgmelk meer krijgt.
@Pelikaantje..Milan heeft waterpokken gehad toen we op vakantie waren. Zit nu de vakantiefoto's een beetje uit te zoeken en kwam deze tegen. Kreeg er weer tranen van in m'n ogen.
@chicken: ahh wat sneu voor Milan maar wat een liefdevolle prachtige foto @Papjes: avond of ochtendpap, who cares, ik geef soms ook die ochtendpap (met water aanmaken) voor t slapen gaan. Eigenlijk ook puur in de hoop dat ie langer gaat slapen, anders gaf ik wel halfvolle melk. heb eigenlijk diverse papjes in de kast, pyjamapapjes kant en klaar (om mee te nemen) heb een ontbijtpapje en een pap vanaf 15 maanden voor Layla @Hier: ennn dani wordt weer wakker... hopelijk slaapt ie vannacht toch iets beter. Hij slaapt zooow slecht tot bijna niet in de nachten.
@Dretjuh..dankjewel! Ik heb inderdaad ook verschillende papjes staan. Milan vindt die van Nestlé met biscuit lekker....kleine snoeperd.