even heel vervelend ben ik weer.. wat was die site lotte ie je gaf met die taarten?? want zelf maken voor zaterdag haal ik echt niet meer!!
Chiquita, haha nee op zijn verjaardag krijgt hij het pakje aan wat hij met sinterklaas aan had. met kerst die andere. Dees, leuke foto's!!!
@dees: leuke foto's! @elmo: ja heel sneu, gelukkig voelt ze zich een stuk beter! met mij gaat het ok...zoals ik net schreef: geen idee wat ik op mijn werk doe. Maar ja, van thuis zitten word ik ook niet vrolijk..lief dat je dat vroeg.
hoi is ook een optie.. maar vond die taarten zoleuk op die site.. zag er 1 van elmo en is qyano helemaal gek van! elmo: welke had hij met sinterklaas aan die heb ik gemist
Dees leuke foto's met de taart eten banaantje op hopelijk val ik zo gelijk wat af geef nu geen bv meer dus dan mag het
@dees: Leuk foto's van het taart meppen . En super stoer pakje heeft ie aan! @chiquita: Irritant van die h&m kleertjes! Ik moest laatst ook heel lang wachten op een bestelling en toen het eindelijk kwam zat het verkeerde product (echt totaal anders) in de zak. Raar, want het label enzo klopte wel allemaal. Sindsdien niet meer online gekocht eigenlijk....
@H&M kleding online shoppen; Ideaal...I love it Vooral met die aanbiedingen, ik heb het meestal vrij vlot in huis, hier komt er bijna wekelijks een pakketje binnen.
@h&m: Hier dus niet echt een fan, maar dat komt ook doordat ons meisje niet echt een H&M lijfje heeft. Die kleding is meestal iets breder en dat lubbert dan enorm. Veel broeken (zonder elastiek) vallen ook zo van dr kont. Qua modelletje is het meer een noppies meisje.
@Panos; De broeken zijn hier ook vaak nog veel te breed, maar ik maak ze zelf wat smaller door die elastieken bandjes wat in te korten....daar zitten dan van die knoopjes achter.
@Chiquita: www.deleukstetaarten.nl dit is een goede! @H&M Kleding: ik koop eigenlijk overal kleding wat ik leuk vind, Hema, H&M, of Hilfiger... maakt me nix uit.. H&M zit hier best goed, moet alleen wel vaak een maatje groter pakken voor Dani.
jahoe!! Net EINDELIJK de brief van scheepvaartinspectie binnen gekregen.. Roeltjeman is goedgekeurd heeft ook geen vervroegde herkeuring meer nodig... *gaat er weer vandoor*
roeltje: fijn nieuws! dretjuh: thx! elmo: ooh wel gezien is ook leuk!!! panos: idd ik had zon barbabappa broekje als pyama lengte is goed maar veeel te wijd en ja dara zit geen knoop elastiek in.. hier ook meer qua breedte noppies of z8. h&m nou net gekeken op mjn pagina van h&m is wel verstuurd op de 5e maar dan doe je track en trace en staat dat het aflever adres niet klopt.. of dat degene daar niet woont.. terwijl het adres toch echt klopt en tnt niet met een pakje van h&m is geweest! dus waar de fout nu ligt h&m of tnt.. beide is het niks op het moment vooral tnt krijg ik een bult van! nou net even verse vis gehaald de kids en ikzelf vonden het weer heerlijk! dadelijk vriendinnentje van cailynn die komt spelen.. en nog heeeele veel doen!
@PSje Gefeliciteerd met de verjaardag van Emma!! @Stink Gefeliciteerd met de verjaardag van Luuk!! @alle alles goed met jullie??? **** duikt weer haar bed ik.beetje ziekjes ****