Elmo TNT staakt toch sinds zaterdag niet meer!? Ik krijg tot nu toe alle post kan nie wachten op de verjaardagskaartjes! Ben benieuwd!! Ja heb wel n test liggen nog maar ben 1 dag best veel bloed verloren dus lijkt me sterk. Overigens geen menstruatiekramp gehad bedacht ik me gisteren (als je misselijk bent ga je natuurlijk toch ff twijfelen). Nou ja ik wacht ff af hoe ik me de komende dagen voel. Heb nog niet gegeten, zo maar proberen denk ik Schoenen klopt wat elmo zegt. Zo ontwikkelen de voetjes het best!
@Elmo; Ik bedacht me zojuist hetzelfde...merkte dat Beau ineens niet meer ging lopen....zal nog wel teveel wennen zijn! @Roeltje; Beau kruipt nog wel tussen het lopen door, idd vooral de momenten dat hij valt en toch verder wil. Hij kan nog niet vanuit kruip ineens gaan staan, daar heeft hij wel een kast of een tafel voor nodig.
@schoenen: je kunt het beste overgaan op schoenen met een stevige zool als ze zeker 3 maanden goed kunnen lopen. In het begin krommen de kids hun tenen nog om een goede houding te hebben. Meteen met stevige schoenen beginnen is niet handig voor de ontwikkeling van het lopen. @Dees: alleen vlak na het eten/drinken ben ik misselijk of als wat ga opruimen ofzo, dan word ik weer misselijk. en bij het ruiken van sommige etenswaren word ik weer misselijk. @Hier: zoow wasje zit erin, binnen de boel wat vochtig afgedaan, nu weer misselijk dus ff bakkie thee doen, dalijk nog ff strijken en een beetje opruimen. En dan w8en tot de kids op bed liggen met stofzuigen en dweilen @Zwemmen: een donderdag is prima hoor!! Maar t is al zo kerst en oud/nieuw dus of daarvoor of daarna
@dretjuh: Kwart voor tien??? Heerlijk!!! Hier is het meestal 8 uur (ook niet slecht). @roeltje: Lenn nog steeds een vroege vogel of begint het een beetje te snappen? @minimeeting: Taarten (eten dan) of zwemmen... Vind het allebei leuk Ons meisje viert vandaag haar feestje op het KDV. Ben benieuwd naar de foto's (hebben fototoestel afgegeven). We hebben trouwens alleen een tractatie voor de leidsters. Een grote weckpot gekocht en die beplakt met een leuk bedankje en een foto van ons mutsje. Pot zit helemaal vol met kerstkransjes en chocolaatjes. Alleen dus niks voor de kids, maar vind dat eerlijk gezegd niet echt nodig. Ze zit op een babygroep dus ik geloof het wel. Over een half jaar gaat ze naar de peutergroep, dan geven we dan wel iets aan de kids ofzo.
morning! zit weer op mijn werk, met het gevoel: wat doe ik hier eigenlijk?? Ben er met mijn hoofd helemaal niet bij.... Met Sara gaat het gelukkig een stuk beter en de antibioticum slaat goed aan. Alleen dat hoesten, agossiepossie! Hoe is het met jullie? Las dat Lottie gaat testen? Leuke spam Dees! EN HIEPERDEPIEP HOERA VOOR EMMA EN LUUK!
Dees, leuke spam... dat pak heb ik ook voor Beau, staat echt schattig zeg!!!! Doortje, sneu als ze zo ziek zijn he? Hoe gaat het met jou?
Daarna is het taartje een echte meptaart geworden!!! De hele tafel zat onder....hij mepte er goed op los!
kleding verjaardag: ik had iets bij de h en m besteld 1 maadn terug maar nog steeds niks binnen wel 2 adnere dingen maar niet wat voor zijn verjaardag was.. ben ik niet zo blij mee! stodns begin dec leverbaar.. en is voor zaterdag ik denk niet dat het nog op tijd komt... dees: echt super schattig dat pakje!!!! kan die met de kerts ook weer aan natuurlijk elmo: ja bij jou kan die dat gewoon 3 dagen aan houden volgt opelkaar verjaarag en kerst lotte: smakelijk riti: nou fijn dat het met sara wat beter gaat hopelijk met jou ook snel.. dikek knuf! net yorgos opgehaald nu cailynn dadelijk nog even lekkere verse vis halan op de markt..