December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hele fijne slee, volgens mij is het dezelfde als Collo. Ze vond het ook echt leuk :D.

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: oh lees net je antwoord aan doortje. Hihi dus lenn was niet geplant maar wel gewenst :)

@riti: ohh lees net dat het idd een fijne slee is, en mooi prijsje! Volgens mij vind maura sneeuw net zo geweldig als emma:)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    wat een mooi sleefoto's!! geweldig:)

haha ja Lenn was zeer gewenst.. Alleen een jaar of 2 te vroeg:)
    denk wel dat ik ovtesten in huis ga halen om te zien wat mijn ei doet.. heb geen zin om 3 maanden te klussen en er dan achter komen dat het niet lukt omdat mijn ei niet goed valt;) zal me daar van de week eens in verdiepen.. Eerst maar eens ongi worden, dan zien we dan wel verder:)

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; zo leuk dat ze zo gek zijn op elkaar, Kyra ook gek op de sneeuw denk ik?

@ Roeltje; wow 2 jaar eerder dan gepland is wel even heftig lijkt me.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja was me rotgeschrokken.. maar zelfde dag belde mn man toevallig op.. 'schat ik zit in het zh in Ierland.. Stukje van mijn vinger af." ;)
    ik: "Oh dat valt nog mee.. Ik ben zwanger."
    O whaha.. hij vondt het meteen geweldig, nooit getwijfeld.. Moet zeggen dat ik zelf wel een paar dagen nodig had om bij te komen.. Weghalen is hier absoluut geen optie, dus komen zou hij.. Maar wel even schrikken.. Maar wel superleuk:) Uiteraard onwijs blij en megatrots op 'm..

En nu dan een geplande zwangerschap (hopen we)..

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: dat wist ik helemaal niet!! Door de pil heen? dacht dat je bewust een jonge moeder bent. Dit is iig een super beslissing en hopen dat het snel mag lukken!
    @psje: zeker ook leuk voor nu! :)
    @hier: Sara ligt er al in voor de nacht. Helemaal afgedraaid. Wilde wel avondeten en toetje, maar geen melk. Gisteren haar bed ondergekotst, hopen dat het nu netjes blijft ;)

7. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh oke weet ik iets meer weer :) dank je.latere tijd wil ik er ook gebruik van gaan maken.
    ben maar ik ben er zo bang voor dat het pijn doen:$ haha erg he.

@roeltje jaaaaa G-E-W-E-L-D-I-G :) niet eeder dan mijn he ;) hihi:) erg spannend hoor hoelang gaat het duren ben erg benieuwt! :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; ziet er uit als een praktische lichte slee...levert iig al een paar prachtige plaatjes op! Super :D

@Doortje; Ik heb Beau ook net weer op bed gelegd, geen idee hoelang hij het volhoudt maar hij was ook echt helemaal op. Kereltje was gloeiend heet en het snot liep echt zijn neus uit...zoo zielig. Net zijn temp. gemeten....38.6

Pfff ik heb het zelf ook gloeiend heet, het liefste loop ik zo naar buiten om af te koelen maar is niet een strak plan.
    Mannetje is onderweg naar huis, die heeft zijn dag ook wel weer gehad!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: ja bij Sara precies hetzelfde! Hebben een pc erin gedaan, hopelijk slaapt ze daar goed op! Ik heb het ook superwarm! Zullen de hormonen wel zijn. Fijn dat je man thuis komt!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Ik heb Beau nog maar geen pcm gegeven...ik hoor hem nu weer wakker worden via de babyfoon trouwens..
    Mannetje belde dat hij gelijk ff langs de appie rijd voor wat boodschapjes..hij stelde voor pizza te eten maar ik heb daar echt geen trek in, hij neemt voor mij wat fruit-yoghurt mee....heerlijk zo'n meedenkende man :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje, het heerst echt wat een gekwakkel overal.

Heb iets te veel van mijn eigen kruidnoten gesnoept en nnu niet zo veel zin meer in mijn avondeten ;).

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh sneu dat hij koorts heeft dees!

@Roeltje: oeh ga jij t ook spannend maken :D

@Hier: heeeeeeeeeel ff snel, ben net klaar met winkelen, eten, omkleden, dalijk kids op bed leggen en dan naar n verjaardag.
    Wilde ff checken hoe t hier was ;)

Heb leuke sint cadeaus gekocht namens mn ouders, wij doen alleen snoepgoed ;) hihi ze krijgen toch al genoeg en dalijk ist ook weer kerst.

ciao tot morgen!! xxxx

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    klinkt als een geslaagde dag.. Tot morgen!

Gimena
    Nee joh, ga er van uit dat het hier niet gelijk raak is omdat we alleen de weekenden hebben om te klussen..
    Nog geen ongi? Oooh meid hoop het zooo voor je!!

Beau en Sara
    ook verkouden dus.. Lenn begint ook weer.. snotneus, hoesten.. ontstoken oogjes:( maandag maar even naar de ha.. Krijg het niet weg met schoonmaken..

Wij hebben avondje op de bank.. zo Kinderen geen bezwaar, Ushi en Loesie en IHVH mét Sinterklaas :D

manlief zit er al helemaal in:) Babykamers te bekijken op internet.. Bedenken welk behang enzo haha.. Wel heel lief:)

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, hopelijk knappen jullie snel op en kun je morgen ff relaxen! Mannetje al thuis?

@PSje, leuke foto's!

@Riti, ik begrijp dat jij gestopt gebleven bent met roken? Ik niet...Lotus was er om 14.16 uur en na de douche ben ik eerst gaan roken haha...denk dat ik om 15.45 u buiten stond...met mijn dinnetje die er al was. erg he? Daarna nog met hubbie en toen iedereen weg was ging ik alleen...die verpleging...haaha die koppen...
    Prachtige spam Riti!

@Roeltje, pil weg gooien...good girl! Hahaha
    Succes met klussen ;)

@Kaartjes, weet niet meer wie het vroeg maar er zijn vandaag geen kaartjes gekomen. Dus heb Doortjes kaart, Lotte, Riti en Chiquita.

Mijn zusje is net dus mijn hele schema weer in de war haha...maar was wel fff gezellie. Hun zakken staan nu in de Vito van Wim, die van ons er vanavond nog bij en dan morgen knallen ;).
    Maar eerst nog zuigen, dweilen, versiering, taart afmaken, cupcakes afmaken, ziek zijn enz

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    Ik ben ook niet gestopt met roken hoor:D was van plan om gestopt te blijven, maar toen ik thuis was na 3 dagen was ik hard aan een sigaret toe:D Straks als ik zwanger mag raken stop ik wel weer.. en na de bevalling zie ik wel weer verder.. :D

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Thanks Roel, ben ik niet de enige slechterik haha

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee hoor:) we zijn samen haha..
    ach met dit weer wordt er in de keuken gerookt, als het redelijk weer is buiten.. Zolang er bij Lenn niet gerookt wordt vind ik het best haha..

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hihi same here...met visite wel buiten. Fijn weekend! Ga de taart afmaken...

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ pooh; kan het me helemaal voorstellen, had er ook wel een gelust na de bevalling :). Ben inmiddels alweer bijna 4 jaar gestopt geloof ik, maar denk er nog steeds wel eens aan.
    Lukt het met alle voorbereidingen?

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Lekker hoor!
    Heb vanmiddag visite gehad vanaf 15 tot 19, kom nu niet op gang hihi...maar ik moet....hihi

Deel Deze Pagina