December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dani eet wat dat betrefd alles *als hij eet*

Nou ik ga zo naar boven, die halve appel en 1 cracotte zijn niet zo super gevallen geloof ik...

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; wat een mooie foto, jeetje wat had hij het te pakken zeg, flink ziek geweest.

@ Dretjuh; jeetje die Dani, hopelijk slaapt hij vannacht goed, sterkte!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik kom welterusten zeggen...
    om nog even snel op de melk te reageren..
    lenn kreeg een paar dagen een papfles.. maar daar werd ie 's avonds wakker van om alsnog een fles te krijgen.. vanavond weer gewone opvolgemelk gegeven en heb hem no niet gehoord vanavond..

gewone melk krijgt hij in de ochtend en tussen de middag.. als hij weer helemaal de oude is proberen we wel gewone melk te geven in de avond..

trusten!!

4. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Weltrusten Roeltje.
    En sterkte Dretjuh

Ik kom ook nog even spammen.
    Dit was met Sinterklaas. Haar nieuwe wagentje was meteen goedgekeurd ;)

Bekijk bijlage 114993

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; truste meid!

@Dretjuh; Aii nog niet helemaal opgeknapt dus, sterkte!

@chicken; hihi lief gezicht hè met die armpjes omhoog.
    Wat een spam van Milan, die met papa is idd wel mooi en zit veel gevoel in.

@pap; vanaf morgen geen opvolgmelk meer maar peuter groeimelk, pap krijgt beau in de vorm van bambix met granen. Op de verpakking staat idd als ontbijt, maar 'sOchtends wil hij het niet hebben. Hij krijgt het nog steeds 's Avonds.

@stink; mooie spam!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Truste dames...

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoooi!

Ben ik nog ff snel!
    Echo was heel leuk, maar uk lag met gezicht naar mijn rug helemaal met het koppie onderin, dus ik hoop maar dat er de komende 3 weken nog iets in verandert anders vrees ik voor de pretecho... Er is niks geen gezicht op te krijgen...

@collo: weet niet of je nog gereageerd had op de zwemdate, maaruh dat regelen we wel een keertje! Vind ik echt heel leuk!
    En wauw wat een mooi resultaat al zeg! Ben benieuwd hoe het er straks uitziet, kei schattig behangetje!

@dees: fijn dat je niet meer hoeft te werken!

@pooh: workshop helemaal leuk! Breng wel ff goed in kaart wat de onkosten zijn he! Wij betalen mee! Cursusgeld ;)

@all: ik ga mijn nestje in, morgen weer een lange werkdag... sorry voor iedereen die ik nu ff virtueel verwaarloosd heb! Trusten!!!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi allemaal,

Ik heb vroeger wel eens meegeschreven maar kan jullie niet bijbenen,dus kijk af en toe even mee(hoop dat jullie dat niet erg vinden) ik wil alle mama's en kindjes deze maand een heel fijne verjaardag wensen!
    Ik vind het heel leuk te lezen dat een aantal van jullie alweer zwanger zijn of aan de klus.

Met Aylani gaat het allemaal goed nu,we zijn hier ook aan t voorbereiden op haar verjaardag met de kerst, ben nog driftig op zoek naar een leuk eiwitvrij taartenrecept,maar dat gaat vast goed komen

lieve groet sjees

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pooh
    He, muts. Volgens mij ben ik al vaker bij jou geweest dan jij bij mij :D. Heb nu ineens zoveel tjid maar nog steeds moeite me vast te leggen met afspraken. Ben de hele tijd bang dat er iets tussen komt...rare tick van mij. Maareh, anders mag jij mooie baksels maken, kom ik ze lekker opeten met Amy. Maar dan wel voor februari, dan pas ik niet meer in de auto denk ik.

Dees
    Was hier ook hoor. Even een paar dagen moe/hangerig/ziekjes geweest. Tis ook wat allemaal voor die kleintjes.

Stink
    Traktaties zien er super uit!

Lotte
    Ik gooi door de avondfles gewoon een paar scheppen rijstebloem.

Pelikaantje
    Ach, wat een lieve spam.

Chicken
    Snap precies hoe hij zich voelt op de foto. Je kunt zo weinig doen voor je kindje....

Suus
    Ben ook in onderhandeling met Dretjuh over een zwemdate. Wordt wel weer een mini-meeting denk ik. Al heb ik nog steeds geen zin in het acrobatische toeren uithalen om mijn benen te ontharen...

Ferdy lief...
    Hij heeft het ledikantje en de commode al in elkaar gezet. Morgen nog even de kast en dan kunnen we echt los... Zag wel alweer dat het kamertje er niet groter op wordt met al die meubeltjes erin... En het wandrekje kan ook niet boven de commode ivm schuine wand. Even niet aan gedacht... doos....

Sjees
    Wat leuk om weer eens wat van je te horen. Natuurlijk mag je ook gewoon meelezen, maar het is ook leuk om af en toe eens een update te krijgen. Misschien wil je eens een foto van je meisje spammen? Volgens mij is het een erg mooi meisje als ik naar je avatar kijk.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    die pakjes ken ik idd maar is t zelfde als opvolgmelk maar dan met granen enz. Die waar alleen water bij moet zijn ontbijtpapjes, dus zal wel te veel energie inzitten voor savonds. Was benieuwd of er iets voor in gewone melk is. Maar zag toevallig nog n stukje in de Wij over opvolgmelk, dat t beter is dan gewone melk, ook voor de nieren. Dus weet t weer ff nie meer haha. Laat t maar ff op 2x melk en 1x opvolg. Voor later hou ik je bio tip in gedachten:)

Pelikaantje
    die losse kantenklare pakjes vind ik wat
    duur, daarom zocht k wat voor in de melk:). Milan drinkt tussen 18:00 en 18:30 voor laatst;) maar hij eet niet zo veel de laatste tijd dus wil wel dat ie genoeg krijgt. Thnx voor t meedenken:)

dretjuh
    i care haha:p het is ochtend pap omdat t meer energie geeft;) misschien slaapt je kleine man mede daardoor slechter;)!?

Collo
    kan rijstebloem door halvolle melk dan?? Mengt dat goed?

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, hahaha...is goed meis! Noem maar een datum whahahaha...vast prikken ?!?! Aiii...collo in de stress...maak ik wat lekkers...helemaal goed.

@Dretjuh, beterschap meis! Hopelijk is t vandaag beter!

@Sjees, leuk weer gehoord te hebben van je! Inderdaad een leuke foto zou leuk zijn!

@Lottie, ik geef gewoon de "volwassenen" versie van Bambix, met halfvolle melk. Ze doet het er super op.

@Suus, balen van de echo! Hopelijk doet je beebje nog een twist voor de volgende echo!

@Roel, morning!!!!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    Morning:) ben een keer niet de eerste:D
    half 5 was meneer wakker, boven de dekens uit gepiept en volgens mij gedroomd.. miniflesje gegeven en na een paar slokken weer gaan slapen tot 7.10!! lekkerrrr.....
    volgens mij is zijn koorts flink gezakt..
    *red mijn schoenen uit Lenn zijn handjes*
    zijn (ochtend) humeur is weer beter dan de afgelopen dagen:)
    hopelijk blijft het nu beter gaan.

Sjees
    hee wat leuk om weer van je te horen! *is benieuwd naar fotooooo*

Collo
    aah wat lief van Ferdy! staan je meubeltjes toch nog:) Nu flink aan de poets en aan de was? :p

Pap
    Hier komt dat spul er niet meer in.. Heeft weer netjes doorgeslapen op zijn normale fles..

net ontbeten.. broodje voor bijna de helft op:) gaat weer de goede kant op hoop ik..

we gaan even douchen en aankleden..

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!!!

En toe was het dan zo ver........ Mn moppie is 1 jaar!!!!
    Gisteravond slingers opgehangen, zijn ze eraf gevallen vannacht! Iets te veel balonnnen en te weinig ervaring denk ik ;)

@luuk: hey mannetje, jij ook gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Maak er een leuke dag van!
    @sanka: gefeliciteerd meis! Hoe voel jij je??

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

PS'je en dochterlief! Gefelciteerd!

Roeltje mooi dat t slapen langzaam aan beter gaat!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @PSJE en kleine meid(weet niet of jij haar naam hier meld, vandaar):
    Klap eens in je handjes.
    Wij zijn zo blij.
    Weet je wie er jarig is?
    Ja ja ja: jij!
    Maak er een leuke dag van! En snel weer de slingers ophangen ;)

@Stinkerbell en Luuk
    Hij leve hoog, hij leve hoog
    Hij leve hoog, hij leve hoog
    Ja hoog, ja hoog
    Hij leve hoog!!
    Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!!!

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Onze Luuk alweer 1 jaar. Jeetje wat gaat de tijd toch snel. *snik*
    We gaan er een leuke dag van maken. Strakjes heerlijk zwemmen en zometeen als Papa wakker is zijn kado natuurlijk uitpakken. :D Vanmiddag waarschijnlijk ook even langs de tattoo shop om te kijken of ze iets kunnen maken wat ik in mijn hoofd heb. :)

@emma
    Lieve kleine meid gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Maak er een hele fijne dag van. Laat je maar lekekr verwennen door mama.
    @psje
    Jij ook gefeliciteerd natuurlijk. Hoe voel jij je?

@pooh
    Dankjewel

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kleine Luuk van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!!!

Lieve Emma, van harte met je eerste verjaardag!!!!

Laat jullie maar lekker verwennen door papa en mama!1

Kan geen kaartjes sturen:( Kan de lijst niet openen:x
    Maar zodra ik mijn laptop weer terug heb haal ik de schade in! Dus de kaartjes krijgen jullie alsnog!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    net temp gemeten.. hij heeft nu 37.7:) als het zo blijft gaan we lekker wandelen vanmiddag:)

ik ga even wat in huis doen, mag ook wel weer gebeuren:)

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Bedankt! En tja de tnt staakt vandaag weer eens dus waarschijnlijk zien we vandaag toch geen kaartjes.
    Veel pelzier strakjes met het wandelen. :)

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Vandaag werk ik lekker thuis (wel druk), maar het zou toch moeten lukken wat meer te reageren....

@minimeeting: Weer zwemmen? Leuk! Mag ik ook mee?

@chicken: Mooie spam! Super lief!

@suus: Jammer van de echo! Hopelijk ligt ze er de volgende keer beter voor! VOnd zo'n 3d echo heel bijzonder. Is de eerste keer dat je het gezichtje van je uk kan zien.

@psje: Gefeliciflapstaart! Heel veel plezier vandaag!
    Gaan jullie nog iets leuks doen?

@stink: Van harte met Luuk! Geniet van deze bijzondere dag!

@pap: Ons meisje krijgt 's ochtends pap (lepeltje) met peuter groeimelk en 's middags gewone melk bij haar brood. De enige reden dat we peuter groeimelk geven is omdat ze zo dunnetjes is. Al haar drinken krijgt ze trouwens uit gewone bekers, tuitbeker hebben we niet. Alleen 's avonds voor het slapen gaan krijgt ze nog een lekker flesje pyjamapapje (kant-en-klaar). Die fles durf ik ook nog niet te laten vallen. En omdat ze zo dunnetjes is vind ik het ook nog niet nodig, laat dr maar lekker wat extra's binnenkrijgen.

Deel Deze Pagina